Kuinka moni tunnustaa kaipaavansa näitä paljon parjattuja helteitä heti ensimmäisillä räntäsateilla?
Kommentit (45)
En minä ainakaan. Nämä nykyiset jatkuvat helteet ovat hirveämpiä kuin räntäsade, jota vastaan voi suojautua.
Helle on sikäli kurjempi että siitä joutuu kärsimään jos ei ole viilennyskonsteja käytettävissä mutta räntäsateella saa tarvittaessa vaatetta päälle. Eli en kaipaa hellesäätä räntäsateellakaan.
En todellakaan kaipaa näitä helteitä. Räntäsade tietää sitä, että lempivuodenaikani eli talvi on tulossa.
Rakastan helteitä ja vihaan sitä saatanan 8 kuukautta kestävää rospuuttoaikaa.
Mutta ei hätää, lentokoneet on keksitty ja täältä pääsee pois!
En todellakaan kaipaa hellettä, vaikka mikä olisi. Olen alkanut sen takia inhota kesää. Hellettä ei pääse mihinkään pakoon, toisin kuin räntää.
En tunnusta, enkä kaipaa. Ei sillä, että nyt räntäsateistakaan sen suuremmin nauttisin.
Ei mene noin. Haluan, että ulkona on 23 astetta lämmintä vuoden jokaisena päivänä.
Minä! 25 astetta on ihan kiva. 32 menee jo yli.
Malaria ei olisi selvinnyt viime yöstä. Malariaa oli keskiajalla Suomessa.
Eilen oli niin viileä, että tuntui hieman syksyltä... En ehkä jaksa loppuelämääni Suomen talvia.
Oikein mukavaahan tämä on. Hankin ilmalämpöpumpun kotiini jo 2013 kun silloin kyllästyin tukahduttavan kuumaan kämppään. Vaikea ymmärtää miksi ihmiset vuosi toisensa jälkeen kärvistelevät ja valittavat asiasta eivätkä tee mitään. Heti syksyllä ilmalämpöpumppu asennukseen niin ensi kesäsi on viileämpi.
En ole koskaan kaivannut helteitä vaikka kuinka tulisi räntää.
Mitkä helteet? Musta on ollut koko ajan mukavan sopivan lämmintä. Yöllä on vähön hikoiluttanut nukkua miehen vieressä ja kun kylkeen on änkenyt kolme muksua, mutta oon vaan siirtynyt sohvalle koiran viereen <3 on ollut kyllä ihanaa, ihanat pitkät päivät, aurinkoiset aamut, valoisat yöt ja lämmintä... meillä ei kyllä ole omaa pihaa nyt, nurmikon kastelu olisi ehkä vähän tylsää, mutta ehkä senkin saisi ajastettua niin ei se sitoisi kotiin.
Hellettä en kaipaa ikinä. Ennemmin kaipaan räntäsadetta, ei sellaista ole läheskään joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä helteet? Musta on ollut koko ajan mukavan sopivan lämmintä. Yöllä on vähön hikoiluttanut nukkua miehen vieressä ja kun kylkeen on änkenyt kolme muksua, mutta oon vaan siirtynyt sohvalle koiran viereen <3 on ollut kyllä ihanaa, ihanat pitkät päivät, aurinkoiset aamut, valoisat yöt ja lämmintä... meillä ei kyllä ole omaa pihaa nyt, nurmikon kastelu olisi ehkä vähän tylsää, mutta ehkä senkin saisi ajastettua niin ei se sitoisi kotiin.
P.s. optimistit elää pidempään
Vihaan syksyä ja talvea. Rumaa kuollutta luontoa ja sitä valkeaa p.a.skaa kaikkialla. Ja kyllä. Kaipaan helteitä, auringonpaistetta pilvettömältä taivaalta ja kesän kaunista vehreyttä aina.
Täytyy varmaan alkaa lottoamaan useammin, kun ei tällä perustyöllä Suomessa ikinä rikastu niin, että olisi varaa viettää EDES ne eläkepäivät Bora Boralla.
Kaipaan jo nyt kun lämpötila laski alle 20
Enpä tunnusta. Paremminkin mietin että pitäisikö se lämpöpumppu hommata ennen ensi kesää.