Annoin pakit lentäjälle
Ei ollut millään tavoin kiinnostava. Se siitä teoriasta.
N40
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Lensi pienlentokonetta. Miehen statusta silmissäni ei nosta auto tai lentokone.
Eri asia onkin, jos olisi liikennelentäjä! Vaikka Finnairilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kirurgi-lentäjä, jota naiset kuolaavat. Pelkkä lentäjä on ihan tavis. Ei ihme, että sai pakit.
Pelkkä perämies ei tosiaan enää kelpaa, kyllä sen pitää olla jo kapteeni että edes tavis lähihoitajille kelpaisi.
Perämiehet ovat tulevia kapteeneita. Tottakai heitä huolisin myös. Jokainen kapteeni on aiemmin ollut perämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Lensi pienlentokonetta. Miehen statusta silmissäni ei nosta auto tai lentokone.
Tämä oli ihan Finnairin lentäjä. Ja niin täynnä itseään, että alkoi ällöttää. Lähtökohtaisesti ei viehätä miehet, jotka kuvittelevat olevansa jotain jumalan lahjoja naisille.
Ap
Etkä osannut sanoa heti kiitos, mutta ei kiitos?!
Olen varma, että sait pakit tai ainakaan et kutsua seuraaville treffeille, joten siksi täällä kailotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasoteoria väitä että pelkkä status riittäisi.
Naiset ovat nykypäivänä niin hypergamisen pinnallisia että nykypäivänä riittää vain täydellisyys.
Täydellinen naama/pituus/status/raha/alfaluonne niin vasta sitten saa rupsahtaneita 40v naisia.
Viimeksi mun sängyssä oli lyhyt ja köyhä cnc-koneistaja, joten se tästäkin teoriasta.
Ap
Joo naiset preferoivat lyhyitä ja lihavia miehiä jotka ovat köyhiä ja mielellään työttömiä. Ulkonäöllä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihan Finnairin lentäjä. Ja niin täynnä itseään, että alkoi ällöttää. Lähtökohtaisesti ei viehätä miehet, jotka kuvittelevat olevansa jotain jumalan lahjoja naisille.
Ap
Etkä osannut sanoa heti kiitos, mutta ei kiitos?!
Olen varma, että sait pakit tai ainakaan et kutsua seuraaville treffeille, joten siksi täällä kailotat.
Näin minäkin luulen.
Tuskin moni antaisi pakit lentäjälle, joten ihan en usko.
Kylläpä taas mt potilas provoilija sai kommentteja. En kyllä lukenut että oliko yksin keskustelua vai oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas mt potilas provoilija sai kommentteja. En kyllä lukenut että oliko yksin keskustelua vai oikeasti.
Mistäs sen muka näkee onko yksin vai. Useampi?
Nämähän on kaikki kohta työttömiä, lentäjät siis, kun polttoaineet "nousee pilviin". Ja se on hyvä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasoteoria väitä että pelkkä status riittäisi.
Naiset ovat nykypäivänä niin hypergamisen pinnallisia että nykypäivänä riittää vain täydellisyys.
Täydellinen naama/pituus/status/raha/alfaluonne niin vasta sitten saa rupsahtaneita 40v naisia.
Viimeksi mun sängyssä oli lyhyt ja köyhä cnc-koneistaja, joten se tästäkin teoriasta.
Ap
mitä touhusitte?
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on kaikki kohta työttömiä, lentäjät siis, kun polttoaineet "nousee pilviin". Ja se on hyvä vain.
No ei se nyt niin radikaalisti vaikuta.
Mitäs sen pitää korjata? Eikö osannut?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sen pitää korjata? Eikö osannut?
Korjata?
Pelkkä perämies ei tosiaan enää kelpaa, kyllä sen pitää olla jo kapteeni että edes tavis lähihoitajille kelpaisi.