Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: kenelle some aiheuttaa kateutta ja ikäviä tunteita?

Vierailija
05.07.2022 |

Minä en todellakaan laske tykkäyksiä. Minua harmittaa enemmän, jos jotkut tietyt tyypit eivät tykkää päivityksistäni. Esim jos ystävä ei huomioi ja sitten kuitenkin huomioi jonkun toisen, se harmittaa. Tykkäysmäärällä ei ole mulle niinkään väliä, koska tuntuu, että eniten tykkäyksiä saa jotenkin vähön höhlät päivitykset.

Ajatuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikille, mutta kaikki ei myönnä

Vierailija
2/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näille keski-ikäisille julkuille, jotka jaksaa wouhottaa esim omista tisseistään päivästä toiseen ja kilpailla keskenään kateuksissaan siitä kuka julkaisee päivityksen, joka on eniten sivaltava tai täräyttävä jonkun ip-lehden toimittelijan mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tietoisesti karsinut somesta (ja myös ystäväpiiristä) kaikki ikäviä tunteita aiheuttavat asiat pois. Suosittelen, elämä on paljon mukavampaa näin.

Vierailija
4/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tietoisesti karsinut somesta (ja myös ystäväpiiristä) kaikki ikäviä tunteita aiheuttavat asiat pois. Suosittelen, elämä on paljon mukavampaa näin.

Mitä tarkoitat? Pitäisikö apn poistaa ystäviä somesta?

Vierailija
5/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole facebookissa tai missään vastaavassa koska uskon et kokisin huonoutta seuratessani muiden elämää. Pitäisi reissata, siivota, kuntoilla jne enemmän. En jaksa ottaa mitään ulkosia paineita ja uskon et sosiaalinen media loisi niitä minulle, parempi siis pysyä poissa.

Vierailija
6/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Pitäisikö apn poistaa ystäviä somesta?

Poistaa, piilottaa, lakata käyttämästä, you name it.

Vierailija
7/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä myötähäpeää nämä somepostaukset aiheuttaa. Ikävä tunne tietty sekin. Usein kyllä naurattaakin, kun joku on niin tohkeissaan opastamassa sormi pystyssä ettei saa ajatella niin eikä näin vaikka juuri kukaan ei ole edes noteerannut koko ihmistä/asiaa millään tavalla.

Eikä noteeraa sen jälkeenkään.

Vierailija
8/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan näiden naisten jonka kaikki postaukset on perseen tissin näyttely ne kun tulee tippumaan iän myötä.

Vierailija
9/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole facebookissa tai missään vastaavassa koska uskon et kokisin huonoutta seuratessani muiden elämää. Pitäisi reissata, siivota, kuntoilla jne enemmän. En jaksa ottaa mitään ulkosia paineita ja uskon et sosiaalinen media loisi niitä minulle, parempi siis pysyä poissa.

Mua taas ei kiinnosta seurata kenenkään toiveminänsä esittämistä ja sen toiveminän elämän feikkaamista somessa. Saati sitten sitä teennäistä ja hymistelevää ihastelukuoroa joka lähinnä kuulostaa piilov:ttuilulta.

Vierailija
10/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei kiinnosta seurata kenenkään toiveminänsä esittämistä ja sen toiveminän elämän feikkaamista somessa. Saati sitten sitä teennäistä ja hymistelevää ihastelukuoroa joka lähinnä kuulostaa piilov:ttuilulta.

Kuulostat vähän negatiiviselta

Vierailija
11/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa, etenkin facessa, eniten tykkäyksiä saa sellaiset hieman nolohkot päivitykset, joiden myötä ihminen ei voi kokea itseään huonoksi.

Vierailija
12/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta, koska se on yhtä kulissia ja teatteria, ihme pelleilyä että kaikki näyttäisi täydelliseltä. En ymmärrä miten jotkut jaksavat.

Vierailija
13/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta, koska se on yhtä kulissia ja teatteria, ihme pelleilyä että kaikki näyttäisi täydelliseltä. En ymmärrä miten jotkut jaksavat.

Ja mistä tiedät jos et itse käytä somea?

Vierailija
14/14 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle. Some on mulle semmonen huvi ja viihdejuttu, en ota sitä henkilökohtaisesti ollenkaan.

Olen tietysti ollut instassakin jo niin kauan, että uutuudenviehätys on mennyt ja pientä kyllästymistäkin jo on.