Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon omakotitalossa saa soittaa?

Vierailija
06.07.2022 |

Tämä on meillä jatkuva väittelyn aihe. Kuinka paljon ja mihin kellonaikaan ( tai mitä muuta huomioiden) yksi perheenjäsen saa soittaa kovaäänisesti? Onko väliä sillä, soittaako huvikseen vai harjoitteleeko tulevaa esiintymistä varten? Entä onko väliä soittaako "kauniisti" vai treenako vain jotain vaikeaa kohtaa edestakaisin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin ei saa kantautua yli 24 dB ääntä. Se on sitten perheen sisäinen tappelu, että kuinka paljon yksi perheenjäsen saa terrorisoida muita.

Vierailija
2/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 seiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ei pysty itse sopimaan ja selvittämään asiaa niin on pakko kysyä palstalta? Soittakoon minun puolestani vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.

Vierailija
4/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppapieni elefantti marssi näin...

Vierailija
5/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa soittaa niin paljon kuin haluaa silloin, kun muut perheenjäsenet ovat hereillä. Ja aamulla klo 10 jälkeen saa soittaa vapaasti, vaikka joku vielä nukkuisi.

Vierailija
6/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe ei pysty itse sopimaan ja selvittämään asiaa niin on pakko kysyä palstalta? Soittakoon minun puolestani vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.

Eli sinulle olisi ok, että kodissasi soisi kovaääninen soitto 24/7?

Vierailija
7/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakasteraan kun joku musisoi. Ai että! Elävää livekonserttia harva saa kuulla joka päivä! You go girl!

Epämusikaaliset toki kuuntelee jotain anna puuta päivät pitkät lol

Vierailija
8/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää palsta agitaattoei joka luulee et kaikki vainoaa häntä.? Vaik ressu yrittää provota senku ehtii eikä kukaan jaksa ottaa tätä enää kovin vakavasti. Hemmoonhan se käy..

Vierailija
9/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin ei saa kantautua yli 24 dB ääntä. Se on sitten perheen sisäinen tappelu, että kuinka paljon yksi perheenjäsen saa terrorisoida muita.

Melkoiselta terrorilta kuulostaa jos joku koko ajan metelöi.

Vierailija
10/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle olisi ok, että kodissasi soisi kovaääninen soitto 24/7?

Minua toki haittaisi, mutta kyse olikin aloittajan kodista jossa minun puolestani voi soittaa vaikka 24 tuntia vuorokaudessa kun kerran eivät itse osaa ratkaista asiaa kaikkia tyydyttävällä tavalla.