Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, olen laihtunut!

Vierailija
05.07.2022 |

Huomasin tänään sovituskopissa, että ekaa kertaa viiteen vuoteen oli hyvä ja kutkuttava fiilis sovitella vaatteita perinteisen ahdistuksen sijaan. Enkä ole edes laihtunut kovin paljon vielä, mutta pienikin muutos jo tuntuu. Harmittaa, etten alkanut laihduttaa aikaisemmin.

Kyllä sillä miltä tuntuu omassa kehossa ja miltä näyttää, on valtava vaikutus mielialaan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahingossa ottanut vaatteen L sijasta XXXL, tuntuuhan se silloin väljältä, sorry siitä.

Vierailija
2/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Minä olen hoikka, mutta näytän silti sovituskopissa karmealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Minä olen hoikka, mutta näytän silti sovituskopissa karmealta.

No joo, niin kai sovituskopeissa näyttää :D Mutta hoikempana vähemmän karmealta kuin ylipainoisena.

Ap

Vierailija
4/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Tosin en ole vielä sovituskoppiin uskaltanut edes mennä. Ehkä 20 kilon pudotuksen jälkeen vasta. Kuukaudessa on tippunut nyt 6 kiloa, kyllä kait tää tästä.

Vierailija
5/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Tosin en ole vielä sovituskoppiin uskaltanut edes mennä. Ehkä 20 kilon pudotuksen jälkeen vasta. Kuukaudessa on tippunut nyt 6 kiloa, kyllä kait tää tästä.

Wow, onneksi olkoon!

Vierailija
6/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laihtunut, tai lähinnä sellainen turvotus on hävinnyt. Kasvot ja kaula näyttää jotenkin hoikemmilta🙂

Vierailija
7/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen laihtunut, tai lähinnä sellainen turvotus on hävinnyt. Kasvot ja kaula näyttää jotenkin hoikemmilta🙂

Joo se tuntuu kyllä hyvältä! 👏

Vierailija
8/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä kiloja lähtenyt viime kesästä 8kg. En kyllä itse huomaa mitään, kun alamaha on pömppis edelleen. 66kg oli viime kesänä ja nyt on 58kg.

Vierailija
9/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltä kiloja lähtenyt viime kesästä 8kg. En kyllä itse huomaa mitään, kun alamaha on pömppis edelleen. 66kg oli viime kesänä ja nyt on 58kg.

Toi olis tavote mullakin. Samat alkulukemat, nyt kilo-puoltoista vähemmän. Hitaaaaaasti😒

Vierailija
10/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helteillä tuntuu että paino ei putoa millään, kun nestettä kertyy ja turvotusta..

Vierailija
11/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vahingossa ottanut vaatteen L sijasta XXXL, tuntuuhan se silloin väljältä, sorry siitä.

Joo ja laihtuminen tällaisilla helteillä on aivan ihmeellistä. Ei se oo nestettä se on rasvvaaah

Vierailija
12/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mä oon saanut kesäkuun alusta pois 3,5kg.

Vierailija
13/13 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Jatka samaan tahtiin!