Onko muita, jotka eivät ole ikinä käyneet Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla?
Kommentit (27)
Olen käynyt mutta vasta 25 vuotiaana ekaa kertaa. Ei yksinkertaisesti mitään asiaa ollut ennen sitä. Monet keskieuroopan maatkin oli reissattu ennen kuin kävin Helsingissä.
Nyt kun olen käynyt jo kymmeniä kertoja, voin sanoa ettei siinä jää mistään paitsi vaikkei kävisikään pk-seudulla.
Kun katsoo kuinka ylimielisiä ja itsekeskeisiä ihmisiä sieltä tulee niin ei ole kyllä mitään haluakaan sinne
En ole poistunut pks muualle Suomeen kuin parit festarit ja sukuloinnit. Paskanhaju ja juntit edelleen muistoina.
Matkustan ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jokainen kävisi oman maansa pääkaupungissa edes kerran elämässään. Ihan ilman "asiaa".
Kerran jossain Ylen Italia-dokkarissa haastateltiin rouvaa joka asui 20 km päässä Roomasta. Ei ollut koskaan siellä käynyt ja ihmetteli miksi kummassa menisikään.
Kivoimmat suomalaiset ovat kyllä paljasjalkaisia stadilaisia. En tajua miksi heitä aina haukutaan. Maalla on usein tosi sisäänpäinlämpiävää ja ylimielistä porukkaa. Itse asun maalaispitäjässä ja melkein huvittaa juat nämä "ikänä ennoo Hesas käyny enkä mene! Siellon niin mu.kkua väkeä!!!"
Itse lähes koko ikäni Helsingissä asuneena en pidä yhtään siitä, mihin kaupunki on menossa. Tietyissä kaupunginosissa on tunne, ettei ole enää Suomessa ollenkaan. Muuttaisin heti vähemmän "rikkaaseen" kaupunkiin, jos saisi töitä.
Sitten kun edustaja pääsee eduskuntaan unohtuu juuret ja alkaa helsinkiläiseksi ajamaan helsinkiläisten etua muun maan kustannuksella