Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän ihmisiä jotka ovat löytäneet elämänkumppanin BAARISTA. En ymmärrä miten.. itseäni ainakin nolottaisi seuraavana päivänä oma avautuminen ties mistä mutsin peräpukamista tai sitten mies olisi vaan vähemmän komea promillien haihduttua

Vierailija
06.07.2022 |

Eikä nähtäisi enää ikinä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni baarissa ja kyllä olimme molemmat humalassa, mutta yhteistä yötä emme tuolloin viettäneet. Treffit siitä kuitenkin seurasi. Yhteiseloa 15v. Eikä alkoholi ole kummallekaan ongelma eikä sitä juoda edes joka viikko.

Ystäväni tapasi miehensä baarissa, humalassa ja sen piti olla ihan vaan yhden yön juttu. Yhdessä ovat olleet jo 20v (tai enemmänkin taitaa jo olla) ja lapsenkin ovat tähän maailmaan saaneet. Eivät juo alkoholia oikeastaan ollenkaan enää.

Vierailija
42/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin puolisoni ravintolassa. Kiinnitin huomiota erityisesti hänen hyvään käytökseensä, mutta kyllä se muu vetovoima vei heti yhden yön suhteeseen, joka jatkui heti seuraavasta päivästä tiiviinä yhdessä olona. En etsinyt silloin vakavaa suhdetta, vaan enemmänkin hauskan pitoa. Pari viikkoa kun oli oltu yhdessä tiiviisti, niin olimme jo täysin sitoutuneita ja suunnittelimme tulevaa.

Nyt yhteiseloa on yli 30v takana ja toivottavasti vielä paljon myös edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta sitten, eli juuri siihen vanhaan hyvään aikaan, olin baarissa ja erehdyin hymyilemään eräälle nuorelle miehelle, joka tuli juttelemaan, ja sitten jäi kylkeen, eikä ole vieläkään häipynyt, outo tyyppi:-)

Vierailija
44/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämänkumppanini baarista. En puhunut peräpukamista tai muistakaan asioista, eikä mies ollut ruma kun herättiin yhdessä aamulla luotani.

Kaikki ei vedä päätä niin täyteen että on ihan sekaisin.

Vierailija
45/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei örvellä baarissa. Kyllä siellä voi olla ja keskustella ihan sivistyneestikin.

Itse tapasin mieheni Tinderissä ja ensikohtaamisemme oli baarissa, ajatella! 

Vierailija
46/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan wt-touhua minun puolelta, mutta olen kaikki aiemmat kumppanit (2) ja nykyiseni tavannut baarissa.

Kaksi aiempaa suhdetta olivat ihan katastrofeja. Molemmat osoittautuivat ennen pitkään alkoholisteiksi, mt-ongelmaisiksi ja pettivät mennen tullen sekä palatessa. Toinen näistä myös pahoinpiteli. Olin kylläkin noihin aikoihin nuori 18 - 20 ikävuoden väliltä, eikä miehetkään hirveästi tuon vanhempia olleet.

Nykyinen aivan toista maata kuin aiemmat sankarit ja siksipä naimisiin menin hänen kanssaan. Terve ja tasainen suhde ollut jo vuosia, missä ei väkivaltaa ja pettämistä tarvitse pelätä. Baarissa roikkuminen jäänyt myös pois (jo ennen koronaa).

Vierailija
47/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitietoihin perustuen pääministerimme Sanna Marin tapasi miehensä tamperelaisessa baarissa.

....ja mikähän astevaihtelu on siinä, jos tapaamispaikka on baari, yökerho tai vanhan tyylin tanssikapakka  tai näiden yhdistelmä. Itsellä on sen tanssikapakka & yökerhokombinaatio-kohtaamisen seurauksena 40v-hääpäiväkin jo takana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme