Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas Hugh Grant kuuma parikymmentä vuotta sitten. Poika elokuvan aikaan.

Vierailija
05.07.2022 |

Ihan kymppi mun makuun!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grantin ohi menee ainakin Christian Bale, Tom Hiddleston, Ewan McGregor ja Henry Cavill

🤮🤮🤮🤮

Vierailija
22/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notting Hill, katson aina uudestaan ja uudestaan, aivan ihana elokuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notting Hill, katson aina uudestaan ja uudestaan, aivan ihana elokuva!

Minulle Notting Hill ja Englantilainem Potilas. Kauniita elokuvia.

Vierailija
24/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grantin ohi menee ainakin Christian Bale, Tom Hiddleston, Ewan McGregor ja Henry Cavill

Ymmärrän noi muut mutten Cavillia.

Ei hot?

https://images.app.goo.gl/4dtMJa8NAUbkfdhL9

Vierailija
25/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut mun makuuni vähän liian 'posh' ja kiiltokuvamainen, ja toisaalta vaikuttanut luonteeltaan myös vähän m*lkulta, mutta on viime vuosina tullut nähtyä hänet monessa Graham Nortonin jaksossa ja yllätyin, miten hulvattoman hauska hän on. Olen usein meinannut tukehtua nauruun hänen jutuilleen ja sen myötä alkanut pitää hänestä.

Vierailija
26/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni Hugh Grant ei ole koskaan iskenyt, hän on liian naismainen, nököhammas. Mutta makuja on monenlaisia, joku tykkää, vaikka itse en.

Vierailija
27/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina ollut mun makuuni vähän liian 'posh' ja kiiltokuvamainen, ja toisaalta vaikuttanut luonteeltaan myös vähän m*lkulta, mutta on viime vuosina tullut nähtyä hänet monessa Graham Nortonin jaksossa ja yllätyin, miten hulvattoman hauska hän on. Olen usein meinannut tukehtua nauruun hänen jutuilleen ja sen myötä alkanut pitää hänestä.

Eikö Hugh ole ihan tavallisesta keskiluokkalaisesta perheestä? Myöhemmin opetteli Elizabeth Hurleyn kanssa ton hienomman puhetavan kun halusivat päästä piireihin. Charmantti kaveri kyllä.

Vierailija
28/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin häntä nuorempana pilipali näyttelijänä mutta kyllä hänellä näköjään taitoja on nyt kun näin hänet esim. Florenceca Meryl Streepin vastanäyttelijänä. Yllätyin että hänhän osaa oikeasti näytellä.

Vierailija
29/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hugh Grantia nähty koskaan natsiunivormussa? Mmmmmmm..

Vierailija
30/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hugh ole ihan tavallisesta keskiluokkalaisesta perheestä? Myöhemmin opetteli Elizabeth Hurleyn kanssa ton hienomman puhetavan kun halusivat päästä piireihin. Charmantti kaveri kyllä.

Hän taitaa olla keskiluokkaisesta perheestä, mutta on saanut fiinin koulutuksen Oxfordin yliopistossa, sieltä jo peräisin ylevä puhetapa. Muistaakseni opiskeli Oxfordissa pääaineena kirjallisuutta, selosti sitä Actor's Studio- ohjelmassa.

Vierailija
31/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mainio talkshow vieras. David Letterman sanoi että Hugh oli hänen suosikki haastateltava.

Vierailija
32/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään tekemisissä niiden lasten kanssa jotka teki sen toisen tytön kanssa? Hänhän teki vuoronperään lapsia niin nykyisen vaimonsa kun sen toisen naisenkin kanssa.

Vierailija
33/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tähti jonka muistan saaneen Räikkösen aidosti nauramaan ja rentoutumaan kun vieraili varikolla.

Vierailija
34/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugh on söötti, mutta ei muuta. Lisäksi eikös 20 vuotta sitten tapahtunut se prostituoituskandaali.

Eikö siitä ole lähemmäs 30 vuotta?

Jos Brittimiehistä puhutaan niin itselleni ykkönen on Ralph Fiennes.

Ralph on vanhentunut huonommin kun Hugh eikä ole maailmanlaajuisesti yhtä tunnettu nimi.

Omaan makuun kanssa Hugh enenemmän. Uskon silti että Fiennes on maailmanlaajuisesti tunnetumpi näyttelijä. Harry Potterit, Bondit. Shindlerin lista ym.

Vierailija
35/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant on kuuma samoin kun Hugh Laurie oli Housessa.

Mutta todellisia brittihurmureita ovat Ewan McGregor, Benedict Cumberbatch ja täällä jo mainittukin Ralph Fiennes.

Vierailija
36/37 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuumempaa miestä kuin Grant ekassa Bridget Jonesisssa kun astui sieltä hissistä ulos virnistellen.

Vierailija
37/37 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugh on söötti, mutta ei muuta. Lisäksi eikös 20 vuotta sitten tapahtunut se prostituoituskandaali.

Eikö siitä ole lähemmäs 30 vuotta?

Jos Brittimiehistä puhutaan niin itselleni ykkönen on Ralph Fiennes.

Tykkään Grantistsa myös mutta kieltämättä Fiennes on ehkä kuumin mies näyttelijä ikikinä.