Tiedän ihmisiä jotka ovat löytäneet elämänkumppanin BAARISTA. En ymmärrä miten.. itseäni ainakin nolottaisi seuraavana päivänä oma avautuminen ties mistä mutsin peräpukamista tai sitten mies olisi vaan vähemmän komea promillien haihduttua
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisiä jotka ovat voittaneet Lotossa.
Todennäköisyys on pieni mutta joku silti onnistuu. Onnistumismahdollisuutta parantaa se, että on sinut itsensä kanssa, tajuaa ihmisyydestä sen hyvät, huonot ja huvittavat piirteet eikä usko mihinään pskapäisten aasien tasoteorioihin ja jännämiesjuttuihin ja huorittelun naisia kiihottavaan vaikutukseen.
Juurikin näin!
Kosminen noppapeli ei ole etukäteen nähtävissä millään kristallipallolla...toki voi Yrittää vaikuttaa tsäännsseihin mutta Jumala lopulta päättää...
Aina joskus käy mielessä, että mistä sitten sen kumppanin parhaiten voisi löytää, ellei baarit, eikä yökerhot tms nappaa mutta ei ole kiinnostusta laittaa itseäni likoon Tinderiin tai netin treffipalvelimillekaan. Sanotaan kyllä. että se oma rakas ja erityinen voi tulla vastaan missä vain mutta, mutta vähän olsi halua nopeutata kohtaloa ja parantaa mahdollisuuksiani löytää Hänet....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisiä jotka ovat voittaneet Lotossa.
Todennäköisyys on pieni mutta joku silti onnistuu. Onnistumismahdollisuutta parantaa se, että on sinut itsensä kanssa, tajuaa ihmisyydestä sen hyvät, huonot ja huvittavat piirteet eikä usko mihinään pskapäisten aasien tasoteorioihin ja jännämiesjuttuihin ja huorittelun naisia kiihottavaan vaikutukseen.
Juurikin näin!
Kosminen noppapeli ei ole etukäteen nähtävissä millään kristallipallolla...toki voi Yrittää vaikuttaa tsäännsseihin mutta Jumala lopulta päättää...
Haha, jos Jumala päättäisi, niin yhtään eroa ei tulisi. Koska miksi hän yhdistäisi keskenään epäsopivat ihmiset?
Harrastuksia on muitakin kuin juominen. Baarista varmaan löytää päihderiippuvaisia. Kuka oikeasti sellaisen haluaa?
Minä ja siskoni olemme löytäneet aviomiehemme baarista. Ihan akateemisia olemme Helsingissä. Yhdenillansuhdetta ei ollut kummallakaan silloin, vaan juteltiin, vaihdettiin puhelinnumeroita ja mentiin seuraavana päivänä treffeille. Ehkä ap:n kannattaa hillitä juomistaan, niin ei puhu ja tee asioita, joita katuu jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä ollut julkisuudessakin paljon puhetta kuinka illan lupa muuttuu aamulla kielloksi ja haastetaan oikeuteen joidenkin vuosien päästä sitten kun ei mitenkään pysty todistamaan asioita
Parempi vain kun pysyt siellä hikikomerossasi etkä edes ajattele naisia ja seksiä. Pysy.
En. Ei minulla ole ollut tuommoisia ongelmia vaikka nyt puheistani triggeröidyit ja miesvihassasi muuta päätit
Eipä tietenkään, koska hikikomeroon ei tule naisia rskttavaksesi ja sehän sinua nimenomaan pännii. Itse sinä siinä höpiset aiheen vierestä ja samaistut rikollisiin.
Ihan tiedoksi että asun omassa omakotitalossa ja saan naista ilman ongelmia ihan niin paljon tai vähän kuin haluan. Missä nyt loukkaannuit noin pahasti että aloit valehtelemaan ja keksimään asioita joiden perusteella haukut ja hyökkäsit kimppuuni?
Lyhyenä miehenä baareissa oleskelu on lähtökohtaisesti jo todella masentavaa. Kaikki muut miehet itteä pidempiä ja samalla pakko kilpailla naisista.
Vasta iän myötä olen ymmärtänyt kuinka paljon ahdistusta olen kokenut nuorempana baari-miljöössä missä oli "pakko" hengata koska se nyt vaan oli tapana viikonloppuisin. Nyt jälkikäteen kaduttaa kuinka paljon aikaa, rahaa ja energiaa on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia on muitakin kuin juominen. Baarista varmaan löytää päihderiippuvaisia. Kuka oikeasti sellaisen haluaa?
