Jokos on mehenne ilmoittaneet tulevista PIKKUJOULUISTA?
Milläs mielellä olet kyseisistä juhlista?
Täällä kun aina mietitään joka joulunalus, että pästääkö mies pikkujouluun vai ei...
Kommentit (21)
Joka vuotinen juttu ja ehdottomasti miehen kanssa menemme molemmat omien työpaikkojen pikkujouluihin. Luottamus on suhteessa se kaiken A ja O..eiks vaan ap?
Meillä on ukolla vähintään neljät pikkujoulut tiedossa. Relaa vähän...
Kysyi, että menemmekö vaiko emme ja minä ilmoitin, että minä en taida jaksaa, koska kyseinen viikko tulee olemaan raskas (lapsella osastojakso, itselläni pari isompaa palaveria ja yhden yön työreissu) mutta mieheni saa kaikin mokomin mennä mikäli haluaa.
minä pystyn olemaan omissani vain pari tuntia, kun seuraavana päivä on töitä.
ei oo. ja yksin ei edes lähde vaan haluaa minut mukaan. että näin meillä.
Muuten tietenkin saisi mennä, ei siitä tarvitse edes keskustella " saako" mennä vai ei. Menenhän itsekin työpaikan pikkujouluihin.
mutta kun tämä on kestokyssäri av:lla joka vuosi ennen joulua ;)
ap
kuvat anomukseen, jotta voin arvioida pettämisriskin suuruuden ja sen perusteella päättää, myönnänkö lupaa ollenkaan vai luvan vain ateriointiin osallistumiseen. Jos paikalla ei ole nättejä naispuolisia työkavereita, saatan myöntää luvan myös jälkiruokadrinkkien juomiseen ja ulkonaliikkumiseen jopa klo 22 asti.
Itselläni alkaa kohta työt, eiköhän meilläkin pikkujoulut ole. Menen, ellei tarvi olla yötä pois kotoa.
tosin jotain miespuoleisista työkavereista, jätän mainitsematta että ovat namipeppuja ja pilke silmässä joka äijällä...
On hoitovapaalla. Minä sen sijaan olen ilmoittanut, koska pikku joulut ovat. En vain tiedä, jaksaako mennä, kun ei huvita kännätä kuitenkaan.
joka vuosi marras-joulukuun vaihteessa ja lupaa ei tartte aikuisen ihmisen kysellä
Ei meillä harrasteta mitään päästämis-/kieltämisjuttuja, kun aikuisia ollaan kumpikin, eikä toistemme vanhempia.
Mutta mies ei osaa kuulemma päättää, meneekö pikkujouluihinsa vai ei. En ota asiaan kantaa, koska sillä ei ihan oikeasti ole mulle mitään väliä.
Meidän työmaalla keskitytään töihin ja aletaan ajatella pikkujouluja vasta joulukuussa. Ei tarvitse edes kysyä, pääsenkö mukaan. Outo ajatuskin. Ei me olla siinä asemassa, että voisimme ihmisiä pitää ja päästää.
Tuskin tietää itsekkään vielä kun on nyt lomalla. Senkus menee sit vaan kun sellaiset on, itse en mene kun ei huvita raskaana ollessa mennä.
Mutta heillä firmassa se onkin niin kivasti järkätty juttu, että firma vie työntekijät seuralaisineen teatteriin. Eli pääsen minäkin niihin kekkereihin.
Viime kerralla mies oli työkaverinsa kanssa yön samassa hotellihuoneessa... Eroa valmistelen koko ajan, mies ei sitä tosin tiedä. Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta paskaakaan onko menossa!
suostua, että hän sellaiseen menisi. En viitsi härnätä kohtaloa. Eli olen justiina ja aion kieltää. Sanon, että yli yhdentoista illalla kestäviä juhlia julimme vain yhdessä. Eli jos en pääse mukaan, ei hänelläkään ole menemistä. Mitä järkeä on mennä jonnekin ilman vaimoa kännäämään. Eniten ihmettelen jotain matka-pikkujouluja.
juhlassa ole mitään järkeä. Juhla, johon mainostetaan seksikkäitä alusvaatteita. Sairasta.
Hyvällä miehellä päästän, kun harvemmin käy missään muualla kuin töissä ilman minua. Toivottavasti on mukavaa ja saa myös nukkua seuraavana päivässä krappeaan rauhassa =)