Olen tässä miettinyt, valuuko elämäni hukkaan.
Olen tässä miettinyt valuuko elämä hukkaan. Millaista teidän lapsettomien pariskuntien arki on? Olemme puolisoni kanssa olleet noin 5 vuotta yhdessä. Tänä aikana meille on tullut tavaksi viettää yhteinen aika pelkästään sängyssä. Niinä hetkinä kun ollaan molemmat kotona yhtäaikaa emme tee yhtään mitään. Olemme vain sängyssä. Jutellaan, katellaan käsi kädessä telkkaria, hipsutellaan, heilutellaan peittoa ja taas jutellaan ja naureskellaan kaikelle maholliselle. Meillä on todella kivaa ja hyvä olla yhdessä. En tuosta halua mitään muuttaa. Silti mietin, tuhlaanko elämäni jos en juokse pää kolmantena jalkana kaikenmaailman harrastuksissa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olipa erikoinen humble brag. Tehkää kuule ihan miltä teistä tuntuu.
Humblebrag... Tuollainen ei kaikille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v!ttua on hipsuttaminen?
Onko AP Oulusta?
Joskus asunut siellä 🤭 Ap
Makaa päivän sängyssä ja hipsuttelee. Kuulostaa teini menolta. Kyllä aikuiset yleensä tekee jotain muutakin ja käy jossain kämpän ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v!ttua on hipsuttaminen?
Onko AP Oulusta?
Joskus asunut siellä 🤭 Ap
Siellä mua hipsutettiin.
T. Kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Olipa erikoinen humble brag. Tehkää kuule ihan miltä teistä tuntuu.
Piti ihan googlettaa, mitä tuo tarkoittaa 😂 mutta en kyllä ajatellut kerskailla millään. Toki tiedostan itsekin, että meillä on suhde jotain todella harvinaislaatuista ja hyvää. Se ei kuitenkaan tässä ollut pointtina, vaan se että tulenko katumaan jälkikäteen harrastuksettomuutta. Yhteiskunnassa nykyään on oletus että pitää olla koko ajan aktiivinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan aikuinen oikeasti käyttäydy tuolleen?
Miksi pitäisi olla aikuinen? Monet pyllistelevät pojille jo ihan 14-kesäisistä asti.
Vierailija kirjoitti:
Makaa päivän sängyssä ja hipsuttelee. Kuulostaa teini menolta. Kyllä aikuiset yleensä tekee jotain muutakin ja käy jossain kämpän ulkopuolella.
Eihän kukaan ole väittänytkään ettei muuta tehtäis. Toki meillä molemmilla on vakituiset työpaikat ja hoidetaan arkiaskareet kun toinen on poissa kotoa. Nähdään jopa ystäviä silloin tällöin. Mutta yhteinen aika maataan kylki kylessä tai lusikassa. Hassutellaan paljon. Ehkä se on teiniä, mutta olkoot niin. Olen tällä hetkellä niin pirun onnellinen tuosta vieressä istuvasta rötvääjästä etten voinut kuvitellakaan mitään tällaista. Ap
Kuullostaa siltä, että ap kaipaa muutakin sisältöä elämäänsä kuin hipsutusta. Ehkä suhteen alkuvaihe alkaa olla ohi ja suhde ja tunteet alkaa tasaantumaan ja tulee tilaa muullekin, kuten harrastuksille. Tee ihmeessä mitä haluat, ap. :)
Mutta heräsi kysymys, onko täällä muita aikuisia pariskuntia, joilla olisi samanlaista arki?
Ap
Onko AP Oulusta?