Aijaa. Kai mekin sitten olemme päihderriipuvaisia, vaikka emme ole juoneet alkoholia vuoteen ja sitä ennen joimme lasillisen glögiä edellisenä vuonna jne jne. Mutta kun baarissa tavattiin, niin pakkohan meidän on alkoholiseja olla. 😀
Jos osa juo vähemmän tai ei lainkaan. Ei puhu ihan mitä tahansa? Baari ei ole silti miellyttävä, koska niissä on riskejä esim. ahdistelu tai humalaisten sähellys jne.
Minä raahasin miehen baarista kämpilleni, oksensin ja sammuin. Mies oli keittänyt kahvit, leikkinyt kissan kanssa ja katsonut telkkaa. Aamulla heräsin sängystäni ja mies nukkui sohvallani. Yhdessä ollaan nyt 12vuotta myöhemminkin <3
Sama vika kuin ap:lla, olen muutenkin hölysuu ja ja jo 2 olutta aiheuutavat se että suodatin siitä mitä kerron ja kenelle, katoaa "Siis mun iskä, sillä ei tuu pissa enää ja se joutui semmoiseen operaatioon".
Humalassa tekee mieli myös suudella kaikkia, jotka eivät juokse karkuun. Ja olen 41vuotias, en 21.
En todellakaan osaa kuvitella, että kehtaisin viettää aikaa kännissä solmimani uuden tuttavuuden kanssa selvinpäin. Olisimme varmasti kumpikin hyvin vaivaantuneita.
Vierailija kirjoitti:
Aika weetee-touhua...
No se 2.0 weetee on tilata kumihuulet töröllä muoviripset räpsyen tinderistä partajätkiä jonoon ovelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika kuin ap:lla, olen muutenkin hölysuu ja ja jo 2 olutta aiheuutavat se että suodatin siitä mitä kerron ja kenelle, katoaa "Siis mun iskä, sillä ei tuu pissa enää ja se joutui semmoiseen operaatioon".
Humalassa tekee mieli myös suudella kaikkia, jotka eivät juokse karkuun. Ja olen 41vuotias, en 21.
En todellakaan osaa kuvitella, että kehtaisin viettää aikaa kännissä solmimani uuden tuttavuuden kanssa selvinpäin. Olisimme varmasti kumpikin hyvin vaivaantuneita.
Sulle se baarimiljöö ei sitten sovi. En usko, että kovin moni on samanlainen, tai ainakaan ne, jotka käyvät baareissa ja osaavat sen sosiaalisen pelin, mitä yöelämään kuuluu. Sellaiset tietävät ja kontrolloivat, mitä puhuvat, vaikka olisivat kuinka humalassa. Meitä on näköjään moneen junaan.
Olen kaksi kertaa aloittanut seurustelun baaritutun kanssa, mutta ei siinä ole ollut taustalla mitään avautumisia, vaan ihan normaali tutustuminen selvinpäin baarissa.
Kun tämän maan kansa ei kykene puhumaan selvinpäin tuntemattomille (eikä juuri tutuillekaan), niin ilman alkoholin myötävaikutusta olisimme kuolleet jo kauan sitten sukupuuttoon.
Miten ihmeessä joku voi löytää mistään elämänkumppanin, kun niiden taso on niin huono.
Baarissa tavattiin, mieheni oli kuskina ja sain kyydin kotia. Seuraavana päivän nähtiin uudestaan ja eka pusu vaihdettiin tuolloin. Tänä keväänä tuli täyteen 30 v yhdessäoloa.
Itse löysin mieheni paikallisesta räkälästä vuonna 1995. Edelleen yhdessä ja tytär 25vee. Vitsaillaan aina että renttu löysi ruusunsa.
Tapasin mieheni baarissa. Yhden yön juttua olin etsimässä ja sellaisen kuvittelin löytäneeni. Seitsemän vuotta on nyt tämä yhden yön juttu kestänyt. Kaikenlaista odottamatonta voi sattua ihmiselämässä.
Eipä tietenkään, koska hikikomeroon ei tule naisia rskttavaksesi ja sehän sinua nimenomaan pännii. Itse sinä siinä höpiset aiheen vierestä ja samaistut rikollisiin.