Demi Moore, 59, esitteli 13 vuotta nuoremman nuorukaisen ja kertoo että heillä suhde. Mitä ajatuksia herättää kun mies noin nuori ja nainen noin vanha?
Kommentit (54)
Onkohan Demi jo omaishoitajaa katselemassa
46-vuotias mies on kykenevä tekemään omat ratkaisunsa.
13 vuotta ikäeroa on aika paljon kumpaan suuntaan tahansa, mutta eipä sen kummempia ajatuksia herätä.
Vastaavan ikäinen miestähti olisi valinnut vielä nuoremman kumppanin. Miksi Demin kaltainen tähti tyytyi noin vanhaan kurppamieheen?
Ei mitään 13v. on vähän.Isäni oli äitiäni 22vuotta nuorempi.Itsekin tykkään itseäni 10v. nuoremmista miehistä naisena.Miksi ei saisi tykätä tai mies itseään nuoremmasta naisesta?
Molemmat ovat aikuisia ihmisiä, jo ihan reilusti. Ei kiinnosta.
46-vuotias mies ei todellakaan ole mikään nuorukainen.
Eikös salmariviinaan kuollut äidin ainoa lapsikin, jonka tapauksen perusteella viinaministeri Kankaanniemi kielsi salmiakkikossun aikoinaan, ollut yli nelikymppinen silkohapsi?
Voi poikaparkaa, kun on tuollaisen vampin hampaisiin joutunut... :(
https://cdn.thetealmango.com/wp-content/uploads/2022/04/Demi.jpeg
Eka ajatus on, että miten 46v mies voi olla nuorukainen? Ei mitenkään.
Tietääköhän nuorukainen ollenkaan, mitä on tekemässä?
https://www.closerweekly.com/wp-content/uploads/2022/06/Who-Is-Demi-Moo…
Suurkiitos linkistä, ap! Laiskaa...
Poikanen ei näytä päivääkään alle 55-vuotiaalta.
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/2022/04/Demi-Moore-Daniel…
Aika vanha paukkupehva toi demikin jo on.
Ei helvetti tota ap: n ajatusmaailmaa!
Minä olen mies joka täytti kesäkuussa 41v ja minun mies täyttää lokakuussa 34v eikä minua ainakaan haittaa yhtään että meillä on 7 vuotta ikäeroa vaikka vielä esim. 20-vuotiaana en olisi voinut kuvitellakaan että olen parisuhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa tosin en mieheni kanssa olisi vaikka 20-vuotiaana voinutkaan seurustella koska hänhän oli sillon vasta jotain 13v.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies joka täytti kesäkuussa 41v ja minun mies täyttää lokakuussa 34v eikä minua ainakaan haittaa yhtään että meillä on 7 vuotta ikäeroa vaikka vielä esim. 20-vuotiaana en olisi voinut kuvitellakaan että olen parisuhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa tosin en mieheni kanssa olisi vaikka 20-vuotiaana voinutkaan seurustella koska hänhän oli sillon vasta jotain 13v.
Moi Henna.
Ottaen huomioon, että Hollywoodin ikäero on yleensä toiseen suuntaan ja about saman verran, niin ihme, ettei tällaista tapahdu kaiken aikaa? (No, kai Madonnallakin on joku tanssija kierrossa).
Omakin poikaystäväni on 10 vuotta nuorempi, muttei mikään poikanen, yli kolmekymppinen. Kun opiskelu, lisääntyminen ja asunnonosto on hoidettu jo, niin mitä väliä? Sitä ihmettelen, jos aikuisella on suhde ei-niin-aikuisen kanssa, siis sellaisella erolla että voi muodostua vallan epätasapainoa jos ollaan vaikka ihan eri paikoissa uran tai tulojen suhteen, mutta aikuinen on aikuinen.
Samaa kuin 50 v setämiehen ja 20 v naisen suhteesta. Ei ole minun asia.
No ei se mieskään nyt mikään niin "nuori" enää ole heh.