Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tunnustaa kaipaavansa näitä paljon parjattuja helteitä heti ensimmäisillä räntäsateilla?

Vierailija
06.07.2022 |

Olen itse se ensimmäinen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan jo nyt, enkä mitenkään sitä piilottele. Helteet oli taivaallisia.

Vierailija
22/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan helteitä aina kun niitä ei ole. Haluaisin että olisi ympärivuotinen helle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa näiden sääilmiöiden väliin mahtuu ne miellyttävimmät säät, eli niitä kaipailen helteellä ja räntäsateessa.

Vierailija
24/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet on se loma-aika, ja kannattaa pysyä sisätiloissa, varjoissa; korkeintaa pyöräilee. 20c-kiepeillä voi sitten palata ulkoilun pariin, kunnes tulee lokakuu, vedellen viimeiset ulkoilut, ja palaten asiaa sitten kun säät ovat taas paremmat, joskus puolen vuoden kuluttua. Talvi keskittyen tavoitteisiinsa, ja sitten löysäten, keskityen ulkoiluun. Isot helteet ovat etunenässä täyttä lomaa, ja ei tarvii ulkomaille matkustaa istumaan sisällä. Vaatetus tai sen puute on keskeisintä helteillä, jolla pärjää sisällä oikein hyvin.

Vierailija
25/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjoisa 20c tuulenhenkäyksellä on se, mitä kaipaan.

Vierailija
26/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kaipaa hellettä, vaikka mikä olisi. Olen alkanut sen takia inhota kesää. Hellettä ei pääse mihinkään pakoon, toisin kuin räntää.

En missään tapauksessa kaipaa hellettä minäkään. Pelkään pian jo ensi kesänkin mahdollisia tappohelteitä.

Vierailija
27/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Yritän kaikin keinoin elää nyt hetkessä ja unohtaa, että hitaasti mutta varmasti se loputon syystalvi koittaa.

Vierailija
28/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hellepäivää +25, sitten normaalia kesäsäätä n. +20, poutapilveä, sadekuuroja. Sellaista kaipaan. En sulkukorkeapainetta, joka jämäyttää +30 sään 1 - 2 viikoksi ja aiheuttaa trooppisia öitä, sinilevää yms. +20 on Suomen kesäPÄIVISSÄ normaali lämpötila mutta ei tosiaan öisin.

Vierailija
29/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä helteet? Musta on ollut koko ajan mukavan sopivan lämmintä. Yöllä on vähön hikoiluttanut nukkua miehen vieressä ja kun kylkeen on änkenyt kolme muksua, mutta oon vaan siirtynyt sohvalle koiran viereen <3 on ollut kyllä ihanaa, ihanat pitkät päivät, aurinkoiset aamut, valoisat yöt ja lämmintä... meillä ei kyllä ole omaa pihaa nyt, nurmikon kastelu olisi ehkä vähän tylsää, mutta ehkä senkin saisi ajastettua niin ei se sitoisi kotiin.

Tuntuu oudolta että jonkun mielestä valoisa yö on ihanaa..

Vierailija
30/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin juoksulenkki räntäsateessa ja lämmin suihku päälle. Ei autuampaa oloa voi saada.

Vierailija
31/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räntä- ja lumikeleillä autoilu ja pyöräily hankaloituu. Jotta sikäli kyllä.. En kyllä tappohellettä tietenkään kaipaa, mutta kesää.

Vierailija
32/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on sellainen 19-21 astetta kun ei ole kylmä eikä kuuma. 23 on jo liian kuuma enkä ymmärrä miten kukaan voi siitä nauttia. Kunnon pakkaset ei haittaa yhtään tosin jos viikkotolkulla on -20c rupiaa se vähän tympimään mutqtavhyvin harvoin näin on..

Vierailija
33/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mua ei haittaa pieni hiki mutta palelu, tuuli, kylmyys ja kosteus aina!

Nyt oli vilpoinen päivä, ulkona 35,5 ja sisällä 32. Ihan ok, jaksaa vielä tehdä raksahommia:) Ei Suomessa, tätä säätä luvassa ainakin normaalit 2kk

Vierailija
34/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kaipaa helteitä. Ei räntäkään kuulu lempiasioihini mutta miksi alkaisin sen aikana kaivata jotain mitä inhoan? Räntää ja hellettä lukuunottamatta tykkään aika lailla kaikista säistä.

Vierailija
35/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lomaa kaipaan silloin vielä enemmän.

Vierailija
36/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan. Nykyisin kesä on muuttunut inhokkivuodenajakseni. Koskaan ei voi nykyään tietää, kuinka pitkä tappohelleputki on taas luvassa. Ja silloin voi oleskella vain sisätiloissa.

Suomen kesät ovat menneet pilalle. Kuulun ikäpolveen, jolle käristyskupoli on epänormaali tila. Täällä on joskus kuumempaa kuin Välimerellä. Maailman kirjat ovat täysin sekaisin. En nauti kärventyneestä nurmikosta tai kuumuutta hohkaavasta asfaltista. Kaupungit ovat pätsejä. Aivan karseaa.

Vierailija
37/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on edelleen 26, viime yö oli ensimmäinen kun ei puhaltanut yksikään tuuletin. Oli liian lämmin, mutta väsyneenä nukuin sentään muutaman tunnin. Kun en ole terve, en voi kaivata 30:ssä olevaa lämpöä, sisällä siis. Haluaisin tehdäkin jotain, mutta ei ole voimia.

Tänään oli kosteaa, mutta odotan luvattua viileämpää jaksoa. Ymmärrän kyllä nuoria ja terveitä, joilla on vieläpä se ilppi. Voisin mennäkin uimalaan kun viilenee, silloin siellä on rauhallisempaakin. Viilennin on tulossa, saa sitten nähdä tarvitaanko sitä tänä kesänä.

Vierailija
38/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä helteitä, tänään oli syksyinen fiilis.

Vierailija
39/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällä on edelleen 26, viime yö oli ensimmäinen kun ei puhaltanut yksikään tuuletin. Oli liian lämmin, mutta väsyneenä nukuin sentään muutaman tunnin. Kun en ole terve, en voi kaivata 30:ssä olevaa lämpöä, sisällä siis. Haluaisin tehdäkin jotain, mutta ei ole voimia.

Tänään oli kosteaa, mutta odotan luvattua viileämpää jaksoa. Ymmärrän kyllä nuoria ja terveitä, joilla on vieläpä se ilppi. Voisin mennäkin uimalaan kun viilenee, silloin siellä on rauhallisempaakin. Viilennin on tulossa, saa sitten nähdä tarvitaanko sitä tänä kesänä.

Lisäys: en siis todellakaan kaipaa hellettä, räntää sataa välillä Suomessa, samoin lunta. Ei haittaa. Olen katsellut yt:stä miten karhut saalistaa kaloja, kahlaten varmaan ihanan kylmässä virtaavassa vedessä. Viilentää vähän!

Vierailija
40/45 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan minä. Ennen helteet olivat +26 astetta ja kestivät 3 päivää, nyt tätä +30-helvettiä kestää viikkotolkulla. Ennen niitä paria hellepäivää arvosti ja jaksoi tehdäkin jotain. Säälin niitä ihmisparkoja ja eläimiä muualla maailmassa, jossa on yli 40 asteen helteitä ja eläminen käy mahdottomaksi.