Mitä mieltä olet ihmisestä, joka tapailee monia samanaikaisesti näille kertomatta sitä?
Omasta mielestäni pitäisi edes kertoa, jos on muita ketä tapailee.
Kommentit (24)
Itse tapailen montaa miestä samaan aikaan, eikä minua haittaa että nämä miehet tapailevat muitakin kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todellakin tietää, jos mies tapailee muitakin samaan aikaan. Jos mies kokee kiinnostusta muihin vielä minut tavattuaan, se tarkoittaa vaan, ettei hänen kiinnostuksensa taso ole kovin korkealla. En halua tapailla miestä, jolle olen vain yksi nainen monen joukossa. Jos mies pimittää tietoa muista naisista ja väittää olevansa kanssani tosissaan vaikkei ole, silloin hän on kuvottava luuseri, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Ikävä kyllä on osunut kohdalle.
Niin. Kai tuossa kohtaa on merkitystä silläkin, että missä on toisen tavannut ensikertaa. - Minulla (miehellä) joka en omaa kokemusta Tinderista enkä nettitreffipalvelimsita on se mielikuva, että näissä on olemassa kirjoittamaton sääntö, että jokainen sinne kirjoittanut voi ainakin todennäköisesti nähdä ja tapailla muitakin, eikä pidä ainakaan miehenä luulla, että jos joku mies innostuu vastaamaan sinun yhteydenottoosi tai jos saat suoraan naiselta viestin (kiinostuksen osoituksen deittiprofilisi) niin olisit lähtökohtaisesti naiselle se yksi ja ainoa.
Kun taas jos kohtaan treffit naisen aloitteesta tavattuani jossain muualla -lisää tähän paikka- mutta siis sellainen paikka joka ei nimenomaisesti vain seuranhaku paikka, niin voinee olettaa, ettei naisella ole samanaikaisesti useita tapailuja monen muun kanssa. - Vai onko tämä vain omaa hyvä uskoisuuttani, koska mistä sitä tietää kun joskus tuntuu, että asiat kasautuu tässäkin. Joskus on jopa tuntunut vähän kiusalliseltakin.
Aivan kuin naiset olsivat joskus keskenään sopineet, että kun olen heistä tosien kanssa sopinut treffit, niin jo osoittaa melko pian joku toinenkin kiinnostusta. Jos taas en olisi sopinut ensimmäisenkään kanssa tapaavani niin tuskin olsi kukaan muukaan osoittanut sen kummemmin kiinnostusta.
Onko sittem niin, että kun olen sopinut tapaavani naisen niin tämä jo nostaa itsetuntoni tappiin ja se suorastaan säteilee minusta ulos joka sitten saa jotkut muutkin naiset kiinnostumaan minusta vai mikä?
Niin sanottuna kokemusasiantuntijana voisin kommentoida:
Olen tavannut tinderin kautta viimeisen 3 vuoden aikana noin 50 naista. Läheskään jokaisen kanssa ei tästä asiasta keskustelu, mutta joka kerta kun keskusteltiin, niin naisten vastaus oli aina sama: "kyllä, tapailen useita miehiä samaan aikaan".
Asia ei minua haittaa millään tavalla, noinhan minäkin teen. Mutta tosiaan omien kokemusten perusteella useiden miesten tapailu on nykypäivänä nimenomaan se normaali tapa toimia, epätavallista olisi tapailla yhtä kerrallaan.
M31
Kun sinä kuvittelet itsesi niin ekslusiiviseksi, ihanaksi, kiltiksi, rohkeaksi ja seksikkääksi huippudeitiksi. Olet yksi muiden joukossa.
Niin. Kai tuossa kohtaa on merkitystä silläkin, että missä on toisen tavannut ensikertaa. - Minulla (miehellä) joka en omaa kokemusta Tinderista enkä nettitreffipalvelimsita on se mielikuva, että näissä on olemassa kirjoittamaton sääntö, että jokainen sinne kirjoittanut voi ainakin todennäköisesti nähdä ja tapailla muitakin, eikä pidä ainakaan miehenä luulla, että jos joku mies innostuu vastaamaan sinun yhteydenottoosi tai jos saat suoraan naiselta viestin (kiinostuksen osoituksen deittiprofilisi) niin olisit lähtökohtaisesti naiselle se yksi ja ainoa.
Kun taas jos kohtaan treffit naisen aloitteesta tavattuani jossain muualla -lisää tähän paikka- mutta siis sellainen paikka joka ei nimenomaisesti vain seuranhaku paikka, niin voinee olettaa, ettei naisella ole samanaikaisesti useita tapailuja monen muun kanssa. - Vai onko tämä vain omaa hyvä uskoisuuttani, koska mistä sitä tietää kun joskus tuntuu, että asiat kasautuu tässäkin. Joskus on jopa tuntunut vähän kiusalliseltakin.
Aivan kuin naiset olsivat joskus keskenään sopineet, että kun olen heistä tosien kanssa sopinut treffit, niin jo osoittaa melko pian joku toinenkin kiinnostusta. Jos taas en olisi sopinut ensimmäisenkään kanssa tapaavani niin tuskin olsi kukaan muukaan osoittanut sen kummemmin kiinnostusta.
Onko sittem niin, että kun olen sopinut tapaavani naisen niin tämä jo nostaa itsetuntoni tappiin ja se suorastaan säteilee minusta ulos joka sitten saa jotkut muutkin naiset kiinnostumaan minusta vai mikä?