Kuolinsiivouksen pohdintoja: Kehtaako maatuskahuiveja enää käyttää
tai kehtaako viedä edes hyväntekeväisyyskirppiksen keräykseen?
Nakkaanko suoraan roskiin?
Ehkä joku 10 kpl löytyy, eri kokoisia ja värisiä.
Kommentit (26)
Vähän säilytystilaa niin pakko heittää jotain poiskin. Onnistuin konmarittamaan 15 olkalaukkua eilen ja olen itsestäni hyvin ylpeä. Lähti muutama Marimekon laukkukin kiertoon
-ap
Ei nykyään kannata käyttää mitään vaatteita, että kenellekään ei tule paha mieli. Samalla kuitenkin täytyy käyttää vaatteita, että ihmisille ei tule paha mieli, että joku on alasti.
Kyllä kelpaavat ex-taistolaisille kirppiksellä samoin kuin Che Guevara-t-paidatkin
Ei tuo mitään kuolinsiivosta ole. Ihan on vain tavaroiden kierrätystä.
Ne on vielä suosittuja kommarinuorilla.
Maatuskahuiveista en tiedä. Tykkään pelata Tetristä ja ottaa silloin tällöin moukun Stolitsnajaa. Ladasta tai Mossesta en ole innostunut
Vierailija kirjoitti:
Onhan, olen aloittanut kuolinsiivouksen ihan siksi koska olen jo kuuskymppinen ja minulla on aivan liikaa roinaa . Yritän selkeyttää olemassaoloani . Sitä paitsi tässä iässä voi jo kuolla ihan koska vaan niin hyvä valmistautua. Jälkikasvuni ei ymmärrä maatuskahuivien eikä korujen päälle. ap
Vierailija kirjoitti:
Ne on vielä suosittuja kommarinuorilla.
Ap ei ole kommari eikä nuori :)
Mulla on maatuskahuivi pöytäliinana pyöreän pienen lamppupöydän päällä.
Missään tapauksessa et heitä mitää käyttökelpoista roskiin. Anna vaikka ilmaiseksi mielummin. Itse kyllä käyttäisin maatuskahuivia, pastilleriako sitä muiden mielipiteistä tarvi välittää.
En nyt kaikkea kulttuuria laittaisi hyllylle, mummot eivät ole aloittaneet sotaa missään maassa. Maatuskahuivit ovat ihania, olisipa sellainen!
Aidothan on täyttä villaa, itselläni on musta ja joskus talvella tykkään käyttää, en ole kommari.
Muistan kun ne olivat muotia 2000-luvulla.
Melko varmasti tulevat muotiin taas jossain vaiheessa, ehkä 10-15 vuoden kuluttua. Maatuskahuivi on klassikko. Ja onhan se ihan kaunis.
Kannattaa lahjoittaa vaikka sinne hyväntekeväisyyskirppikselle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oi vitsi jos tuollaisen saisikin. Äärettömän kauniita ja kestäviä. Olen kateellinen sinulle.
Kokeile markkina-arvoa kirpputorilla. Ihmiset ovat kekseliäitä hyödyntämään käyttökuntoista materiaalia uusilla tavoilla.
Pidän joskus punasövyistä maatuskahuivisa mustan tikkitakin kanssa. Valkoisen hukkasin ja se harmittaa. Jäi jonnekin naulakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan, olen aloittanut kuolinsiivouksen ihan siksi koska olen jo kuuskymppinen ja minulla on aivan liikaa roinaa . Yritän selkeyttää olemassaoloani . Sitä paitsi tässä iässä voi jo kuolla ihan koska vaan niin hyvä valmistautua. Jälkikasvuni ei ymmärrä maatuskahuivien eikä korujen päälle. ap
Huomautan, että missä iässä tahansa voi kuolla milloin vain.
Mutta jatka siivousta, itse keräilen voimia samaan hommaan.
Isosta huivista tulee hoikalle hame.
Laita kiertoon. Hyväkuntoiset menee hyvin kaupaksi koska niitä keräillään.