Olipas Hugh Grant kuuma parikymmentä vuotta sitten. Poika elokuvan aikaan.
Kommentit (37)
Notting Hill, katson aina uudestaan ja uudestaan, aivan ihana elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Notting Hill, katson aina uudestaan ja uudestaan, aivan ihana elokuva!
Minulle Notting Hill ja Englantilainem Potilas. Kauniita elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grantin ohi menee ainakin Christian Bale, Tom Hiddleston, Ewan McGregor ja Henry Cavill
Ymmärrän noi muut mutten Cavillia.
Ei hot?
On aina ollut mun makuuni vähän liian 'posh' ja kiiltokuvamainen, ja toisaalta vaikuttanut luonteeltaan myös vähän m*lkulta, mutta on viime vuosina tullut nähtyä hänet monessa Graham Nortonin jaksossa ja yllätyin, miten hulvattoman hauska hän on. Olen usein meinannut tukehtua nauruun hänen jutuilleen ja sen myötä alkanut pitää hänestä.
Minun makuuni Hugh Grant ei ole koskaan iskenyt, hän on liian naismainen, nököhammas. Mutta makuja on monenlaisia, joku tykkää, vaikka itse en.
Vierailija kirjoitti:
On aina ollut mun makuuni vähän liian 'posh' ja kiiltokuvamainen, ja toisaalta vaikuttanut luonteeltaan myös vähän m*lkulta, mutta on viime vuosina tullut nähtyä hänet monessa Graham Nortonin jaksossa ja yllätyin, miten hulvattoman hauska hän on. Olen usein meinannut tukehtua nauruun hänen jutuilleen ja sen myötä alkanut pitää hänestä.
Eikö Hugh ole ihan tavallisesta keskiluokkalaisesta perheestä? Myöhemmin opetteli Elizabeth Hurleyn kanssa ton hienomman puhetavan kun halusivat päästä piireihin. Charmantti kaveri kyllä.
Pidin häntä nuorempana pilipali näyttelijänä mutta kyllä hänellä näköjään taitoja on nyt kun näin hänet esim. Florenceca Meryl Streepin vastanäyttelijänä. Yllätyin että hänhän osaa oikeasti näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hugh ole ihan tavallisesta keskiluokkalaisesta perheestä? Myöhemmin opetteli Elizabeth Hurleyn kanssa ton hienomman puhetavan kun halusivat päästä piireihin. Charmantti kaveri kyllä.
Hän taitaa olla keskiluokkaisesta perheestä, mutta on saanut fiinin koulutuksen Oxfordin yliopistossa, sieltä jo peräisin ylevä puhetapa. Muistaakseni opiskeli Oxfordissa pääaineena kirjallisuutta, selosti sitä Actor's Studio- ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mainio talkshow vieras. David Letterman sanoi että Hugh oli hänen suosikki haastateltava.
Onko missään tekemisissä niiden lasten kanssa jotka teki sen toisen tytön kanssa? Hänhän teki vuoronperään lapsia niin nykyisen vaimonsa kun sen toisen naisenkin kanssa.
Ainoa tähti jonka muistan saaneen Räikkösen aidosti nauramaan ja rentoutumaan kun vieraili varikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh on söötti, mutta ei muuta. Lisäksi eikös 20 vuotta sitten tapahtunut se prostituoituskandaali.
Eikö siitä ole lähemmäs 30 vuotta?
Jos Brittimiehistä puhutaan niin itselleni ykkönen on Ralph Fiennes.
Ralph on vanhentunut huonommin kun Hugh eikä ole maailmanlaajuisesti yhtä tunnettu nimi.
Omaan makuun kanssa Hugh enenemmän. Uskon silti että Fiennes on maailmanlaajuisesti tunnetumpi näyttelijä. Harry Potterit, Bondit. Shindlerin lista ym.
Hugh Grant on kuuma samoin kun Hugh Laurie oli Housessa.
Mutta todellisia brittihurmureita ovat Ewan McGregor, Benedict Cumberbatch ja täällä jo mainittukin Ralph Fiennes.
En tiedä kuumempaa miestä kuin Grant ekassa Bridget Jonesisssa kun astui sieltä hissistä ulos virnistellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh on söötti, mutta ei muuta. Lisäksi eikös 20 vuotta sitten tapahtunut se prostituoituskandaali.
Eikö siitä ole lähemmäs 30 vuotta?
Jos Brittimiehistä puhutaan niin itselleni ykkönen on Ralph Fiennes.
Tykkään Grantistsa myös mutta kieltämättä Fiennes on ehkä kuumin mies näyttelijä ikikinä.
🤮🤮🤮🤮