Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, taas hujahti vuosi selibaatissa.

Vierailija
07.07.2022 |

Yhdeksäs vuosi alkoi. Toivottavasti tulisi joku luonnollinen tilaisuus, eikä mene kymppi rikki

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään tämä on aivan kamala ketju. En pystyisi olemaan ilman kuin muutaman viikon sillä ehdolla, että tietäisin tarkasti päivän jolloin saan. Jo parin viikon jälkeen olen niin tuskainen, että en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä. Masturbointi päivittäin pitäisi edes käsien vapinan kurissa.

Jos ei olisi kumppania, niin irtosuhteet olisi aivan päivänselvä vaihtoehto. Pimppaa on pakko saada.

Vierailija
42/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin 27.7. on tiedossa nelivuotispäivä.

Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.

Mikä on kun ei atleettinen mies kelpaa edes seksiin.

Jos olisin ikäisesi sinkku ja asuisin Helsingissä, niin missä olisimme viimeisten neljän vuoden aikana todennäköisimmin törmänneet niin, että olisin ylipäänsä saattanut kiinnostua sinusta seksikumppanina? Entä miten olisit tuonut itseäsi esiin, jotta juuri sinä olisit herättänyt huomioni (oletuksena, että sinä olisit huomannut minut ja kiinnostunut)?

Olisimme voineet törmätä joissakin nettideittisovelluksissa ja käydä useilla treffeillä joiden jälkeen sanoisit minulle, että vaikutat kyllä mukavalta mutta.. ja jäisin taas ilman seksiä.

Tähän kiteytyy varmaan monen palstamiehen naisettomuus:

- uskotaan, että koska itselle naisen (ja oma) kroppa on tärkeä, myös naiset valikoivat kropan perusteella

- kuvitellaan, että nettideittipalsta/Tinder toimii

- samaan aikaan itsekin jo tiedostetaan, että vaikka joskus treffeille pääsisi, niin homma tyssää siihen juuri siksi, että kemiat eivät kohtaa, koska nettitapaamisen kautta niistä ei ole mitään takeita (vs. kun kaksi ihmistä kohtaa livenä ja tietää heti, että toinen vetää puoleensa)

- silti toistetaan samaa vuodesta toiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään tämä on aivan kamala ketju. En pystyisi olemaan ilman kuin muutaman viikon sillä ehdolla, että tietäisin tarkasti päivän jolloin saan. Jo parin viikon jälkeen olen niin tuskainen, että en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä. Masturbointi päivittäin pitäisi edes käsien vapinan kurissa.

Jos ei olisi kumppania, niin irtosuhteet olisi aivan päivänselvä vaihtoehto. Pimppaa on pakko saada.

Tuo on todella häiriintynyt ajattelutapa, mene lääkäriin.

Vierailija
44/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette harjoita sooloseksiä? Välineitäkin on olemassa.

Ei sooloilu nyt todellakaan ole sama asia kuin selibaatti..

Vierailija
45/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin 27.7. on tiedossa nelivuotispäivä.

Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.

Mikä on kun ei atleettinen mies kelpaa edes seksiin.

Miksi naisen pitäisi haluta juuri atleettista miestä? Tai edes irtoseksiä ylipäätään. Aika moni ei halua, koska nainen ei yleensä siitä saa orgasmia.

Eli jos nainen mieluummin haluaa älykkään ja mukavan parisuhteeseen, kuin atleettisen seksiin, niin nainen on paha ja väärässä?

Tässä kohtaa puhuin vain seksistä. Parisuhde-yhteensopivuus ratkaistaan ajan myötä, mutta se, että tutustuminen ei ikinä etene luonnollisesti edes seksiin on ihan hullua.

Luulisi, että seksihaluihin vaikuttaisi ulkonäköön panostaminen eli treenattu vartalo. Minulla ainakin vaikuttaa jos naisella on hyvä vartalo.

No monikaan nainen ei halua vain seksiä. Ei nainen saa yleensä irtoseksissä orgasmia, joten miksi ihmeessä nainen siihen suostuisi?

Minä en naisena ole koskaan halunnut sellaista miestä seksuaalisesti, johon en ole ollut rakastunut. Enkä rakastu ulkonäköön vaan persoonaan. Älyyn, huumoriin, arvoihin.

Ei ehkä kannata kuvitella, että muut ajattelevat kuten itse ajattelee. Ei kaikilla ole mitään seksihaluja vieraita ihmisiä kohtaan. Ne seksihalut tulevat sitten hyvässä parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän