Hei, ylipainoinen. Mistä löysit kumppanisi jos löysit hänet ylipainoisena?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni vei nainen johon tutustui salilla, oli silloin hyvässä kunnossa. nykyään aika läski kun se nainen leipoo jatkuvasti herkkuja. Aina kun näkee ne tai jommankummaan niin alkaa selittää jotain kuntoilusta kun ite oon hyvässä kunnossa vaikkei mua kiinosta itelle kuntoilu päivittäin on yhtä normaalia kuin vessassa käynti.
Nainenhan oli lihava jo silloin ei tainnu olla salilla nostelemassa painoja kun jälkeenpäin miettii.
Meinaatko että lihavat ei voi nostella painoja? Tai että painojen nostelu laihduttaa? Vähänpä taidat ymmärtää.
Lukiosta, ammattikouluni vierestä. Minä tein aloitteen. Paino tosin on pudonnut jonkun verran niiltä ajoilta.
Vai kuinka suurta ylipainoa AP nyt tarkoittaa?
Kun nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava,
niin eiköhän aika iso osa ole sen kumppanin löytänyt sitten ylipainoisena.
Harvempi kun on normaalipainoisia.