Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl oli nostanut taas hintoja

Vierailija
07.07.2022 |

Ja pienentänyt valikoimaa.

Kommentit (502)

Vierailija
41/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä halpuuttaminen?

Vierailija
42/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on ihan saata*an kallista juustoa ja wc- paperia.

Mistähän johtuu, kun jopa K-supermarketista voi löytää molempia halvemmalla?

Ja yksi Lidlin wc-paperipaketti on muuttunut 6 rullaiseksi, ennen 8. Hinta toki korkeampi kuin ennen.

Pakko kohta jättää Lidl, kun ei jaksa montaa kauppaa käydä läpi, kun saattaa saada jostain ässästä kaikki tarvitsemat tuotteet halvemmalla.

Eikös se nykyinen kuusirullainen vessapaperipaketti ollut ennen kymmenrullainen???!

Mun mielestä 8, se on se pinkin värinen paketti. Ostin 10 rullaisen tänään ja se on sininen, kuten ennenkin. Vihreä paketti, 8 rll, on poistunut tai katkolla. Sit oli vielä Serlan keltaista tarjolla, mutta en oikein tykkää keltaisesta ja kun hintaero 10 rll pakettiin ei ollut paljoa, niin siksi 10.

Meillä on niitä vanhoja pinkkejä varastossa, on 10 rullan pakkaus. Uudet on 6 rullaisia.

Ja hinta sama?

Täytyy tsekata sähköisistä kuiteista. Hetkinen.

Maaliskuussa olin ostanut floralys 4 kerroksista wc paperia 10 rll pakkauksen hintaan 3,49€ ja nyt kesäkuussa kuusirullaisen pakkauksen hintaan 3,08€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä halpuuttaminen?

Prismassa

Vierailija
44/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi Lidlin wc-paperipaketti on muuttunut 6 rullaiseksi, ennen 8. Hinta toki korkeampi kuin ennen.

Pakko kohta jättää Lidl, kun ei jaksa montaa kauppaa käydä läpi, kun saattaa saada jostain ässästä kaikki tarvitsemat tuotteet halvemmalla.

Eikös se nykyinen kuusirullainen vessapaperipaketti ollut ennen kymmenrullainen???!

Mun mielestä 8, se on se pinkin värinen paketti. Ostin 10 rullaisen tänään ja se on sininen, kuten ennenkin. Vihreä paketti, 8 rll, on poistunut tai katkolla. Sit oli vielä Serlan keltaista tarjolla, mutta en oikein tykkää keltaisesta ja kun hintaero 10 rll pakettiin ei ollut paljoa, niin siksi 10.

Meillä on niitä vanhoja pinkkejä varastossa, on 10 rullan pakkaus. Uudet on 6 rullaisia.

Jep, oikeassa olitte, on ollut 10 rll pinkissä, tarkistin kuvahausta.

Vielä törkeämpää nyt tuo hintajuttu, kun otetaan pois 4 rll ja silti hinta pysyy ainakin samana tai nostettu hieman. En nyt enää sentilleen muista mitä mikin maksoi, mutta kaikki taitaa olla jo yli 3 euroa. Tuo 10 rll oli 3,49e.

Shrinkflation

Vierailija
45/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hinta sama?

Täytyy tsekata sähköisistä kuiteista. Hetkinen.

Maaliskuussa olin ostanut floralys 4 kerroksista wc paperia 10 rll pakkauksen hintaan 3,49€ ja nyt kesäkuussa kuusirullaisen pakkauksen hintaan 3,08€.

Voi jumatsuikka. Tää alkaa jo tuntua huijaukselta. Kas, kun eivät mainosta, että alensimme hintoja!

Vierailija
46/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin ensin Prismassa, sitten piti hakea joku tarjousjuttu Lidlistä. No tietäähän sen, miten siinä kävi. Tarjoustuotteita ei ollut, ei muuta ku takas Prismaan. Joo, kyllä sapetti.

Vierailija
47/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin jo Prismaan kun Lidlin hinnat alkaa olla niin korkeita. Citymarket myös niissä hinnoissa etten käy siellä enää lainkaan.

Eikös Lidlissä saa joka kk yli 15€ alennusta kupongeilla, jos jaksaa piipata sen Lidl plus-kortin siinä kassalla? Ensin 1,5€, sitten 4€ ja sitten vielä 10€. Aika hyvä alennus mun mielestä.

50 sentin alennus tais olla kaikkein eka alennusraja, mutta mä en ainakaan saa käytettyä sitä, kun samaan aikaan mulle tulee se 1,50€ alennus ja jomman kumman vaan voi lunastaa, niin mä käytän tietenkin sen isomman.

Vierailija
48/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaattekos te köyhät yrpöt valittaa näistä hinnoista koko elämänne?

Menkää mato-ongelle niin saatte ruokaa lähes ilmaiseksi.

Sä voit ihan rauhassa tulla nenästä vedetyksi vaikka joka päivä, se olkoon sun oikeutes.

Vierailija
49/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paskapaperi liian kallista, niin tekee kuin eräs entinen työkaveri että vie töistä joka päivä vessapaperi paketin kotiinsa.

Meillä on töissä ( päiväkoti) sitä halpaa keltaista ja karheaa paperia, lidlin pinkki on pehmeää ja vahvaa.

Vierailija
50/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kävin ensin Prismassa, sitten piti hakea joku tarjousjuttu Lidlistä. No tietäähän sen, miten siinä kävi. Tarjoustuotteita ei ollut, ei muuta ku takas Prismaan. Joo, kyllä sapetti.

Lidlissä pitää olla sinä aamuna kun tarjouksen on tarkoitus alkaa, klo 7-8 hakemassa omansa pois. Muuten jää ilman,

Vierailija
51/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin jo Prismaan kun Lidlin hinnat alkaa olla niin korkeita. Citymarket myös niissä hinnoissa etten käy siellä enää lainkaan.

Eikös Lidlissä saa joka kk yli 15€ alennusta kupongeilla, jos jaksaa piipata sen Lidl plus-kortin siinä kassalla? Ensin 1,5€, sitten 4€ ja sitten vielä 10€. Aika hyvä alennus mun mielestä.

50 sentin alennus tais olla kaikkein eka alennusraja, mutta mä en ainakaan saa käytettyä sitä, kun samaan aikaan mulle tulee se 1,50€ alennus ja jomman kumman vaan voi lunastaa, niin mä käytän tietenkin sen isomman.

Ehkä lessuperheessä.

5 euroa on kai suurin alennus, ja sen saa 450 euron ostoksista. Kai sitten sen saa useamman kerran, eli 15 e jos ostaa 4 kertaa 450 e eli 1350 e kuussa? Mulla ei mene niin paljon Lidliin.

Vierailija
52/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä pitää olla sinä aamuna kun tarjouksen on tarkoitus alkaa, klo 7-8 hakemassa omansa pois. Muuten jää ilman,

No täällä ei ole tuotteita laitettu vielä esille silloin.

Vierailija
53/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys.

Vierailija
54/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä aamulla oli netin mukaan Lidl-tarjouksessa appelsiinimehua koko loppuviikon. Ei erätarjous. Se on nyt sitten varmaan loppu, kun tarjouskin on poistettu netistä.

Vierailija
55/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä ei ole tuotteita laitettu vielä esille silloin.

Ei muuta kun kysymään lidlpojalta että missäs on tämä tuote, niin poika kipaisee takahuoneeseen ja kysyy mennessään että montako otat.

Vierailija
56/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti Lidl on halvempi kuin käytännössä monopoliasemassa olevat K- ja S-ryhmän kaupat.

Sulla on vanhaa tietoa. Suosittelen lataamaan kummankin verkkokaupan sovelluksen, niin voit verrata.

Vierailija
57/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noussut, liiti ylivoimaisesti halvin.

Vierailija
58/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku oikeasti Lidlissä :'D

Vierailija
59/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaattekos te köyhät yrpöt valittaa näistä hinnoista koko elämänne?

Menkää mato-ongelle niin saatte ruokaa lähes ilmaiseksi.

Ei kait se hintojen nousu sua haittaa kun äitee ostaa ruuat.

Vierailija
60/502 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloiset voi alkaa miettiä mistä karsia, mikä ei ole niin tarpeellista ostaa, jotta kauppalaskua saa pienemmäksi jos niin haluaa. Kaikkein köyhimmillä ei ole sitä varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi