Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liberokerhon " lahjat" ?

19.10.2006 |

Lapseni on nyt noin 3kk ja on saanut liberokerhosta tutustumislahjana sammakon. Mitähän mahtaa saada keräilymerkeillä, hänen kerhossaoloaikanaan? Esikoisen merkeillä kerättiin legon valkoinen paita ja housut, baby björn lusikat ja askarteluessu, jarrusukat, pehmokirja, pupukäsinukke, ainakin nää.

Kiitos, jos joku vaivautui vastaamaan, sillä Liberolta en saanut vastausta, vain jotain ympäripyöreätä jaarittelua.

Kangaka

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli jossain vaiheessa baby björnin lusikat...joihin ei ollu merkkijä

nyt kun on käytetty liberoita niin ollaan saatu marimekon lila-valkoraidalliset 90cm (toooosi isot) housut ja paita.

nyt ei vähään aikaan ole postia tullut.

Vierailija
2/11 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammakon jälkeen oli marimekkobodypehmokirja, marimekkopaita ,pupukäsinukke, housut ja liberon yöpuku.

tosin viime aikoina liberokerhossa on ollut uudistuksia joten jotain on voinu jäädä pois.Mutta näin meillä viimesen vuoden aikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on osunut kohdalle vain marimekon body. Mua ainakin kiinnostaisi se baby björnin essu ja muut siinä mainoksessa olevat.

Vierailija
4/11 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle on tullut kirjeet postissa sen jälkeen kuin liityin liberokerhoon.

Vierailija
5/11 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että saako niitä baby björn lusikoita enää merkellä ? meillä on keskinmäiseltä käyttämättömänä saman merkkinen essu mutta lusikat haluaisi merkeillä saada.

terkuin tuusis jonka nuorin kestovaippailee kyllä =))

Vierailija
6/11 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tarjolla ekana Marimekon body ja pehmokirja, sitten Marimekon paita ja Liberon askarteluessu ja viimeisenä pitäisi lähiaikoina tulla tarjous Marimekon housuista ja Liberon yöpaidasta. Poika on nyt pian 10kk. BabyBjörnin lusikat olis muakin kovasti kiinnostanu kun ne jäi esikoisen aikana saamatta, mutta nyt niitä ei enää ole saatavilla :(

Vierailija
7/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarjouskirjeet tulee postissa kun vauva on tietyn ikäinen eli aika harvoin.Ja loppuu nykyisin kun vaavi on 10 kuinen sillon tulee viimenen tarjous ,

Vierailija
8/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teille on tullut Liberolta postia. Mä liityin kesällä,sammakko tuli postissa ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään postia. Mulla ei oo siis mitään tietoa mitä nuilla merkeillä saa ja milloin. Pitäskö sieltä tulla joku kirje, että mitä nuilla merkeillä saa?

Sitten toinen kysymys tähän samaan... Tuo käsinukke-keräys: Käykö siihen kaikkien vaippojen kuitit, siis myös newborn ja mini?

Vierailija
9/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en sitä sinne lähettänyt siihen loppuvat näköjään kirjeet. Tosin enpä ole ostanut yhtään Liberon vaippapakettiakaan.

Vierailija
10/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöhaalari pitäis tosiaan tulla. Toimitus aika huimat 5-8viikkoa muistaakseni.

Samassa kirjeessä oli myös keräyksenä marimekko housut.

Vierailija
11/11 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 7 kk. ( noin )

Ja meille tuli kans se sammakko. Sitte kerättiin niillä merkeillä ratiseva pehmo- kirja ( On ollut tykätty. ) Sen jälkeen kerättiin Marimekko- body niillä merkeillä, joka tuli viime viikolla.

Ja postia ne ovat lähettäneet, siitä olen saanut tietoa näistä. Ja noiden " lahjojen " toimitusajat ovat pitkiä. Kauan tuota bodyakin ootettiin. Varmaan pari kuukautta.