Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan siitä on, kun sinun lakkasi tarvitsemasta käydä lapsen kanssa leikkipaikoilla?

Vierailija
06.07.2022 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sama käydä lapsen kanssa puistossa kuin koiran..

ei ne siellä mitään tee..vähän aikaa leikkii ja sitten alkaa ininä--pois pois tylsää.

Lähinnä leikit itse-katso tätä autoo ,lapioo,kakkuu ja koiralle missä pallo ,hae pallo ,juokse..

sama lopputulos -ei kiinnosta.

Vierailija
22/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun lakkasi tarvitsemasta käydä." Onnea! Olet keksinyt suomen kieleen jotain täysin uutta!

Tässä varmaan kirjoittajalla itsellään on ollut tarve käydä lasten leikkipaikalla ja lapsi on ollut siinä mukana tekosyynä ja hän etsii kaltaisiaan.

Jos oma lapsi on liian vanha, ettei enää kehtaa käydä sen kanssa leikkipaikoilla, niin ainahan voi lainata naapurin lasta jos leikkipaikoilla käymisen tarve on niin suuri. ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kesällä käyty kertaakaan. Sen sijaan rannoilla, kotieläinpuistossa, eläintarhassa, huvipuistossa, jne. Toki puistot on ilmaisia mutta niihin ehtii taas.

Vierailija
24/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi määrittää tarkemmin millasesta leikkipaikasta puhutaan.

Vierailija
25/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään lakkaa.

Vierailija
26/26 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn 9-vuotiaankin kanssa vielä usein. Jos ollaan vaikka jossain kauempana muulla asialla ja leikkipaikka tulee vastaan, niin kyllä tuo vielä haluaa käydä kiipeilemässä ja keinumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi