Miksi ihmiset jättävät huomiotta sen jos toinen menestyy?
Menee naimisiin, saa työpaikan jne. Minkä takia jotkut, läheisetkin, eivät halua huomioida tätä mitenkään?
Kommentit (37)
Koska ovat kateellisia.
Se on ainoa syy.
miksi olet niin narsisti, että kaikkien pitäisi keskittyä sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Millaista huomiota odotat?
En odota mitään. Kysymys on yleisellä tasolla. Juteltiin aiheesta erään ystäväni kanssa
Vierailija kirjoitti:
miksi olet niin narsisti, että kaikkien pitäisi keskittyä sinuun?
Että sellainen meininki siellä 😀
Eivät varmaan kovin läheisiä ole, jos et ole kutsunut edes häihin. Keksitty ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat kateellisia.
Se on ainoa syy.
Ei se toki ainoa syy ole. Esimerkiksi itse ole aina oikein varma miten pitäsi huomioida. Saatan laittaa tekstiviestin tai soittaa ja onnitella mutta esimerkiksi jos toinen menee naimisiin ja minua ei ole kutsuttu, niin tarvitisisiko minun huomioida jotenkin erityisemmin?
Millai ihan tarkkaan kaikki tämä pitäisi huomioida? Kuinka monta onnittelua tarvitaan?
Mitä menestystä naimisiinmeno on? Normijuttu.
lol ja mitenkäs ap on menestynyt?
Vauvis trollina 247?
Mun on joskus vaikea ilmaista asioita (surua, iloa jne.) ulospäin. Se ei silti tarkoita, ettenkö huomioisi ja huomaisi ihmisten menestyksiä ja menetyksiä. Joskus vaan on hankala löytää sellaisia sanoja, jotka ei kuulostaisi teennäisiltä.
Naimisiinmeno on niin passee koska nykyteinit eroaa muutoinkin viimeistään muutaman vdn sisällä.
Unohtakaa koko juttu. Aiheesta ketjun tekeminen ei ollut kovin viisasta
Ei naimisiin meno eikä työn saaminen ole menestystä. Ne ovat normaalia elämää.
Naimisiin meno menestystä :D mites sitten kun ero tulee onko sekin menestystä vai jotain muuta, miten se sitten pitäisi erikseen huomioida?
Jos haluat huomiota, niin pidä juhlat. Itselleni ei tulisi mieleenkään huomioida tuollaisia asioita mitenkään oma-aloitteisesti. Moni voisi kokea sellaisen jopa tungettelevana, varsinkin jos henkilö itse ei ole asiasta minulle kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä menestystä naimisiinmeno on? Normijuttu.
Mä olisin ikionnellinen jos löytäisin jonkun joka rakastaisi minua ja jota itse rakastaisin. Onko yllättävää, ettei tämä ole kaikille itsestäänselvyys?
Terv, yksinäinwn
Kyllä mä onnittelen jos työtön saa töitä tai joku saa ylennyksen. Mutta jos vaan vaihtaa saman alan paikkaa, en nyt ymmärrä mitä erikoista huomioitavaa siinä on. Häissä onnitellaan jos on kutsuvieraana muuten vaan ohimennen voi sanoa onnea, miksei se riitä?
Millainen ihminen on menestynyt? Onko onnellinen ihminen menestynyt? Jos on, niin millaisista asioista onnellisuus koostuu?
Oletko sinä onnellinen vai tavoitteletko sitä vasta? Koetko elämäsi merkitykselliseksi? Voisiko onnen tavoittelusta luopuminen tuoda lisää merkityksellisyyttä elämään?
Suosittelen lukemaan Pekka Saurin kirjan Onnen harha.
No ehkäpä siksi, että naimisiinmenot ja työpaikan saannit eivät ole mitään erityistä menestymistä, vaan ihan tuikitavallista elämää.
Millaista huomiota odotat?