Kuinka paljon omakotitalossa saa soittaa?
Tämä on meillä jatkuva väittelyn aihe. Kuinka paljon ja mihin kellonaikaan ( tai mitä muuta huomioiden) yksi perheenjäsen saa soittaa kovaäänisesti? Onko väliä sillä, soittaako huvikseen vai harjoitteleeko tulevaa esiintymistä varten? Entä onko väliä soittaako "kauniisti" vai treenako vain jotain vaikeaa kohtaa edestakaisin?
Kommentit (10)
Perhe ei pysty itse sopimaan ja selvittämään asiaa niin on pakko kysyä palstalta? Soittakoon minun puolestani vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.
Terppapieni elefantti marssi näin...
Meillä saa soittaa niin paljon kuin haluaa silloin, kun muut perheenjäsenet ovat hereillä. Ja aamulla klo 10 jälkeen saa soittaa vapaasti, vaikka joku vielä nukkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Perhe ei pysty itse sopimaan ja selvittämään asiaa niin on pakko kysyä palstalta? Soittakoon minun puolestani vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.
Eli sinulle olisi ok, että kodissasi soisi kovaääninen soitto 24/7?
Meillä rakasteraan kun joku musisoi. Ai että! Elävää livekonserttia harva saa kuulla joka päivä! You go girl!
Epämusikaaliset toki kuuntelee jotain anna puuta päivät pitkät lol
Tää on tää palsta agitaattoei joka luulee et kaikki vainoaa häntä.? Vaik ressu yrittää provota senku ehtii eikä kukaan jaksa ottaa tätä enää kovin vakavasti. Hemmoonhan se käy..
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin ei saa kantautua yli 24 dB ääntä. Se on sitten perheen sisäinen tappelu, että kuinka paljon yksi perheenjäsen saa terrorisoida muita.
Melkoiselta terrorilta kuulostaa jos joku koko ajan metelöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle olisi ok, että kodissasi soisi kovaääninen soitto 24/7?
Minua toki haittaisi, mutta kyse olikin aloittajan kodista jossa minun puolestani voi soittaa vaikka 24 tuntia vuorokaudessa kun kerran eivät itse osaa ratkaista asiaa kaikkia tyydyttävällä tavalla.
Naapuriin ei saa kantautua yli 24 dB ääntä. Se on sitten perheen sisäinen tappelu, että kuinka paljon yksi perheenjäsen saa terrorisoida muita.