Suostunko menemään treffeille?
Tinder mies joka kertoi etsivänsä seksiä pyysi minut treffeille. Hän on minua 6v vanhempi. Itse haluaisin löytää vakavan suhteen. Mutta kukaan ei ole hetkeen pyytänyt treffeille ja olisi kiva tavata miehiä. Hän oli kuvien perusteella ihan komea. N 20+
Kommentit (12)
Jos sinulle on OK harrastaa vain seksiä ja sinua ei häiritse että olet vain yksi panokierrossa olevista naisista niin treffeille vaan.
Aloituksesta kyllä vähän haisee että et seksiin ilman tunteita pysty.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seksiä miehen kanssa, etkä pimahda jos hän ei seksin jälkeen haluakaan parisuhteeseen kanssasi. Muussa tapauksessa voisi olla ihan reilu peli jättää väliin. Jos mies oli rehellinen, niin ole sinäkin.
Kerroin hänelle haluavani vakavaa suhdetta,hän sanoi katsotaan mihinkä tämä johtaa mutta pääasiassa hän haluaa hauskanpitoa. Olen ollut takertuva ja loukkaantunut ennenkin kun edellinen mies jätti minut seksin jälkeen. Ihastun helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seksiä miehen kanssa, etkä pimahda jos hän ei seksin jälkeen haluakaan parisuhteeseen kanssasi. Muussa tapauksessa voisi olla ihan reilu peli jättää väliin. Jos mies oli rehellinen, niin ole sinäkin.
Kerroin hänelle haluavani vakavaa suhdetta,hän sanoi katsotaan mihinkä tämä johtaa mutta pääasiassa hän haluaa hauskanpitoa. Olen ollut takertuva ja loukkaantunut ennenkin kun edellinen mies jätti minut seksin jälkeen. Ihastun helposti.
Tuskinpa olet takertuva. Ei kaikkien tarvitse nauttia seksistä jonninjoutavien tuttavuuksien kanssa eli on mielestäni tärkeää kunnioittaa omaa ominaislaatuaan. Silloin jos et halua satunnaista seksiä, vaan seurustelua, ei kannata suostua tällaisiin juttuihin. Siitä voi seurata pahaa mieltä aivan turhaan.
Tässä ovat elämän vaikeudet esillä. Me miehet haluamme alkaa seurustella vakavammin vasta kun seksi sujuu kumppanin kanssa. Naiset haluaisivat harrastaa seksiä vasta kun tietävät, että seurustelu sujuu miehen kanssa ilman seksiäkin. Siksi mies valitsee (jos yleensä pääsee valitsemaan!) kahdesta tasavertaisesta naisesta sen, joka "antaa" ensimmäiseksi. Puhun vain itsestäni, mutta kyllä kaverini ovat olleet samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ovat elämän vaikeudet esillä. Me miehet haluamme alkaa seurustella vakavammin vasta kun seksi sujuu kumppanin kanssa. Naiset haluaisivat harrastaa seksiä vasta kun tietävät, että seurustelu sujuu miehen kanssa ilman seksiäkin. Siksi mies valitsee (jos yleensä pääsee valitsemaan!) kahdesta tasavertaisesta naisesta sen, joka "antaa" ensimmäiseksi. Puhun vain itsestäni, mutta kyllä kaverini ovat olleet samaa mieltä.
Samaa mieltä. Jos nainen ei halua tai näytä haluavan seksiä kanssani, niin omien kokemusteni perusteella, sellaiset naiset eivät intoile seksistä myöskään parisuhteessa. Seksin tulee tietenkin olla hyvää ja jos se on huonoa, en enää tapaa naista. Tämä antaa kuvan että olin vain seksin perässä. Olen joskus miettinyt että pitäisikö asiasta sanoa ihan suoraan, ettei sitten naisen tarvitse haukkua minua seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Enpä oikein usko, että kyse on siitä, että naiset tahtoisivat seurustella ensin, vaan kyse voi olla esimerkiksi siitä, että nainen ei halua seksiä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. Tiedät varmaan mitä demiseksuaalilla tarkoitetaan eli on paljon miehiäkin, joita eivät satunnaiset seksikumppanit kiinnosta.
