Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty käymään kakalla poikaystävän seurassa

Vierailija
07.07.2022 |

Olemme seurustelleet jo yli vuoden ja poikaystäväni on käynyt kakalla lukuisia kertoja jopa videopuhelussa ja piereskelee seurassani estoitta, mutta minä en pysty millään edes pieraisemaan poikaystävän kuullen.
Olimme mökillä nyt pari yötä ja vaikka kuinka yritin pinnistellä, mitään ei tullut vaikka hätä oli hirveä.
Reissussa on kamala olla kun vatsa ei toimi ja alkaa oksettaa kun ei saa oloa kevennettyä.
Millä kakkajännityksestä pääsisi eroon?
Nyt olen kotona ja jouduin laittamaan peräruiskeen että saan suolen tyhjäksi, alkoi olla jo niin jumissa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sama ongelma. En pystynyt myöskään yleisissä vessois asioimaan pitkillä automatkoilla. Tidella pahoja mahakipuja oli tämön vuoksi. Lääkärin kanssa tästä sit puhuinki ja katottiin mulle lääkkeet jotka helpotti fyysistä puolta. Ei resepti lääkkeitä vaan ihan perus apteekki janaa josta isa pehmentää ja osa nopeuttaa toimintaa. Kotona eka testailin miten vaikuttavat ha nykyisin tiedän miten ottaa niitä kun on reissus. Tiettyjä henkisiä ahdistuksia on yhä mutta vähän nekin helpottanut ja kivuista ei tarvi enää kärsiä.

Vierailija
42/42 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole tehneet laulunkin tästä, "kakkaus"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla