Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvät naisten kengät festareille/kaupunki päivään?

Vierailija
06.07.2022 |

Auttakaa löytämään hyvät naisten kengät. Millaisia kenkiä te käytätte kun lähdette esim. festareille tai olette päivän kaupungilla ja pitää kävellä/seisoa kauan. Pitäisi saada hyvät ja joustavat pohjat millä ei tulisi jalkapohjat kipeiksi. Ei mitään sandaaleja tai balleriinoja. Eikä myöskään kantaa vaan suht tasainen pohja. Olisiko vinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaa joku malli/merkki. Onko jollain nuo skechetsit ollu käytössä? Onko millaiset?

Vierailija
2/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondin kengät on yleensä hyvät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuneiden pissisten jaloista.

Vierailija
4/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legeron tennarit on mun luottokengät. Sketchersit ovat hyvät jalassa myös, mutta tykkään vähemmän lenkkarin näköisistä kengistä.

Vierailija
5/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Converset tietysti.

Vierailija
6/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shein

Vierailija
7/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legeron tennarit on mun luottokengät. Sketchersit ovat hyvät jalassa myös, mutta tykkään vähemmän lenkkarin näköisistä kengistä.

Tuolla Lelergolla näyttää olevan hyvännäköisiä malleja. Täytyy tutustua paremmin.

Vierailija
8/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit tai ballerinatyyppiset kengät, joissa remmi/kuminauha jalkapöydän päällä.

Tavalliset ohutpohjaiset ballerinat on no-no jos joutuu yhtään pidempään seisomaan tai kävelemään.

Vierailija
9/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit.

Vierailija
10/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä miten likut,milainen askelesi on.Itse käytän kenkiä ,sapaita talvikenkiä: joissa saan jalan kiertoliikeen pohja ei kova!Pohjan testaan ensin, otan kiinni toisella kädellä jalkineen etuosa,toisella kädellä kantapään osan.Jos mene V-kirjan muotoon käy minun jaloille. Määrätyt mallit Nike ja N.B palnce käy jalkani myös.Mutta niidenkin pojat on mentävä veen muotoon.Kävelen aina siellä missä maapohja. Asvaltti pohjat käy jaloilleni ,koska kävelen todella paljon läpi vuoden ajat!Eli asvalti kadut/tiet,kuljen tien penkareilla jossa maata.

Vierailija
11/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lenkkarit vaikka Lidlistä tai maiharit dr Martensilta;)

Vierailija
12/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkatkaa joku malli/merkki. Onko jollain nuo skechetsit ollu käytössä? Onko millaiset?

Minulla ollut neljä vuotta samat Skechersit joka päiväisessä käytössä, on erittäin hyvät ja kyllä Skecherssejä on monenlaisia, ei vain lenkkarien näköisiä, itsellä on harmaat, kangasta päältä ja vaaleanpinkit nauhat, ei ole lenkkareiden näköiset. 

Vierailija
13/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccon, Unisan tai Clarksin sandaalit, tai sitten vaan niken/adidaksen tennarit

Vierailija
14/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loubutiinit.

Vierailija
15/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloinen ongelma. Tuskailen tätä samaa asiaa aina, kun minun pitää lähteä päiväksi jonnekin suurempaan kaupunkiin tai tapahtumaan. Haluaisin laittaa kengät, jotka ovat kivan näköiset ja hyvät jalassa. Sellaisten löytäminen on kuitenkin yllättävän vaikeaa.

Kesäsään tapahtumaan laitan tällä hetkellä ekan linkin kaltaiset, mutta mustat kengät. Kylmemmällä säällä laitan linkin 2 kengät. Kummatkaan eivät ole erityisen kauniita, mutta ovat hyvät minun jalassani.

https://www.bonprix.fi/style/vaellussandaalit-1830674188/?catalogueNumb…

https://www.amazon.com/Haglofs-Krusa-GT-Walking-Shoes/dp/B08Z42W5B7

Vierailija
16/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerin tai Eccon kengät.

Vierailija
17/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että festareille laitat mahdollisimman huonot kengät, joilla ei ole väliä että menee pilalle. Ihmiset tallovat väkijoukossa kengillesi, saattaa olla mutaa ja likaa jne.

Vierailija
18/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutun kuuloinen ongelma. Tuskailen tätä samaa asiaa aina, kun minun pitää lähteä päiväksi jonnekin suurempaan kaupunkiin tai tapahtumaan. Haluaisin laittaa kengät, jotka ovat kivan näköiset ja hyvät jalassa. Sellaisten löytäminen on kuitenkin yllättävän vaikeaa.

Kesäsään tapahtumaan laitan tällä hetkellä ekan linkin kaltaiset, mutta mustat kengät. Kylmemmällä säällä laitan linkin 2 kengät. Kummatkaan eivät ole erityisen kauniita, mutta ovat hyvät minun jalassani.

https://www.bonprix.fi/style/vaellussandaalit-1830674188/?catalogueNumb…

https://www.amazon.com/Haglofs-Krusa-GT-Walking-Shoes/dp/B08Z42W5B7

Joo, haasteita on kyllä löytää oikeasti hyvät ja kivan näköiset kengät joilla voi kävellä pitkin päivää. Hyvännäköisiä kenkiä olisi paljon, mutta eivät ole hyvän tuntuisia jalassa. Mukavuus edellä täytyy mennä. Se on kuitenkin kengässä se tärkein.

Vierailija
19/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että festareille laitat mahdollisimman huonot kengät, joilla ei ole väliä että menee pilalle. Ihmiset tallovat väkijoukossa kengillesi, saattaa olla mutaa ja likaa jne.

Parhaat olisivat turvakengät teräskärjellä.

Vierailija
20/28 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mahdollisimman hyvät kengät. Se muta ja lika on pientä verrattuna jalkapohja kipuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän