Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei muista sovittuja menoja

Vierailija
07.07.2022 |

Mitä mieltä tästä: olin sopinut meille ja lapselle yhteisen loman yhden päivän ja se piti siirtää koska kaverimme halusivat mukaan myös. Siirsin sen ja ilmoitin vielä koneelta että se on varattu nyt ja se luki vielä viestiketjussa.

Nyt meille tuli hirveä riita, kun miehen kaverit olivat ehdottaneet juuri tälle päivälle menoa ja mies oli tehnyt siihen heidän kanssa alustavan varauksen. Kun sanoin, että.meillä oli varattuna tämä loma, niin mies oli ihan hoomoilasena, että ei ole saanut mitään tietoa.

Näytin viestiketjun viestit siitä ja mies oli sitä mieltä, että häntä olisi pitänyt muistuttaa useammin??!

Onko näin oikeasti että aikuista miestä on muistutettava joka päivä menoistaan, mitä hän on itse sopinut?

Mies oli tosi kiukkuinen ja nyt oli minun syy ettei pääsekään kavereiden kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtelet lomia etkä kysy mieheltä. Tuollaisista siirroista keskustellaan. Ei ilmoiteta vain viestillä.

Vierailija
2/3 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli 25 v. Meillä on jaettu sähköinen kalenteri sekä seinäkalenteri, johon kirjoitan kaikki menot. Silti pitää muistuttaa, muistuttaa ja muistutta. Muuten ei muista. Joskus muistaa unohtaneensa, joskus on täysin tietämätön asiasta. Mitenköhän tuo töissä selviää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, että tässä nimenomaan keskusteltiin!

Se oli työpäivä, kun hän itse huusi minulle että varattu päivä ei käykään kun kaverit tulisi mukaan, että voidaanko siirtää viikkoa aiemmaksi. Sanoin että käy ja sitten etsin varausta uuteen ajankohtaa ja huusin että nyt on varattu ja tämä kaikki tieto oli meidän yhteisessä viestiketjussa.

Nyt väittää että ei ole lukenut sitä eikä muista mitä puhuttiin. Raivarit tulivat kun koin, että miestä ei kiinnosta minun järjestämät menot yhtään ja oli heti kaverien kanssa menossa.  Näiden tapaamiset ihme kyllä on aina ylhäällä eikä niistä ole jäänyt yksikään väliin sen vuoksi, ettei olisi muistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan