Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla oli / on hyvä anoppi?

Vierailija
07.07.2022 |

Useammin löytyy keskusteluita huonoista kokemuksista anoppien suhteen. Kiinnostaisi kuulla niitä positiivisia kokemuksia, sellaisiakin kun on.

Oma anoppini sairastui viime vuonna syöpään ja valitettavasti menehtyi hyvin pian diagnoosin jälkeen. Oli todella ihana persoona. Aina muisti läheisimpiään ja niihin lukeutui jokainen meistä hänen kolmen poikansa kumppaneista. Oli niin positiivinen ihminen, hänen seurassaan oli mukavaa olla. Elämänjanoa olis piisannut, mutta syöpä ei sitä kysele. Niin herttaiselle ihmiselle aivan karmea loppu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan ihana anoppi. Tullaan tosi hyvin juttuun keskenämme.

Vierailija
2/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok muttei olla läheisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihana anoppi, helläsydäminen, sivistynyt, lämmin ja välittävä. Vähän hippi luonnonlapsi. Kovasti kaipaan häntä.

Vierailija
4/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla on anoppi läheinen ja kiva. Tulen paremmin toimeen hänen kanssaan kuin oman äitini kanssa. Olenkin onnellinen siitä, että olen saanut hänet elämääni. Välillä elämässä on ollut äitihahmon mentävä aukko, kun oman äidin kanssa on niin paljon ristiriitoja, ja anoppi täyttää sen nyt niin hyvin.

Välillä vaikea ymmärtää jatkuvaa anoppien parjausta.

Vierailija
5/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen poikaystäväni koko lapsuudenperhe oli IHANA! Olen edelleen ystävyksiä ex-anopin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme