Minkä ikäisenä lakkasit käyttämästä isoja korviksia?
Minä käytin nuorena paljonkin isoja korviksia. Vielä kolmekymppisenäkin ja vanhempana, jos menin ulos. Mutta nelikymppisenä en ole kyllä isoja korviksia käyttänyt.
Kommentit (23)
Määrittele minkä kokoinen on mielestäsi iso korvis?
Olin vuosikymmeniä ilman korviksia. Nyt taas aloittanut käyttämään. Silmälasit rajoittavat arjessa korujen käyttöä. Rillien kanssa ei voi olla liikaa koruja eikä ns. kaikkea kerralla. Isotkin korvikset ovat ok, mutta jos ovat painavat, niin korvanlehdet eivät kestä. En halua sellaisia lurppakorvanlehtiä kuin joillain vanhoilla naisilla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sellainen roikkuva, jossa on noin 5 cm säteellä niitä osia. Tai isot renkaat, joko leveät tai kapeat. Yli 5 cm halkaisija. ap
Viimeksi vappuna minulla oli korvissa sellaiset verhotupsut. Ikää 53.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sellainen roikkuva, jossa on noin 5 cm säteellä niitä osia. Tai isot renkaat, joko leveät tai kapeat. Yli 5 cm halkaisija. ap
Ai tuo on iso. No, sitten käytän isoja korviksia 70 % ajasta.
Tuo 53 v.
Joku provo. Tai sitten joku vajaa persoona kirjoittelee.
Olen 55 enkä ole vielä ajatellut lopettaa.
Mulle lyhyehkölle ja lyhytkaulaiselle ei sovi isot korvikset yhtään. 😅 Muuten tykkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Suurimmat renkaat joita käytän ovat reilun sentin leveydeltään ja n. 4cm halkaisijaltaan, roikkuvia kapeampia n. 4-5cm pituisia korviksia on useampikin pari.
N47
en ole vielä lopettanut ja olen 46v
En ole minäkään vielä lopettanut, olen 62.
Vierailija kirjoitti:
Joku provo. Tai sitten joku vajaa persoona kirjoittelee.
Tämä on se Sofia Blörf ketjuissa pyörivä keski-ikähullu, jonka mielestä naisen keski-ikä alkaa kolkyt vee päivänä ja sen jälkeen pitää vai istua kiikkustuolissa lukemassa Hertta-sarjoja ja pukeutua Marimekon väljiin tunikoihin.
Ikää 53v, enkä ole vieläkään alkanut käyttämään korvakoruja. En ole löytänyt riittävän isoja.
Sinä vaihessa kun kasvojen pyöreys lähti ja maan vetovoima alkoi vetää kasvoja alespäin!
En ole koskaan käyttänyt isoja korviksia. Sain korvikset 10 vuotiaana ja kaverin mummo varoitti painavista koruista. Hän näytti hiustensa alta omia korviaan ja korvalehdet oli venyneet ja reiät oli varmaan sentin mittaiset. Jäi kammo ja olen pitänyt vain nappikorviksia. Ikää on nyt 48 v.
Vähän reilu parikymppisenä lopetin korvakorujen käytön. M47