Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, kertokaa mikä kaikki on hyvää sinkkuelämässä

Vierailija
07.07.2022 |

Olen ollut pitkään suhteessa. Ero surettaa ja yksin oleminen pelottaa. Kertokaa sinkkuuden hyviä puolia.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei sitten. 10 vuoteen.

Vierailija
2/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu aika pitkälti siitä, millainen ihminen yleisesti olet ja onko paljon ystäviä. Jos olet nainen, niin elämäsi sinkkuna on yhtä vapautta ja vaihtuvia miessuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus, saa mennä ja tehdä kaiken oman mielensä mukaan. Ei ketään passattavana, ei kompromisseja sisustuksessa ja vapaa-ajassa. Tinderöinti on parhaimmillaan ihan mukavaakin, jos sen ottaa rennosti. Mahdollisuus toteuttaa seksuaalisia fantasioitaan vaikka useamman eri ihmisen kanssa, jos on sitä tyyppiä.

Vierailija
4/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa sinkku.

Vierailija
5/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin sukupuolesta.

Naisena saat irtoseksiä ja parisuhteita.

Miehenä (ellet ole top5% mies) niin et saa irtoseksiä etkä parisuhteita.

Vierailija
6/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta parisuhdetta näillä top5 miehillä mielestäsi on?

Vierailija
7/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossasi ei ole pelituolia, jättitelkkaria tai muuta epäesteettistä tavaraa, jota et sinne halua.

Vierailija
8/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä mitä huvittaa ja rauhassa.

T. 4 vuotta sinkkuna

Vierailija
9/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno logiikka, Hermanni. Keiden kanssa naiset alkavat harrastaa irtoseksiä ja aloittavat parisuhteen? Toisten naisten kanssa?

Vierailija
10/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 37-vuotias nainen olen ollut sinkku kymmenisen vuotta ja elänyt elämäni parasta aikaa jota en hevillä suostuisi vaihtamaan. Itse asiassa en missään tapauksessa enkä mitenkään.

Mitä irtosuhteisiin ja varsinkin niihin parisuhteisiin tulee niin kymmenisen vuotta tässä on elelty ilman niitäkin. Enkä kaipaa.

Se on totta että naielle tämä on miljoona kertaa helpompaa, sillä nainen pärjää aina. Jostain syystä mies on avuton kun jää ilman naista, valtaosa miehistä ainakin. Mistä lie johtuu sitten?

Eikä nyt puhuta seksistä vaan elämästä ylipäätään. 

Onnistuin saamaan havittelemani työpaikan jossa olen nyt näitten kuuden vuoden aikana edennyt mukavasti. Keskityn työhöni ja nautin siitä. Elän omassa asunnossani josta lainaa maksan yksin. Päätän omista rahoistani täysin yksin. Päätän mitä syön vai syönkö, minne menen vai menenkö. Kenen kanssa menen ja olen ja kenen en. Ei velvotteita eikä huomioon ottamista eikä kompromisseja eikä turhaa vääntöä ja mustasukkaisuutta ja hyväksi käyttöä jne jne jne. 

Palaan omaan rauhalliseen kauniiseen kotiini työpäivän jälkeen ja rentoudun yksin jos sille tuntuu, tai lähden tapaamaan ystäviä tai kutsun jonkun tai useampia tänne. 

Autoa en osaa itse korjata mutta en kyllä antaisi jonkun äijän sitä ropeloidakaan. Merkkikorjaamo on sitä varten olemassa. Pienempää korjausta osaan tehdä itse, ei ole peukalo keskellä kämmentä ja ammattimiestä tarvitseviin hommiin sellainen on saatavilla kun maksaa varmasti osaavalle henkilölle.

Onneksi en ole mies!

Vierailija
11/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja viidettä vuotta sinkkuna. Ehdin nuorena olla pitkässä suhteessa ja saada siitä lapsenkin.

Tähän mennessä sinkkuudessa ei ole ollut yhtäkään huonoa puolta. Meillä on lapsen kanssa tosi rentoa, kummallakin paljon ystäviä.

Me ei tarvita isoa asuntoa miehen kamojen takia joten asumme pikkukaksiossa todella hyvällä sijainnilla. Käydään harrastuksissa ja ulkona syömässä, nyt kesälomalla ollaan taas reissattu ja käyty paljon uimassa. Kerta vuodessa pidempi reissu ulkomaille.

Olen muutaman kerran tapaillut hetken aikaa jotakuta. Mies alkaa välittömästi vääntämään ja kertomaan, miten meidän pitäisi elää.

Minun pitäisi se vähä aika, mitä lapselta ja työstä jää, käyttää siihen että olisin näyttelyesineenä (olen kaunis) miehen ystäville ja suvulle.

Mies haluaa että muutetaan lähiöön koska hänen tavarat ja harrastukset vaatii sen omakotitalon.

Välittömästi alkaa se mulle selittäminen, miten minun pitäisi olla ja elää, ja mielellään lapsenikin. Lisäksi kaupan päälle tulisi miehen lapset ja kamalat eksät, anoppi yms. EI KIITOS.

Vastineeksi mies antaa seuraa, joka on huonompaa kuin ystävieni. Keskustelut tyrehtyvät nopeasti. Ja viitsisinkös mitenkään kokata ja pyykätä sekä siivota hänelle kun hän on niin "kiireinen".

Saatan näytyää bimbolle mutta sitä en ole. Parisuhde on kauppa, jossa nainen vain häviää. Nyt on vuosi 2022. On aika lopettaa miesten passaaminen, hyysäminen ja palvominen. On vain yksi elämä, elä se itsellesi ja mahdollisille lapsillesi. Harrastuksille, reissaamiselle, ystäville.

Joku äijä vaan vie ja ottaa, ei siitä kaupasta mitään takaisin saa. Kun väsyt passaukseen, vaihtaa lennosta seuraavaan uhriin. Ei me olla niille minkään arvoisia.

Vierailija
12/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kaksiossa asuja lisää vielä mustasukkaisuuden listaan. Mies haluaa esitellä sinua, mutta on samalla mustis ja kyttää vieressä?

Haluaa erottaa sinut omista ystävistä ja harrastuksista jotta vain hän voisi olla kanssasi, aina, koko ajan. Kyllähän hän sinut omistaa. Hyvin äkkiä tulee tosiaan sitä kosintaa ja yhteenmuuttokehotusta.

Viimeksi tapaillessani erästä miestä, heräsin siihen että aikuinen mies on ihan vakavissaan mustasukkainen jopa lapselleni ja lemmikilleni. Ihan sairasta. Alkoi ehdottelemaan että lemmikistä voisi luopua ja voisiko lapseni olla "jossain" useammin. Surullista.

Vierailija
13/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kukaan ei valittanut aamuisin naama norsun v:lla eikä muutenkaan ollut kerjäämässä sympatiaa.

Vierailija
14/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta.

Vierailija
15/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä mukavaa. On omat rahat, vapaus, rauha, ennakoitavuus, tilaa olla. Ei ole pakko mitään. miehen kanssa oleminen on hieman sellainen tottumiskysymys. Kun niistä rutiineista joutuu luopumaan niin se voi aluksi tuntua kummalliselle että mihin tämän kaiken ajan laittaa mikä ennen meni miehen mielitekojen mukaan elämiseen ja sen passaamiseen. Sitten sitä pikkuhiljaa alkaa kuunnella, että mistä minä pidän ja mitä minä haluaisin. Ei ole mies sanomassa, että et osaa, niin älä edes opettele ja yritä. Sitten sitä opettelee ja ei ne jutut niin vaikeita ollutkaan mitä miehet on väittäneet! Itseasiassa osaat ne paljon paremmin ja vieläpä ilman ähkimistä ja kiroilua. Eikä mene mikään rikki eikä pieleen kun tekee vaan tulee heti kunnollista. 

Vierailija
16/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta parisuhdetta näillä top5 miehillä mielestäsi on?

Tiesitkö että naisilla on enemmän seksikumppaneita mitä miehillä?

Ei seksi ja suhteet mene tasan.

Moni mies on ilman kun yksi top5% mies käy läpi monia seksi ja suhdekokemuksia.

Vierailija
17/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä iässä etten enää kaipaa ketään viereeni nukkumaan, kauhea ajatuskin. En oikein osannut koskaan elää parisuhteessa, rakastin yksinoloa niin paljon, eli olen sinkku omista syistäni, en miesten kelvottomuudesta.

Vierailija
18/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei tarvitse katsella sohvannurkassa nyrpeää naamaa kun toinen ei suostu kertomaan mikä mättää

- Ei tarvitse hoitaa nyksän lapsia ja lemmikkieläimiä omien lisäksi

- Ei tarvitse pelätä naurettavia mustasukkaisuuskohtauksia jos on yhteydessä omien lasten toiseen vanhempaan lasten asioissa

- Ei tarvitse tyynnytellä ja kannatella ja lohdutella nyksää eli hoitaa koko parisuhteen "tunnetyötä" yksin

Vierailija
19/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei rongu "pientä vippiä" eikä ulise miesflunssassa.

Ei myöskään tarvitse kuunnella sitä seksinruikutusta.

Vierailija
20/61 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain yhden asian, älä pelkää. Muutos on suuri mutta pärjäät, mitään pelättävää ei ole. Pian huomaat ne hyvätkin puolet. Voin sanoa, yhtään parisuhteita tai miehiä mollaamatta, että yksinolossa on paljon hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi