Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltomies käynyt asunnossa vessassa

Vierailija
07.07.2022 |

Onko tämä oikeasti outoa vai olenko jotenkin yliherkkä ja tämä onkin ihan normaalia? Tänään päivällä töissä ollessani asunnossa oli käynyt huoltomies, käynnistä oli siis sovittu etukäteen. Kotoa lähtiessäni vessanpöntön kansi oli alhaalla, takaisin tullessani ylhäällä (sekä rengas että kansi) ja kylpyhuoneen matosta näki jalanpainaumista, että lavuaarilla on käyty.

Minun mielestä tämä on jotenkin ällöttävää. Ensinnäkin se, että vieras ihminen käy vessassa kotonani, huuhtelee pöntön kansi auki niin että roiskeet leviävät ilmaan, ja kuivaa kätensä minun pyyhkeeseeni (ja kun en tiedä, käyttikö hän käsi- vai kasvopyyhettä, niin pitää vaihtaa molemmat).

Kerran aiemmin eri asunnossa vuokravälitysfirman tyyppi oli käynyt ottamassa valokuvat ja sama homma: käynyt vessassa ja jättänyt pöntön kannet ylhäälle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita uudestaan, jos kusee lattialle.

Vierailija
2/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies kerran remppasi jotain asuntoa, asunto oli tyhjä kalusteista. Meni vessaan ja kuuli kun joku tuli sisään. Mieheni huusi: Kuka siellä?

Vastaus kuului: Asunnon omistaja, kuka hitto siellä vessassa on?

Naureskelivat sitten yhdessä, kun puoliso sieltä vessasta pääsi, kun hätä yllätti kesken työn, niin pakkohan sitä on käydä lähimmässä vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko TAAS???

Keksi nyt jo jotain muuta.

Ja ei tartte joka ihmeen kerta tänne huudella, pian sua ei edes usko kukaan!

Ihan vinkkinä.

Vierailija
4/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies kerran remppasi jotain asuntoa, asunto oli tyhjä kalusteista. Meni vessaan ja kuuli kun joku tuli sisään. Mieheni huusi: Kuka siellä?

Naureskelivat sitten yhdessä, kun puoliso sieltä vessasta pääsi, kun hätä yllätti kesken työn, niin pakkohan sitä on käydä lähimmässä vessassa.

Tuossa on se iso ero, että siellä asunnossa ei asunut kukaan silloin. Tämä on ihmisen koti, eikä tyhjä kämppä jota rempataan.

Vierailija
5/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin.

Eli mitä luultavammin täyttä soopaa.

Vierailija
6/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti käyvät pienellä, mutta se toinen olisi pelottavaa.

Vierailija
7/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin ymmärtäväisesti ja vaihtaisin pyyhkeen, jos siltä tuntuu. Herranjumalasentään.

Vierailija
8/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaadettiin ammattimiesten toimesta 10 puuta pihaltamme. Olin niin valmis laittamaan kahvit ja tekemään sämpylät,kaunis kesäpäivä, olisivat terassilla voineet pitää taukoa, mutta menivät huoltoasemalle kahvitauolle. Vähän harmitti.

Vierailija
9/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko runkannut verhoille!!! Meillä oli runkannut jopa jugurtin sekaan.

Vierailija
10/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuinhinko sen huolomiehen olisi pitänyt tarpeet tehdä vai kenties lattialle?

Vierailija
11/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama nuohooja käynyt jo 10 vuotta. Sen verran luotan jo, että voin vaikka jättää oven sille auki ja rahat lipaston päälle. Eikä haittas vaikka p*skalla kävis, jos tarvii. Kyllä mä siivota osaan.

Vierailija
12/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntössäsi on kamera, lisäksi pierupöksysi on pöllitty pyykistä :)

Vierailija
13/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oikeasti? :D

Vierailija
14/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin palautetta huoltofirmalle.

Toki jos ihan ehdoton pakko käydä, niin ainakin pitäisi kunnioittaa toisen kotia sen verran, että kengät pois eteisessä ja pöntöllä käydessä kansi kiinni, kun vetää! Vielä kun tulisivat hajusteettomina, ettei olisi kauhea partaveden, deodorantin, pyykinpesuaineen käry, kun tulevat...

Vierailija
15/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä oikeasti? :D

Riippuu kai mitä tauteja löytyy. Mitähän putkiremppamiehet puuhailevat ihmisten asunnoissa, onko kilttiä.

Vierailija
16/21 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina katsonut vieressä jos tulee jotain remppatyyppejä asuntoon. Siis ihan siinä vieressä olen ja katson, saatan vähän jututtaa tyyppiä samalla. Menen vessaan perässä myös.

Vierailija
17/21 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani työskennellyt komea salskea remppamies kysyi kohteliaasti saako hän pissata täällä aikaa säästääkseen. Sanoin että saat jos mä (isäntä) saan katsella. Ei halunnut enää pissata. Sääli. Teki työnsä nopsasti loppuu.

Vierailija
18/21 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuinhinko sen huolomiehen olisi pitänyt tarpeet tehdä vai kenties lattialle?

Kiinteistön yleisissä tuloissa on vessat, jonne täyspäinen huoltomies osaa mennä itse ilman erillistä ohjeistusta. Mutta jos ei osaa, niin kyllä, kuskoon sitten housuunsa firma kustantaa työvaatteet. En minäkään haluaisi, että kotonani hiippailisi mikään random heinähattu tekemässä muuta kun sen työn, mitä on pyydetty. Muutenhan sitä voisi käynnin yhteydessä penkoa kaappeja, ottaa mukaan mitä katsoo tarvitsevansa, jne. Anna palaute huoltofirmaan.

Vierailija
19/21 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama nuohooja käynyt jo 10 vuotta. Sen verran luotan jo, että voin vaikka jättää oven sille auki ja rahat lipaston päälle. Eikä haittas vaikka p*skalla kävis, jos tarvii. Kyllä mä siivota osaan.

Jätäthän myös pankkitunnarit ja -kortit saataville. Muista ilmoittaa somessa, että teillä on nuohous ja ovet auki. Tervetuloa. Luottamus on hieno asia.

Vierailija
20/21 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa muuttua hysteeriseksi jostain huoltomiehen pöpöistä. Vaikka normaalistikin kuuraisit ja desinfioisit asuntoasi kädet vereslihalla yötä päivää, olisi kämpässä enemmän bakteereja kuin ihminen kuvitella saattaa.