Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Itä-Helsingistä? Ja millä perusteella?

Vierailija
18.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, jotka kyllä eivät niinkään ole ihan faktaa. Toki rähinää on Kontulassa enemmän kuin esim Lauttasaaressa, mutta se on elämää, ei sen kummempaa.

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään kovasti. Huonompia ja hurjempiakin alueita on, mutta niin on joka paikassa " suurkaupungeissa" .

Täällä on merta ja luontoa, keskustaan lyhyt ja nopea metromatka, kattavat omat palvelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tykkään kovasti. Huonompia ja hurjempiakin alueita on, mutta niin on joka paikassa " suurkaupungeissa" .

Täällä on merta ja luontoa, keskustaan lyhyt ja nopea metromatka, kattavat omat palvelut.

Plussaa vielä se että paremmalla alueella idässä päin ei todennäköisimmin satu naapuriksi mitään turhantärkeää snobia

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai ihmisillä on tarve nostaa itsensä jollekin parempiluokkaisen statukselle antamalla " Itä-Helsingille" jonkin oudon leiman. Itä-Helsinkiä ovat esimerkiksi Kulosaari, Marjaniemi, Vartioharju jne jne. En nyt näe, että miten joku Viikki tai Herttoniemi ois sen huonompaa aluetta ku Pitäjänmäki tai Taka-Töölö? Itse asiassa esimerkiksi KOntula on todella kivaa aluetta, itsekin olin todella yllättynyt kun vierailin siellä työni takia moneen kertaan.

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kolmessa eri paikassa, Kontulassa (jossa oli todella rauhallinen naapurusto ja ei pelottanut koskaan vaikka minua peloteltiinkin kun sinne muutin että ihan hirveä paikka) sekä Mellunmäessä (ei valittamista tästäkään paitsi että oli yhdet hullut naapurit) sekä Kivikossa (tykkään asua täällä ulkomaalaisten keskellä on kotoinen olo ;)) Enpä oikein tiedä miksi itä-helsingistä meuhkataan niin paljon. Mielummin täällä asun kun esim. keskustassa eipä siellä tulekaan koskaan oikein käytyä, riittää kun menee pari minsaa metrolla Itikseen sieltä saan kaiken tarvittavan.

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa, ankeaa, ihmiset sellaisia syrjäytyneen oloisia...vähemmästäkin mieli masentuu. Heti piristyin kun muutin kauniiseen Töölööseen. Vaikka voisin kyllä muuttaa esim. Kulosaareen tai Jollakseen anytime.