Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, taas hujahti vuosi selibaatissa.

Vierailija
07.07.2022 |

Yhdeksäs vuosi alkoi. Toivottavasti tulisi joku luonnollinen tilaisuus, eikä mene kymppi rikki

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika menee nopeasti kun on hauskaa.

Aina kerran illassa täältä löytyy kommentti, joka naurattaa. Tänään se oli tämä!!! Niin naulan kantaan.

Vierailija
22/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäs vuosi menossa. Miestä ei kiinnosta seksi, eikä kyllä mikään muukaan. Sohva pysyy hyvin paikoillaan, mies makaa siinä apaattisena. Vi*uttaa näivettyä tyhjässä liitossa - meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja keskeneräinen taloremontti. Itsellä olisi haluja ja estottomuutta vilkkaaseen seksielämään - mies vätystelee ja tuijottaa tyhjyyteen. Päivästä toiseen.

Teillähän on järkyttävästi yhteistä sillä monilla ei ole noinkaan paljoa eikä yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paritellut neljään vuoteen. Jatkuvasti joku osoittaa halunsa viemäröityä minuun. Siinähän yrittävät, kyllä kohta jo kiinnostus lakkaa.

T30

Vierailija
24/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin 27.7. on tiedossa nelivuotispäivä.

Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.

Mikä on kun ei atleettinen mies kelpaa edes seksiin.

Jos olisin ikäisesi sinkku ja asuisin Helsingissä, niin missä olisimme viimeisten neljän vuoden aikana todennäköisimmin törmänneet niin, että olisin ylipäänsä saattanut kiinnostua sinusta seksikumppanina? Entä miten olisit tuonut itseäsi esiin, jotta juuri sinä olisit herättänyt huomioni (oletuksena, että sinä olisit huomannut minut ja kiinnostunut)?

Vierailija
25/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.

Miksi naisen pitäisi haluta juuri atleettista miestä? Tai edes irtoseksiä ylipäätään. Aika moni ei halua, koska nainen ei yleensä siitä saa orgasmia.

Eli jos nainen mieluummin haluaa älykkään ja mukavan parisuhteeseen, kuin atleettisen seksiin, niin nainen on paha ja väärässä?

Ja silloinkin, kun haluaa vain seksiin, niin ei ainakaan itselläni miehen atleettisuus ole ollut millään tavalla olennaista. Normaalipaino kyllä, mutta kropan sijaan sen, kuka on herättänyt kiinnostuksen, on ratkaissut olemus kokonaisuudessaan (kasvot, kroppa, tyyli, se miten "kantaa itsensä"), supliikki, nokkeluus/hauskuus, fiksuus.

Parisuhteeseen "vaatimukset" ovat sitten olleet huomattavasti korkeammalla.

Vierailija
26/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viisi vuotta takana ja aion jatkaa samalla linjalla.

M40

Vierailija
27/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi haluta juuri atleettista miestä? Tai edes irtoseksiä ylipäätään. Aika moni ei halua, koska nainen ei yleensä siitä saa orgasmia.

Eli jos nainen mieluummin haluaa älykkään ja mukavan parisuhteeseen, kuin atleettisen seksiin, niin nainen on paha ja väärässä?

Tässä kohtaa puhuin vain seksistä. Parisuhde-yhteensopivuus ratkaistaan ajan myötä, mutta se, että tutustuminen ei ikinä etene luonnollisesti edes seksiin on ihan hullua.

Luulisi, että seksihaluihin vaikuttaisi ulkonäköön panostaminen eli treenattu vartalo. Minulla ainakin vaikuttaa jos naisella on hyvä vartalo.

Vierailija
28/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitöntä elämää 32 vuotta surkean seurustelun jälkeen. Erehdyin seurustelemaan miehen kanssa, jota ei kiinnostanut seksi. Irtosuhteet eivät kiinnosta minua. N

Vierailija
29/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ikäisesi sinkku ja asuisin Helsingissä, niin missä olisimme viimeisten neljän vuoden aikana todennäköisimmin törmänneet niin, että olisin ylipäänsä saattanut kiinnostua sinusta seksikumppanina? Entä miten olisit tuonut itseäsi esiin, jotta juuri sinä olisit herättänyt huomioni (oletuksena, että sinä olisit huomannut minut ja kiinnostunut)?

Olisimme voineet törmätä joissakin nettideittisovelluksissa ja käydä useilla treffeillä joiden jälkeen sanoisit minulle, että vaikutat kyllä mukavalta mutta.. ja jäisin taas ilman seksiä.

Vierailija
30/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattia nyt 18 vuotta elettynä. Äskettäin havahduin siihen, että vaikka olen ajatellut, että joku päivä sitten taas, todennäköisesti niin ei käy. :(

57 v.

Vierailija
31/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaivatonta ja mutkatonta vaan itse hoidella homma ilman sen kummempia ihmissuhdekiemuroita, mustasukkaisuuksia tai pettämisiä. Viis minuuttia ja taas on rauha keskittyä tärkeämpiin adioihin.

Vierailija
32/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut max. 6kk ilman seksiä sen jälkeen kun sen 16,5-vuotiaana aloitin.

terv. 17 -vuotias

Aika hyvä 🤣

Olen 40.

Vierailija
33/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.11. kolme vuotta täyteen.

Vierailija
34/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa puhuin vain seksistä. Parisuhde-yhteensopivuus ratkaistaan ajan myötä, mutta se, että tutustuminen ei ikinä etene luonnollisesti edes seksiin on ihan hullua.

Luulisi, että seksihaluihin vaikuttaisi ulkonäköön panostaminen eli treenattu vartalo. Minulla ainakin vaikuttaa jos naisella on hyvä vartalo.

Niin, sinulla. Mutta älä yritä projisoida omaa mielipidettäsi naisiin. Atleettisesta kropasta ei ole yhtään mitään hyötyä, ellei mies ensinnäkin ole jossain, missä hänet voi kohdata. Sinulla voi olla täydellinen kroppa, mutta jos yksikään nainen ei sitä koskaan edes näe, niin miten he voisivat sinusta kiinnostua?

Toiseksi, tällä palstalla on minun lisäkseni useampikin nainen sanonut, ettei kropalla ole merkitystä (niin pitkään kuin se on jokseenkin normaaleissa mitoissa). Ihan muut asiat ratkaisevat kiinnostuksen heräämisen.

Voit tottakai pitää kiinni tuosta, että koska sinun kiinnostuksesi herää naisen kropasta niin naistenkin pitää kiinnostua sinusta kroppasi takia. Faktaksi se ei silti muutu. Jos itse edelleen harrastaisin yhden yön juttuja, niin kyllä mukaan lähtisi se vähemmän täydelliseltä näyttävä mies, jonka seurassa on hauskaa ja rentoa ja jonka kanssa riittää yhteisiä puheenaiheita ja juttu lentää.

Vierailija
35/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisimme voineet törmätä joissakin nettideittisovelluksissa ja käydä useilla treffeillä joiden jälkeen sanoisit minulle, että vaikutat kyllä mukavalta mutta.. ja jäisin taas ilman seksiä.

Eli emme olisi törmänneet missään. En olisi hakenut edes parisuhdetta nettideittisovelluksista ja vielä vähemmän seksiä. Sovellukset eivät kerro yhtään mitään siitä, miten kemiat kohtaavat ja kommunikaatio toimii.

Vierailija
36/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole paritellut neljään vuoteen. Jatkuvasti joku osoittaa halunsa viemäröityä minuun. Siinähän yrittävät, kyllä kohta jo kiinnostus lakkaa.

T30

M30 olisi mies, N30 olisi nainen. Mikä on T30?

Vierailija
37/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei älyä masturboida, niin se on sitten oma valinta.

Vierailija
38/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt 11 vuotta selibaatissa. Sitä ennen vauhdikasta seksielämää. Ei ole kumppania, en halua irtosuhteita. Hyvin on mennyt, oikeastaan aika äkkiä mennyt aika. 

Muuten sama mutta vasta viisi vuotta. Selibaatti rikkoutuu vasta jos kumppani löytyy.

Vierailija
39/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T30

M30 olisi mies, N30 olisi nainen. Mikä on T30?

Trans

Vierailija
40/45 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAP anyone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme