Te jotka kuuntelette 50-60 luvun musiikkia, onko biisi ehdotuksia?
Kommentit (436)
Muistaako kukaan Barbra Streisandin People-levytystä (1964)? Minä en unhoita sitä konsaan. Ihana tulkinta!
Pistetäänpä tänne vähän kotimaistakin tuotantoa: Alla tropiikin tähtien vuodelta 1958. Laulajatar: Tuula Siponius. Löytyy myös YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Pistetäänpä tänne vähän kotimaistakin tuotantoa: Alla tropiikin tähtien vuodelta 1958. Laulajatar: Tuula Siponius. Löytyy myös YouTubesta.
Lauloiko sama mimmi aikoinaan Iloisen Amsterdamin?
Vierailija kirjoitti:
Oi, ihana ketju! 😊 En juuri muuta kuuntelekaan kuin 1950- ja 1960-lukujen sulosointuja. Vaikea valita jotakin tiettyä, mutta ihastuin tässä yhtenä päivänä niin kovasti Doris Dayn The Tunnel of Love -kappaleeseen vuodelta 1958, että jouduin kuuntelemaan sen useita kertoja peräkkäin.
Alapeukuttaja voi painua kuuntelemaan vaikkapa ysäriluvun roinaa.
Ragni Malmstén: Tuubikki ja miehet (1962). Minulla on vahva epäilys siitä, että se kertoo Tabe Slioorista.
Brittilaulaja Sandie Shawn paljain jaloin laulama Euroviisu-voittajakipale Puppet on a String vuodelta 1967.
Downtown / Petula Clark / 1964. Sori, Danny!
Eydie Gormé: Blame It on the Bossa Nova (1963).
• Ei koskaan sunnuntaina.
• Vieno Kekkonen.
• 1960.
Vierailija kirjoitti:
Ragni Malmstén: Tuubikki ja miehet (1962). Minulla on vahva epäilys siitä, että se kertoo Tabe Slioorista.
Tabe taisi toimia patjana Urkillekin.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jorma_Kaukonen
Jorma oli kyllä hyvä kitaristi aikoinaan.
Gulle dej av Siw Malmkvist från 1963.
Nat King Cole ja The Very Thought of You (1958). Kuin rasiallinen kaikkein parhaimpia suklaakonvehteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jorma_Kaukonen
Jorma oli kyllä hyvä kitaristi aikoinaan.
Minusta on edelleen loistava. Teki mm. Covidin aikana viikottaisen keikan Youtubeen. Quarantine Concert Series.
Vierailija kirjoitti:
Ring of fire
-Joo,kaikki Johnny Cashin hitit
-Deep Purple "Hush"
-Beatles "Come together"
-British Blues-kokoelma(Page,Clapton,Rod Stewart...)
-Rolling Stones "Paint it black"
Monet artistit ovat levyttäneet On Green Dolphin Street -biisin, mutta minulle Nancy Wilsonin versio on se ainoa oikea. Hän levytti sen vuonna 1960.