Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä eläke?

Vierailija
05.07.2022 |

Paljonko kuukaudessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle positiivinen miljoona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla anonyymi enkä paljasta eläkettäni mutta olen tyytyväinen siihen ja pidän sitä hyvänä. Ilman positiivisuutta ei pärjää tässä maapallossa.

Tietenkin haluaisin yli 1500e eläkettä verojen jälkeen mutta ei minulla mikään hinku sellaiseen ole kuten kirjoitin aiemmin positiivisuudesta.

Tällä palstalla olet anonyymi vaikka paljastaisit eläkkeesi pennilleen.

Äsken sen tarkistin. Olisihan rahan painaajat voineet olla ystävällisimpiä minun ekonomiaa kohtaan mutta ei sitä vihalla ja katkeruudella mihinkään etene vaikka olisi minimit kuten ketjussa näkyy.

No ei sitä eläkettäni tiedä kukaan muu kuin läheiseni että sinänsä totta.

Et tiedä edes itse?

Vierailija
22/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle positiivinen miljoona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla anonyymi enkä paljasta eläkettäni mutta olen tyytyväinen siihen ja pidän sitä hyvänä. Ilman positiivisuutta ei pärjää tässä maapallossa.

Tietenkin haluaisin yli 1500e eläkettä verojen jälkeen mutta ei minulla mikään hinku sellaiseen ole kuten kirjoitin aiemmin positiivisuudesta.

Tällä palstalla olet anonyymi vaikka paljastaisit eläkkeesi pennilleen.

No ei sitä eläkettäni tiedä kukaan muu kuin läheiseni että sinänsä totta.

Et tiedä edes itse?

Äsken sen tarkistin. Olisihan rahan painaajat voineet olla ystävällisimpiä minun ekonomiaa kohtaan mutta ei sitä vihalla ja katkeruudella mihinkään etene vaikka olisi minimit kuten ketjussa näkyy.

Vastasin uudelleen kuin vastaukseni ryhmittyi jotenkin vammaisesti tekstien väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin eläkkeellä enemmän tuloa kuin ennen eläkettä.

Koskee ansiotuloa.

Vierailija
24/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Alahuhdalla on eläke yli 80 000 eur/kk. Sillä varmaan tulee toimeen. Kyllä näillä ökyillä on vähän liian hyvin asiat.

Vierailija
25/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimon kanssa sopimus, oikein kirjallinen ja juridisesti sitova. Olen nimittäin siinä mielessä poikkeustapaus, että olin lasten kanssa jonkin aikaa kotona ja muutenkin tehnyt enimmäkseen osa-aikatyötä. Vaimo oli tosi kovatuloisessa asiantuntija-ammatissa ja tykkäsi työnteosta. Minä hoitelin sitren enimmäkseen ne kotihommat.

Saan eläkettä vain 900,- euroa kuukaudessa, mutta se ei haittaa nyt, kun meillä on aika lailla yhteiset rahat ja vaimo on rikas. Mutta jos eroamme, saan pitää oman eläkkeeni, asunnon piharakennuksessa valoineen ja lämpöineen (tai vastaavan asunnon muualta, jos hän haluaa heittää minut mailtaan) ja päivittäin lahnapullon (0,35 l) rommia, jaloviinaa tai kirkasta viinaa, kuusi keskiolutta, paketin nakkeja ja askin tupakkaa. Viikon satsi toimitetaan aina kerralla.

Osituksessa en saa mitään, koska meillä on avioehto. Tehtiin heti avioliiton alussa, kun vwimo on rikasta sukua ja minä jokseenkin päinvastainen tapaus.

Jos eroamme, putoan siis jaloilkeni minäkin. Mutta tuskin me tästä mihinkään eroamme, kun olemme jo yli kuusikymppisiä ja olleet yhdessä 38 vuotta.

Vierailija
26/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkettä en kerro mutta täysi eläke. Siis vanhuuseläke. M48. Ammatinvalintakysymys

Vierailija
27/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa 2023 jään eläkkeelle ja käytännössä toukokuun viimeinen päivä tulee olemaan viimeinen työpäiväni.

Henkilöstöosasto laski, että noin 7.490 e/kk tulee olemaan eläkkeeni. Saattaa heittää muutaman kympin, riippuen vielä tältä vuodelta tulevista bonuksista ja ensi vuoden korotuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme