Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, ylipainoinen. Mistä löysit kumppanisi jos löysit hänet ylipainoisena?

Vierailija
05.07.2022 |

Kumpi teki aloitteen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytää kun laihduttaa.

Ihmeellinen asenne yrittää löytää kumppania ylipainoisena kun ensin pitäisi laihduttaa.

Vierailija
22/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisestä harrastuksesta. Hän teki aloitteen. Hän on ainoa mies jonka kanssa olen seurustellut tai sekstaillut, mutta ei se johdu siitä, ettei halukkaita ole ollut. Hän on vain ainoa kenet kelpuutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt aina kumppanin vaikka olen ollut ikäni enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Mikä tämän keskustelun tarkoitus oli?

Kavereiden kautta, illanistujaisista, naapurista jne. Minulla on siis ollut 3 vakavampaa suhdetta.

N27

Miksi aina pitäisi olla tarkoitus? On täällä hullumpiakin kysytty..

Mutta jos välttämättä haluat tietää niin pohdin voisiko eräs olla kiinnostunut kun en ole normaalipainoinen.

Vierailija
24/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitte vaan mitä kunppaninne puhuu kiloistanne. "Ei nyt löytynut parempaa",

vaihdan hoikkaan heti kun löydän" "pi**u se on paksullakin"

Näin se on. MIehelle ei merkitse mikään muu kuin ulkonäkö. Eläkää naiset mieluummin sinkkuina kuin miesten kanssa. Olette paljon onnellisempia ja elämä on helpompaa. Opetelkaa itse hyväksymään itsenne niin ette tarvitse miesten hyväksyntää, joka perustuu aina vain ulkonäköönne.

Vierailija
25/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisestä harrastuksesta. Hän teki aloitteen. Hän on ainoa mies jonka kanssa olen seurustellut tai sekstaillut, mutta ei se johdu siitä, ettei halukkaita ole ollut. Hän on vain ainoa kenet kelpuutin.

Just joo, ja lehmät lentää.

Vierailija
26/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen asenne yrittää löytää kumppania ylipainoisena kun ensin pitäisi laihduttaa.

Mene pois.

Vierailija
27/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Hän teki aloitteen ja oli normaalipainoinen. Myöhemmin minusta on tullut normaalipainoinen ja hänestä ylipainoinen. Ei ole ollut mitään väliä suhteen kannalta.

Vierailija
28/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nyt ei kerro yhtään mitään. Esim 10 kg ylipaino on aivan eri asia kuin 60 kg ylipainoa.

Vierailija
29/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomi24 treffit, hän teki aloitteen. Mun ylipainolla ei ollut siinä osaa vaan sisäisellä kauneudella. Ja näin on edelleen. Mies itse on hoikka

Ei ole mitään sisäistä kauneutta, ja vaikka olisi niin se ei merkitsisi mitään koska sitä ei voi nähdä.

Kääntää itsensä nurinpäin?

Vierailija
30/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupiireistä. Mies ensin tuijotteli pari kuukautta aina kun tavattiin (luuli etten huomaa, huomasin), ja sitten rohkaisi itsensä yhdessä monista porukkamme illanvietoista. Pidin siitä että hän oli ujo mutta ei antanut sen hidastaa (tai varsinkaan estää mitään). 

Vierailija
31/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä jos on liian laiha, kuten tuo minun, joka lihaa luiden päällä karsastaa?

Vierailija
32/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ystävän kautta. En edelleenkään tiedä, mikä tulkitaan aloitteeksi.

Vierailija
33/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi halunnut sellaista kumppania, jonka takia olisi pitänyt laihduttaa, vaan olisin mieluummin ollut yksin. Ihan kuten en olisi halunnut kumppania, joka olisi etsinyt muillakin tavoin erilaista kumppania kuin millainen minä olen.

Vierailija
34/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sen töistä. No aloin sit laihduttaa ja laihduin 24 kg. Muija jätti minut sitten.

Vierailija
35/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm pitkä ja aikuisiällä painanut 50-95kg välillä. Aina on miehiä halutessa löytynyt ja myös se poikaystävä. Tokihan ulkonäöllä ja painollakin on merkitystä parinhaussa, mutta luonne se vakituisen parisuhteen saamisessa merkitsee.

Vierailija
36/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkihyllyltä. Kaatui kun yritti ottaa alahyllyltä eikä päässyt ylös.

Vierailija
37/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kautta, mies oli kiinnostunut minusta.

Vierailija
38/43 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen harrastuksen parissa tavattiin. Hän teki aloitteen. Yhdessä kahdeksatta vuotta, kolme vuotta naimisissa. Oma BMI 35, miehen 30.

Häntä edeltävän kumppanin tapasin netin treffipalstalla, hän oli ja on edelleen sairaalloisen lihava.

Ensimmäisen aviopuolison löysin itse ollessani normaalipainoinen, niin oli hänkin. Yhdessä oltiin seitsemän vuotta.

Ei lapsia.

Vierailija
39/43 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikassa. Olimme molemmat ylipainoisia ja olemme edelleen (tästä on jo kymmeniä vuosia). Mitään varsinaista aloitetta en muista, kai se vain jotenkin kehittyi siihen suuntaan.

Vierailija
40/43 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 vuotias ja neitsyt ja ollut aina hoikka -nuorempana urheilullinen (poikatyttö), enkä ole eläessäni ollut parisuhteessa. - Mutta kun kerron tämän täällä, niin tiedän jo valmiiksi. että saan todennäköisesti kuulla olevani nirso....