Ohhoh, taas hujahti vuosi selibaatissa.
Yhdeksäs vuosi alkoi. Toivottavasti tulisi joku luonnollinen tilaisuus, eikä mene kymppi rikki
Kommentit (45)
Mullakin 27.7. on tiedossa nelivuotispäivä.
Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.
Mikä on kun ei atleettinen mies kelpaa edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika menee nopeasti kun on hauskaa.
Aika tuskaa on ollut 😬
Uh, tunnen itseni amatööriksi. Kohta menossa vasta toinen vuosi rikki.
Mulla meni kymppi rikki jo kauan sitten, en muista enää miltä tuntuu. Oma apu paras apu, suosittelen.
Mulla lähti justiinsa hujahtamaan 40:s selibaattivuosi
Olen elänyt 11 vuotta selibaatissa. Sitä ennen vauhdikasta seksielämää. Ei ole kumppania, en halua irtosuhteita. Hyvin on mennyt, oikeastaan aika äkkiä mennyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Se ei pane joka valkkaa
Kyllä, jos olet mies.
Kannattaisi masturboida. MIehillä ainakin purkautumattomuus saattaa aiheuttaa kivessyöpää tjsp. Kasvaako naisilla tuubi umpeen?
Kolmas vuosi alkoi, vaimoa ei vaan nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin 27.7. on tiedossa nelivuotispäivä.
Ei voi muuta kuin yhtyä niihin Allun valituksiin, että naiset ovat ihan sekaisin.
Mikä on kun ei atleettinen mies kelpaa edes seksiin.
Miksi naisen pitäisi haluta juuri atleettista miestä? Tai edes irtoseksiä ylipäätään. Aika moni ei halua, koska nainen ei yleensä siitä saa orgasmia.
Eli jos nainen mieluummin haluaa älykkään ja mukavan parisuhteeseen, kuin atleettisen seksiin, niin nainen on paha ja väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi masturboida. MIehillä ainakin purkautumattomuus saattaa aiheuttaa kivessyöpää tjsp. Kasvaako naisilla tuubi umpeen?
Hämähäkinverkko suojaa kuivumiselta ja hyönteisiltä.
Miksi ette harjoita sooloseksiä? Välineitäkin on olemassa.
Olen ollut max. 6kk ilman seksiä sen jälkeen kun sen 16,5-vuotiaana aloitin.
Neljäs vuosi menossa. Miestä ei kiinnosta seksi, eikä kyllä mikään muukaan. Sohva pysyy hyvin paikoillaan, mies makaa siinä apaattisena. Vi*uttaa näivettyä tyhjässä liitossa - meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja keskeneräinen taloremontti. Itsellä olisi haluja ja estottomuutta vilkkaaseen seksielämään - mies vätystelee ja tuijottaa tyhjyyteen. Päivästä toiseen.
Neljä vuotta. Nyt olen aloittanut sooloilun ihan uudella innolla. Monta vuotta meni ilman yhtään mitään tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut max. 6kk ilman seksiä sen jälkeen kun sen 16,5-vuotiaana aloitin.
terv. 17 -vuotias
Vierailija kirjoitti:
Neljäs vuosi menossa. Miestä ei kiinnosta seksi, eikä kyllä mikään muukaan. Sohva pysyy hyvin paikoillaan, mies makaa siinä apaattisena. Vi*uttaa näivettyä tyhjässä liitossa - meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja keskeneräinen taloremontti. Itsellä olisi haluja ja estottomuutta vilkkaaseen seksielämään - mies vätystelee ja tuijottaa tyhjyyteen. Päivästä toiseen.
Mieshän lienee masentunut.
Aika menee nopeasti kun on hauskaa.