Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä eläke?

Vierailija
05.07.2022 |

Paljonko kuukaudessa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 e/kk tilille verojen jälkeen. Sillä elää hyvin.

Vierailija
2/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 euroa itsellä ja jos ei olisi säästöjä niin tiukkaa tekisi, eläminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tule tekemään elämässäsi, niin paljoa töitä, että kannattaisi kysellä eläkkeesti

Vierailija
4/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7000 euroa itsellä ja jos ei olisi säästöjä niin tiukkaa tekisi, eläminen...

🤣

Vierailija
5/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vähän että onko omaa, velatonta asuntoa, onko miten paljon sairauksia ja lääkekuluja ja täytyykö pitää omaa autoa. Jos asuu pk-seudulla omassa, velattomassa ja hyväkuntoisessa asunnossa eikä ole autoa, niin 1800-2000 € nettona on hyvä (joo, todella moni ei saa edes bruttona) eläke, jos kaikki krempat, autot, asuu vuokralla yms, niin 2500-3000 € on hyvä.

Vierailija
6/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1900€ händyyn.

Vierailija
7/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tk-eläkkeellä, ikää vähän päälle 40 v. Saan nettona sellainen 1470 € ja minusta tämä on hyvä. Eri elämäntilanteissa on tietenkin omat vaateensa, mutta itsellä näin. Säästöönkin saan reilu 300 €/kk. Lisäksi saan kaikki opiskelija-alennukset halpoine ruokineen.

Vierailija
8/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä 55v. ja 1600e/kk ja asunto maksettu. Ihan hyvin elää jos tykkää vähän miettiä menoja.

Vierailija
9/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 900.kiitos vaan sdp ja lipponen. Mites kaasuputki bisnekset ja rouvan sopeutuminen.

Vierailija
10/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla anonyymi enkä paljasta eläkettäni mutta olen tyytyväinen siihen ja pidän sitä hyvänä. Ilman positiivisuutta ei pärjää tässä maapallossa.

Tietenkin haluaisin yli 1500e eläkettä verojen jälkeen mutta ei minulla mikään hinku sellaiseen ole kuten kirjoitin aiemmin positiivisuudesta.

Vierailija
11/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla anonyymi enkä paljasta eläkettäni mutta olen tyytyväinen siihen ja pidän sitä hyvänä. Ilman positiivisuutta ei pärjää tässä maapallossa.

Tietenkin haluaisin yli 1500e eläkettä verojen jälkeen mutta ei minulla mikään hinku sellaiseen ole kuten kirjoitin aiemmin positiivisuudesta.

Tällä palstalla olet anonyymi vaikka paljastaisit eläkkeesi pennilleen.

Vierailija
12/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä eläkettäni tiedä kukaan muu kuin läheiseni että sinänsä totta.

Vierailija
13/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkellä.

Unodhin lissäystä.

Vierailija
14/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredolle ei käy mitään, niin kauan kuin olet elossa

Vierailija
15/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2000 käteen olisi tavoite

Vierailija
16/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 900.kiitos vaan sdp ja lipponen. Mites kaasuputki bisnekset ja rouvan sopeutuminen.

tähän pitäisi tehdä muutos. et jos esim joutuu mt eläkkeelle 30v. ni pitää saada keskiarvo eläke elämänsä loppuun asti joka on 2200ekk miehillä. kukaan ei ole valinnut sairauttaan. tai oikeestaan sairastuneen eläke voisi olla suurempikin kompensoimaan huonompaa elämänlaatua.

Vierailija
17/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tafoité

Vierailija
18/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tähän pitäisi tehdä muutos. et jos esim joutuu mt eläkkeelle 30v. ni pitää saada keskiarvo eläke elämänsä loppuun asti joka on 2200ekk miehillä. kukaan ei ole valinnut sairauttaan. tai oikeestaan sairastuneen eläke voisi olla suurempikin kompensoimaan huonompaa elämänlaatua.

Onhan se joillain näinkin. Kuhan ei oOo kateellinen fafutus.

Vierailija
19/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle positiivinen miljoona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä eläkettäni tiedä kukaan muu kuin läheiseni että sinänsä totta.

Et tiedä edes itse?

Vierailija
20/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää nyt juuri näkemästäni.

Ihmiset puhuu liikaa rahasta. Annettaisiin vaan rahan puhua puolesta ja samalla voitaisiin vähemmän painaa rahaa kaikissa maailman kolkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi