Kuinka tarkkoja kodin turvakamerat on?
Huomasin vuokramökin sisällä ovien suuntaan tällaiset tai tämän tyyppiset https://www.amazon.co.uk/dp/B099M24J56
Takaovi on avokeittiön ja olohuoneen välissä ja kamera suunnattu ovelle, mutta samasta kulmasta näkee kyllä keittiön. Onko nuo kamerat koko ajan päällä? Nyt ahdistaa, jos keittiössä syöpötyelyni ovat näkyneet jonnekin.
Kommentit (34)
Onhan ne tarkkoja, kyllä niistä ihmisen tunnistaa kauempaakin. Meillä on kameroita mutta ei ne sisätiloja kuvaa. Kamerat on ulko-ovilla ja portilla.
Täällä mä katselen sua OnlyFansin Finnish Women Eating -kanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salakatselu on rikos
Mistä tiedän, katseleeko joku?
Kamerassa on sininen valopiste. Mutta jos katselee takautuvasti videolta, ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä katselen sua OnlyFansin Finnish Women Eating -kanavalla.
Ja mä!
Sulla näyttää olevan yksi nenänkarva vinossa
Täytyy olla laitonta kuvata mökkivuokralaista, mutta mistäs sen tietää ja millä todistaa?
Tää nykyaika on syvältä. Ikinä et tiiä kuka kyylää ja mistä. Ei mitään yksityisyyttä ja koko ajan vain hullummaksi menee. Kohta ei pääse minnekään pakoon.
On tarkkoja.Meillä kamerat ulkona,ei sisällä:D
Sovellus on puhelimessa ja ilmoittaa aina kamera havaitsee liikettä..Tai sitä voi tollottaa reaaliajassa vaikka kokoajan.
Niin, ja jos ostaa tällaisen kotiin, voi peittää paikalla ollessaan ja poistaa peitteen poistuessaan.