Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset matkii aina muita?

Vierailija
06.07.2022 |

Jos kaveri, serkku, naapuri, tai vaikka kummin, miehen siskon tyttö käy ottamassa täytettä huuliin niin minunkin pitää koska muutkin ottaa.
Jos kaveri porukassa kaikilla on tatuointeja minunkin pitää ottaa koska muillakin on, tämä on trendi, kuulun joukkoon jee.
Jos julkkis sanoo että iso perse on tosi hyvä niin useat alkaa treenata isoa takamusta itselleen.
Jos kaveri porukassa tai ylipäätänsä somessa alkaa tulla sisältä jossa ihmiset tulee kaapista ulos, vaihtavat sukupuolta, ovat muunsukupuolisia yms. Niin minunkin pitää koska kaikki muutkin ja niin parasta kuulua joukkoon. Mä haluan olla samanlainen.. vai haluatko oikeesti?
Luoja ihmiset teidät on kyllä aina helppo saada mukaan kaikkiin trendeihin. Hölmöt. Jos kaikki muutkin niin minäkin haluan. Ai luoja sentään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme melko suurilta osin simpansseja ja toisten ihmisten tekemiset ratkaisevat elämässämme aika paljon. Sille emme voi mitään.

Vierailija
2/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olemme melko suurilta osin simpansseja ja toisten ihmisten tekemiset ratkaisevat elämässämme aika paljon. Sille emme voi mitään.

Joo no sehän on tosi hienoa että kaikki kulkee aina siinä massassa. Kaikkea samaa mitä muilla, kuulostaa niin tylsältä ja vähä älyiseltä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo jos jollakin on ruusutatuointi, niin munkin pitää saada. Tai jollakin trampstamp niin kunki pitää saada. Tribaalikuviot julkkiksella, mullekin! Perhostatuointi niskassa, niin mullekin! Tähti korvan takana ni munki pitää sada.

Vierailija
4/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa voi. Osa ei voi.

Vierailija
5/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa älykkäältä ja tiedostavalta individualistilta. Se on hyvä. Jatka samaan malliin.

Vierailija
6/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole ikinä ottanut mitään huuli täytettä. Eikä mulla ole esim tatuointeja. Ne ei ole vaan mun juttu. Suurimmalla osalla mun kavereista on molempia mutta itse en ole lähtenyt siihen mukaan koska en halua. Itse tykkään enemmänkin luonnollisesta minästä.

Nainen 24

Vierailija
7/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasta erottaminen on kauhea asia.

Vierailija
8/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kyse on (aina) matkimisesta?

Itse esim voisin harkita täyteaineita, koska niiden tarjonta on kasvanut, mik tarkoittaa matalampia hintoja ( ja tarvetta ai edelleen on).

Seksuaalivähemmistöön kuuluvan saattaa olla helpompi tulla ulos kaapista, koska muutkin ovat niin tehneet.

Vierailija
9/9 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoilla on paljon luovuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan