Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ole ikinä käyneet Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
05.07.2022 |

Itse en ole käyttänyt.
Muita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että jokainen kävisi oman maansa pääkaupungissa edes kerran elämässään. Ihan ilman "asiaa".

Kaikilla ei ole pakottavaa tarvetta päästä näkemään kaiken pahan alkulähdettä. Helsingistä on kaikki paha lähtöisin, eduskunnasta lähtee poliittiset päätökset ja pääkonttorista lähtee yritysten päätökset

IMelkein 90 prosenttia kansanedustajista on valittu maakunnista ja vaan reilu 10 prosenttia Helsingistä. Ei ole ihmekään, että eduskunta on kaiken pahan alku.

Sitten kun edustaja pääsee eduskuntaan unohtuu juuret ja alkaa helsinkiläiseksi ajamaan helsinkiläisten etua muun maan kustannuksella

Vierailija
22/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mutta vasta 25 vuotiaana ekaa kertaa. Ei yksinkertaisesti mitään asiaa ollut ennen sitä. Monet keskieuroopan maatkin oli reissattu ennen kuin kävin Helsingissä.

Nyt kun olen käynyt jo kymmeniä kertoja, voin sanoa ettei siinä jää mistään paitsi vaikkei kävisikään pk-seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo kuinka ylimielisiä ja itsekeskeisiä ihmisiä sieltä tulee niin ei ole kyllä mitään haluakaan sinne

Vierailija
24/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistunut pks muualle Suomeen kuin parit festarit ja sukuloinnit. Paskanhaju ja juntit edelleen muistoina.

Matkustan ulkomailla.

Vierailija
25/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että jokainen kävisi oman maansa pääkaupungissa edes kerran elämässään. Ihan ilman "asiaa".

Kerran jossain Ylen Italia-dokkarissa haastateltiin rouvaa joka asui 20 km päässä Roomasta. Ei ollut koskaan siellä käynyt ja ihmetteli miksi kummassa menisikään.

Vierailija
26/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoimmat suomalaiset ovat kyllä paljasjalkaisia stadilaisia. En tajua miksi heitä aina haukutaan. Maalla on usein tosi sisäänpäinlämpiävää ja ylimielistä porukkaa. Itse asun maalaispitäjässä ja melkein huvittaa juat nämä "ikänä ennoo Hesas käyny enkä mene! Siellon niin mu.kkua väkeä!!!"

Vierailija
27/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähes koko ikäni Helsingissä asuneena en pidä yhtään siitä, mihin kaupunki on menossa. Tietyissä kaupunginosissa on tunne, ettei ole enää Suomessa ollenkaan. Muuttaisin heti vähemmän "rikkaaseen" kaupunkiin, jos saisi töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan