Yksin asuva tilaatko koskaan 2 pizzaa kerralla?
Naapurin sinkku tilasi äskettäin ja näin että oli 2 pizzaa ja juoma.
Kommentit (58)
Aina, laitan toisen jääkaappiin seuraavaks päiväks. Ei kannata maksaa kuljetuksesta yhden pizzan takia.
Vaikkei asia sinulle mitenkään kuulukaan, niin naapurilla saattaa olla vaikka vieras käymässä.
Useinkin. Meillä ei-kyylävillä yksinasuvilla on ystäviä, jotka saattava olla kylässä välillä. Ymmärrän, että elämänsä kyyläämiselle pyhittäneelle tämä voi olla hämmästyttävä asia.
Joistain paikoista saa kuljetuksen ilmaiseksi, kun tilaa useamman pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei asia sinulle mitenkään kuulukaan, niin naapurilla saattaa olla vaikka vieras käymässä.
Ei ole kyllä kukaan hänen asuntoon tänään mennyt.
En tilaa pizzaa. Valmistan paremman ruoan puhtaista ja paremmista raaka-aineista samassa ajassa ja samalla hinnalla, mitä pizzanvääntäjiltä kestää toimittaa se korvavaikku-nenäräkä-pizza.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutkituttaa kroppa, jos ei ole tarvinnut sulla koko päivänä vessassa käydä.
Yleensä tilaan kolme pitzaa, yhden syön heti ja yhden laitan jääkaappiin ja yhden pakastan.
Lähes aina 2 kerralla, joskus 3. Kotipizzan normaalikokoisia.
Yksi ei tyydytä ruoanhimoani jos alan herkuttelemaan, joten mielummin olen syömättä pizzaa kuin otan vain yhden.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Mä tulin tänne jo eilen sillä välin kun räpäytit silmiäsi. On nussittu kuin kanit melkein vuorokausi. Välillä piti tilata ruokaa, että jaksaa taas painaa.
t. naapurisi "ystävä"
Oletko nähnyt muiden käyvän naapurisi luona? Jos on nainen, niin toivottavasti ei ainakaan useampia eri miehiä vieraana?
Vierailija kirjoitti:
Yksi ei tyydytä ruoanhimoani jos alan herkuttelemaan, joten mielummin olen syömättä pizzaa kuin otan vain yhden.
M34
M34, 190kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutkituttaa kroppa, jos ei ole tarvinnut sulla koko päivänä vessassa käydä.
Munuaiset hajonneet, huonompi homma. Dialyysissä menee tuntitolkulla aikaa, monta kyyläystuntia hukkaan. Kuka tahansa voi mennä ja tulla huomaamatta naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti :D Tilaako joku oikeasti monta pizzaa vain siksi, että sillä tavalla saa "ilmaisen" kuljetuksen? Aika kalliiksi tullee se "ilmainen" kuljetus :D
Yksinasuvalla ei saa palstahullujen mukaan olla astianpesukonetta, ei saa tehdä ruokaa itse ja nyt ei saa noutoruokaakaan tilata viikonlopuksi. Jo on. Jokainen ateria täytyy hakea erikseen lähikaupasta, ettei tule sanomista ja siltikin juorutaan. Astioitakaan ei saa käyttää, pitää suoraan eineskiposta syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
M34, 190kg
95kg/189cm
En väittänyt että joka päivä tilaan 3 pizzaa. Tänä vuonna olen kerran tilannut.
Tilaan melkein aina useamman annoksen, että ylittyy euromääräinen vähimmäistilausmäärä. Toisena annoksena esim. salaatti menee jääkaappikylmänä myöhemmin tai sitten lämmittelen uunissa pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti :D Tilaako joku oikeasti monta pizzaa vain siksi, että sillä tavalla saa "ilmaisen" kuljetuksen? Aika kalliiksi tullee se "ilmainen" kuljetus :D
Se kuljetus saattaa olla pizzan hintainen...
On salarakas kylässä. Tais tulla sillon, kun kävit pisulla.