Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jotka eivät anna lastensa hankkia Duel-masterskortteja?

Vierailija
18.10.2006 |

Miksi ette anna?

Itse suhtaudun niin suurella kriittisyydellä taikuus- ja henkijuttuihin, etten halua lapseni leikkivän niillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostanut, vaan rahat menevät onneksi legoihin. Nyt pienenä koululaisena saa jo nauraa näille mainosmiesten keksinnöille: " Kerää koko sarja!"

Vierailija
2/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa hyvän hinnan huuto. netissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moisia...en kyllä edes tiedä millaisia kortteja ovat. Ilmeisesti jotain poikien juttuja, ja meillä on tyttöjä. Mutta jos ovat jotain örkki/hirviökamaa, niin ei kyllä meille tule. Onkos tuo jokin tv-sarja tms.? Kun ei ole tv:tä, niin säästyy monenlaiselta murheelta!

Vierailija
4/12 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei lasta saisi pumpulissa kasvattaa, ja jos jokin kiinnostaa, on hänellä oikeus siihen tutustua. Tyttäreni kerää kyllä enemmän Yu-Gi-Oh! kortteja kun ei silloin duel masters iskenyt. Hän on niihen ihan hulluna, eikä nuo nyt kohtuuttoman hinaisia olekaan. Olen niitä itsekin vähän katsellut ja hänen kanssaan pelaillut, japeli oli mielestäni ihan hyvä ja kehittävä, joskin vähän monimutkainen.

Vierailija
5/12 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sitten tiukkis, mutta vastustan periaatteesta noita keräilysarjoja ja muita villityksiä. Puolen vuoden päästä on taas uudet sarjat, eikä kukaan muista enää entisiä. Ei ole vielä lapsia koulussa tämän takia kiusattu, eikä ne nyt niin järin onnettomiltakaan vaikuta, onneks.

Vierailija
6/12 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö noita dueleja saa? Ketju on aika vanha...

Vierailija
7/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jääkiekkokorttisarja vois olla ok (sellaisiakin taitaa olla?) tai jotain autojuttuja.

Totuuden nimissä täytyy myöntää, että meillä on jotain postin kautta tulleita hirviöpelikortteja. En kyllä ole kovin innostunut niistäkään, sillä tekstit niissä osin sensuroitavia pikkulasta ajatellen. Poika eskarilainen, mutta murskaamiset ja tappamiset ei mun mielestä oikein kuulu heille. Mietin vaan, että oonko nyt tosiaan jotenkin tosi outo, kun en halua " dukkiksia" meille.

Vierailija
8/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minusta ne ei kuulu lasten maailmaan, kuten ei myöskään pokemonit, bioniclet, transformersit ja muu väkivaltanen sonta mitä telkkarista tulee. Ostakoon naapurit, mutta minä en.

Vierailija
9/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pokemonkorttejakin joita on kiva vaihdella kavereiden kanssa. Välillä myös olevinaan pelaavat niillä. Meillä lapsi ei saa katsella telkkarista ko sarjoja mutta korteissa en ole nähnyt mitään pahaa kun ei niitä oikeesti ymmärrä.

Vierailija
10/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ne on kalliita

b) niissä ei ole mitään ideaa

Kyllä meidän 2v 9kk on kiinnostunut 6-vuotiaan serkkunsa Dual Master/Pokemon korteista. Mutta meille niitä kortteja ei hommata, ei edes serkun vanhoja.

Vierailija
11/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriltaan. Nyt sitten vaihtoi kortin jonkun toisen kaverin kanssa. Katseli sitten kuvaa ja snaoi, ettei hän tykkääkään tästä, on pelottava. Meinasi lähteä viemään kortin takaisin kaverilleen.

Ihan perusreipas poika hän on ja leikkii kyllä kaikkia taisteluleikkejä. Silti kortti vähän pelotti. Meillä ei saa katsoa lainkaan kolmosen lastenohjelmia, kun ovat aika rajuja olleet, mitä ollaan välissä pätkä kurkattu. Eli täyskielto kolmoselle. Katsotaan kakkosen lastenohjelmat. Kyllä hänellä nyt olisi kova halu kortteihin, kun kavereillakin on, mutta toisaalta uskoo helposti, ettei niitä meille tule, kun asiasta on jo aiemmin keskusteltu.

Vierailija
12/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muillakin pojilla eskarissa on.

mielestäni (eikä pojankaan) kortit eivät ole mitenkään pelottavia,

enkä ole niitä tekstejä pojalle suomentanut!

ja kun ostaa vanhempia kortteja uusien ilmestyessä, niitä saa jopa -70% alella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä