Mitä tarkoittaa, kun thaimies tervehtii usein
Olen alkanut huomata, että lenkillä yksi thaimaalainen mies tervehtii minua jatkuvasti ja oikein saattaa pysähtyä, kääntyä minua kohti ja niin iloisesti miljoonan dollarin hymyllä hymyilee. Kättäkin välillä heilauttaa. Ja ihmeen kaupalla aina samaan aikaan satumme törmäämään. Kahdesti on käynyt niin, että alkoi kävellä yhtä matkaa, kun oli tulossa kuulemma kalalta ja siinä vaihdoin englanniksi muutaman sanasen. Viimeisin kohtaaminen oli, kun mies oli autossaan, hän heilautti kättä sieltä minulle ja lenkillä menin sitten parkkipaikan halki ja hän tuli samaan aikaan autosta ulos, kun satuin kohdalle (odottikohan minua autossa haha) no siinä sitten meni yllättäen hermostuneeksi ja ei osannut vastata mitään, kun kysyin how are you doing :D Nosti hartiat vain ylös, mutta sen jälkeen oli todella erikoinen, katsoi vain minua ja hymyili paljon ja toivotti hyvää illanjatkoa..
Onko tämä normaalia thaimaalaisen käyttäytymistä vai onko mies ihastunut vai haluaako olla kaveri... että on hankalaa, kun olen introvertti niin en osaa edes tulkita satavarmasti.. Mukavalta mieheltä se vaikuttaa.
Kommentit (24)
No koska olen ainoa, joka täällä on asunut pitkiä aikoja Thaimaassa, niin eivät tuntemattomat thaimiehet minua tervehtineet ikinä Thaimaassa. Eli sanoisin, että hän on lähes varmasti kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
No koska olen ainoa, joka täällä on asunut pitkiä aikoja Thaimaassa
No et ole.
Munkeiksi ryhtyviltä ajetaan pää kaljuksi.