Itse olen ollut sinkkuaikoinani sitä koulukuntaa, joka haluaa harrastaa seksiä suht pian sen vuoksi, että sen sujuminen ratkaisee jatkon. Eli olen ajatellut niin kuin kuvaat miesten ajattelua, vaikka olen nainen.
Enemmän tässä on sukupuolesta kyse, koska on paljon naisia myös, joita satunnainen seksi aivan tuntemattoman miehen kanssa viehättää, koska heitä kiihottaa uutuudenviehätys, vaihtelu tms. Sukupuoliin kohdistuvat stereotypiat voivat olla haitallisia, jos niihin peittyy koko ihminen kokemuksineen ja ajatuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos nainen ei halua tai näytä haluavan seksiä kanssani, niin omien kokemusteni perusteella, sellaiset naiset eivät intoile seksistä myöskään parisuhteessa. Seksin tulee tietenkin olla hyvää ja jos se on huonoa, en enää tapaa naista. Tämä antaa kuvan että olin vain seksin perässä. Olen joskus miettinyt että pitäisikö asiasta sanoa ihan suoraan, ettei sitten naisen tarvitse haukkua minua seläntakana.
Ajattelen kyllä ihan samalla tavalla, vaikka olen nainen. Eli kyllähän keskinäinen vetovoima on jo alussa tai sitä ei ole ollenkaan. Kyllä molempien tulee osoittaa elein ja sanallisesti halukkuutta, koska sehän kertoo asenteesta seksiin ylipäätään miten seksielämä tulee sujumaan.
Mitä tulee toiseen asiaan, niin on aika vaikea sanoa kenellekään suoraan, että koska seksi ei tyydyttänyt, jatkoa ei seuraa. Se on aika turhaa loukkaamista, koska tuollaiset asiat otetaan vakavasti ja henkilökohtaisesti, vaikka olisi kyse vain siitä, ettei mieltymykset ja tyylit harrastaa seksiä (koskettaa tms.) yhtään natsaa. Silloin sitä vain keksii jonkun kohteliaan tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Enpä oikein usko, että kyse on siitä, että naiset tahtoisivat seurustella ensin, vaan kyse voi olla esimerkiksi siitä, että nainen ei halua seksiä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa. Tiedät varmaan mitä demiseksuaalilla tarkoitetaan eli on paljon miehiäkin, joita eivät satunnaiset seksikumppanit kiinnosta.
Itse olen ollut sinkkuaikoinani sitä koulukuntaa, joka haluaa harrastaa seksiä suht pian sen vuoksi, että sen sujuminen ratkaisee jatkon. Eli olen ajatellut niin kuin kuvaat miesten ajattelua, vaikka olen nainen.
Enemmän tässä on sukupuolesta kyse, koska on paljon naisia myös, joita satunnainen seksi aivan tuntemattoman miehen kanssa viehättää, koska heitä kiihottaa uutuudenviehätys, vaihtelu tms. Sukupuoliin kohdistuvat stereotypiat voivat olla haitallisia, jos niihin peittyy koko ihminen kokemuksineen ja ajatuksineen.
*siis enemmän yksilöstä kuin sukupuolesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti antanut nopeasti seksiä, mutten silti ole kelvannut. Tykkään kyllä seksistä, mutta se tuntuu parhaimmalle tutun kanssa. Juuri kun alkaa tykkäämään miehestä ja on vähän tutustunut niin miehet tekevät sen tempun että lopettavat viesteihin vastailun. Yritän oppia virheistäni eikä mennä heti sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö me tehdään? Mulla menee aina toisin päin eikä deittailu tunnu skulaavan.
Jos haluat mennä treffeille treffien takia, niin mene.
Jos haluat harrastaa seksiä seksin takia, niin harrasta.
Mutta jos toinen sanoo ettei oikeastaan edes pitkällä tähtäimellä etsi parisuhdetta, niin ymmärrä se.