Uusi rakkaus entisen jälkeen, kuinka nopeasti mahdollista
Siinähän se, otsikossa.
Onko ne aina "laastareita" ja kuvittelenko tunteeni vai onko se mahdollista?
Kommentit (21)
Noin 15 minuuttia eeon jälkeen voi ottaa jo uutta parrua anal.
Ihan tosissaan kysyn. Muiden kokemuksia.
Eihän rakastumista tai sen ajankohtaa voi säädellä. Se tulee, jos on tullakseen seuraavana päivänä tai vasta 20 vuoden kuluttua.
Ongelmana on se, että ero väistämättä aiheuttaa tunteita ja tilanteita, jotka on hyvä käsitellä, ennen vakavampaa uutta suhdetta.
Rakastuneena erotunteiden käsittely on aika mahdotonta ja ne voivat nousta pintaan sitten vuosien kuluttua.
Riippunee siitä, miten ja milloin jo aloittanut eron käsittelyn. Joku on voinut miettiä eroa jo kauankin ennen varsinaista virallista eroa ja siten myös käsitellytkin asian. Toinen vasta kipuilee sitä. Myös itse erotapahtuma vaikuttaa, jos erouutinen on tullut yllätyksenä, niin toipumisessakin voi mennä pitempään ennen kuin on valmis uuteen suhteeseen. Voihan siinä olla kiukkupettymyksen laastaripanot mutta eipä ne yleensä pitkiksi suhteiksi muutu, toki poikkeuksiakin on.
Ja sitten myös heitä, jotka eron jälkeen toteavat, ettei enää ikinä.
Rakastuin jo ollessani vielä avioliitossa exän kanssa. Avioliitto oli vain kulissia viimeiset vuodet ja surutyö tehty. Ei todellakaan ole tämä mikään laastariduhde. Yhdessä oltu nyt jo vuosia.
No jos se ero on täysin yllätys ja tulee jätetyksi vaikka itsekin olisi eroa joskus miettinyt, niin entäs sitten?
Mulla on tunteita uutta ihmistä kohtaan. Voikohan tämmöinen toimia. Erosta 1,5kk.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 minuuttia eeon jälkeen voi ottaa jo uutta parrua anal.
Mikä estää ottamasta jo ennen eroa?
Miehille on tyypillistä, että heillä on pian eron jälkeen uusi akka
Vierailija kirjoitti:
Miehille on tyypillistä, että heillä on pian eron jälkeen uusi akka
Naisille on tyypillistä, että heillä on jo ennen eroa uusi ukko.
vaimo kuoli ja leski oli uusissa naimisissa kolmessa kuukaudessa
Erosin vuosi ja neljä kuukautta sitten tosi pitkästä parisuhteesta. Oon 5 tyypin kanssa ollut treffeillä joissa yhdestä tuli kaveri. Ei ole mitään kiirettä sitoutua tai rakastua.
Mistä sitä voi tietää. Aika näyttää. Typerä kysymys. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa eikä ikää
Ei siinä ole mitään aikarajaa. Miten voisikaan olla?
Vierailija kirjoitti:
No jos se ero on täysin yllätys ja tulee jätetyksi vaikka itsekin olisi eroa joskus miettinyt, niin entäs sitten?
Mulla on tunteita uutta ihmistä kohtaan. Voikohan tämmöinen toimia. Erosta 1,5kk.
Ap:lla tämä tilanne. En tiedä uskallanko antaa mennä vai pitääkö tässä jarrutella?
ap
Lisää kokemuksia. Voiko toimia vai onko laastari?
Kannattaa aina tarttua tilaisuuteen jos tuntuu hyvältä, ei rakkaudella ole mitään aikatauluja. Tosin itse pitää olla päästänyt irti siitä aiemmasta. Ei se tarkoita ettei ole mitään tunteita, mutta että on aidosti vapaa sille seuraavalle oikealle. Joskus bussit tulee ihan peräkkäin.
Läheisriippuvainen tarraa ensimmäiseen vastaantulijaan jos se vaan huolii sen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina tarttua tilaisuuteen jos tuntuu hyvältä, ei rakkaudella ole mitään aikatauluja. Tosin itse pitää olla päästänyt irti siitä aiemmasta. Ei se tarkoita ettei ole mitään tunteita, mutta että on aidosti vapaa sille seuraavalle oikealle. Joskus bussit tulee ihan peräkkäin.
Niin, ei mulla varmaan oikeasti ole vaihtoehtoja. Ei voi elää elämäänsä elämättä sitä. Kai se on katsottava mitä tästä tulee.
ap
Mites muilla?