Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen haukkui minut koska olen hiljainen hänen vanhempiensa ja kavereidensa seurassa

Vierailija
05.07.2022 |

En viitsi sen tarkemmin asiaa kuvata. Mutta käytti ilmaisuja jotka olivat terapeuttinikin mukaan "voimakkaita ja ikäviä". Mietin että miten tässä jatkaa? Pitää varmaan nostaa kissa pöydälle ja sanoa, etten enää koskaan kuuntele häneltä tuollaista puhetta.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et seurustele esim puolisosi vanhempien kanssa? Kuuluu hyviin tapoihin.

Muista että jossain jenkeissä SINUA pidettäisiin epäkohteliaana, jos olet yhtään tyypillinen suomalainen sosiaalisilta taidoiltasi. Ei meillä kellään ole varaa arvostella.

Mutta nyt ei oltukaan jenkeissä tai jossakin muussa kälätyskulttuurissa.

Aikansa vei minultakin, että opin puhumaan surutta ja riittävällä volyymilla suupalttien puheen päälle. Nyt homma onnistuu helposti. Ja näille räväköillekin pyrin antamaan sellaisen vastauksen, että suu tukkeutuu. Siinä tosin vielä tarvitsen harjoitusta.

Vierailija
82/84 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  minä olen mukana vaimoni ja hänen ystäviensä illan istujaisissa, niin olen hiljaa ihan yksinkertaisesta syystä. En saa suun vuoroa siltä kälätykseltä.

Itse olet vaimosi valinnut.

No sitä tässä mietinkin, että pitäisikö peruuttaa valinta. Hän on selvästi valinnut minut, vaikka arvostaa miehessä erilaisia piirteitä. En tiedä miksi näin vai eikö näitä piirteitä ikinä arvaisi minusta tutustumisen perusteella? Aika lähellä on että jättäisin hänet.

AP

Kuulostaa siltä, että hän on valinnut sinut vain, koska parempaakaan ei ole ollut tarjolla. Tyytynyt. Oikeasti haluaisi jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin ku sinä! Hiljainen erityisesti poikaystävän kavereiden ja perheen läsnäollessa. Tarvitsen aikaa ja tapaamisia ja tapaamisia ja vielä lisää tapaamisia, ja niin olen hiljalleen tullut heidän seurassaan puheliaammaksi. Pienessä porukassa tai ihmisten läsnäollessa jotka oikeasti tunnen juttua tulee sujuvasti, mutta uusien ihmisten kanssa ei hirveesti asiaa vain ole.

Itse häpeilen välillä omaa hiljaisuuttani. Osaan olla ystävällinen ja kohtelias, siitä ei ole kiinni. Jos olen sosiaalisessa tilanteessa, jossa minä olen tilanteessa ns. vastuussa (lasten kanssa, jonkun kanssa joka vaikuttaa todella vaivautuneelle), osaan yllättää itseni ja sujuvasti puhella.

Mulla on ihanat vanhemmat ja sisarukset ja ne on aina sanonu ettei haittaa vaikkei aina ole se puheliain. Vasta kun tuntee paremmin todelliset puolet paljastuu kaikista.

Vierailija
84/84 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama neuvoa antava ensi kerralla, löystyttää kielenkantimia.