Pelataan feikki vai aito -peliä! :D
Säännöt:
Kerro synopsis videopeliin, animeen tai mangaan. Voit itse valita haluatko kertoa feikin synopsin vai oikean.
Yläpeukku = feikki
Alapeukku = aito
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut sori
Mitenhän minä selvittäisin tämän? :D Voit valita jo olemassa olevan esim. animen ja kertoa sen synopsin, ja muut arvailevat, että onko se feikki vai aito. Tai voit itse kertoa oman feikin synopsin ja yrittää saada muut uskomaan, että se on aito ja siitä on oikeasti olemassa esim. anime, kun todellisuudessa se on feikki. Oliko yhtään apua? :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: Kaunis, nuori, tyttö muuttuu itsekkääksi, ilkeäksi, pieneksi hirviöksi saapuessaan kotiin.
Helppo! Himouto! Umaru-chan, eli aito. :3
Anteeksi mutta en tiedä oikein mitään animeista ja en edes tiedä mitä tarkoittaa synopsi?
Neljä animetyttöä juttelee siitä, kuinka pulla tulisi syödä. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: Kaunis, nuori, tyttö muuttuu itsekkääksi, ilkeäksi, pieneksi hirviöksi saapuessaan kotiin.
Helppo! Himouto! Umaru-chan, eli aito. :3 <3 M27
Ding, ding, ding! Oikea vastaus! xD
Kriisiä poteva mies haastaa jumalan, joka rikkoi hänen parisuhteensa sillä hän ei ollut tarpeeksi sitoutunut kumppaniinsa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en tiedä oikein mitään animeista ja en edes tiedä mitä tarkoittaa synopsi?
Ei tiennyt aapeekään ennen tätä päivää, kun oppi sanan synopsi merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Synopsis on lyhyt/yksinkertainen kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Kriisiä poteva mies haastaa jumalan, joka rikkoi hänen parisuhteensa sillä hän ei ollut tarpeeksi sitoutunut kumppaniinsa.
Jos tämä on feikki, niin ala kirjailijaksi. God of War? Veikkaan silti aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Neljä animetyttöä juttelee siitä, kuinka pulla tulisi syödä. M27
Wot m8? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on feikki, niin ala kirjailijaksi. God of War? Veikkaan silti aitoa.
Ei ole God of War. Sitä en ainakaan toistaiseksi kerro onko feikki vai aito.