Miten monta kertaa olet muuttanut?
Kerro samalla ainakin ikä ja ehkä jotain paikkoja. Itse olen 50+ ja olen muuttanut vain 5 kertaa ja noistakin yksi saman pienen paikan sisällä.
Kuutamo Hermanni
Kommentit (20)
Olen 70-vuotias, olen muuttanut 16 kertaa. Syntynyt Helsingissä, asunut myös Vantaalla, Espoossa, Kajaanissa, Kouvolassa ja Hämeenlinnassa.
Vauvana äidin ja isän kanssa alivuokralaisasunnosta toiseen siirtymisiä en laskenut mukaan.
13 kertaa saman kaupungin sisällä ja pari muutaman kuukauden pätkää ulkomailla töiden takia. 37v
15 kertaa tullut muutettua. Jos nyt laskin oikein.
En jaksa oikeasti laskea mutta veikkaisin että muuttoja on joku 30-40 kpl. ikää on 33. paikkoja en tarkasti sano mutta ne rajoittuu aika paljolti kolmeen eri kaupinkiin ja suurimmaksi osaksi kahteen. en ole koskaan elänyt missään asunnossa yli kolmea vuotta yhtäjaksoisesti.
en oikein koe kuuluvani mihinkään.
46-vuotias. Piti laskea Digi- ja väestötietoviraston rekisteristä, 22 kertaa olen muuttanut.
16 kertaa 39 v. Helsinki, Espoo ja Vantaa
15 kertaa 50 v. Helsinki, Espoo, Kauniainen eestaas.
Joku 13 kertaa, lopetin laskemisen kymmenen kohdalla. Harjoitteluja ja erilaisia sisä- ja muita oppilaitoksia pääosin.
Pohjanmaalta Keski-Suomeen, Keski-Suomesta Savoon, Savosta Keski-Suomeen, Keski-Suomesta Hämeeseen, Hämeestä Keski-Suomeen, Keski-Suomesta Pohjois-Pohjanmaalle ja sitten vielä takaisin Keski-Suomeen ja Pohjanmaalle. Toki sitten pienempiä siirtymiä maakunnan sisällä... Olisiko muuttoja tullut joku 20 kappaletta. Opiskelujen ja töiden takia on pitänyt liikkua.
Vierailija kirjoitti:
7. Etupuolella Suomea.
Siis Ruotsissa?
15 kertaa, pikaisesti laskettuna. Ikä vähän alle 60 v
13 kertaa. Kaikki neljän naapuruskaupungin sisällä. Kovin kauas en siis syntymäkaupungista ole mennyt.
12 kertaa Etelä-Suomessa ja kolmissakymmenissä olen
Mitkä syyt laittaa muuttamaan 30 vuoden aikana 30-40 kertaa?
9 kertaa ja pizzakolmion olen kiertänyt. Nyt asun Helsingissä. Ikää on 59 v.
Ehkä suunnilleen jotain kymmenen kun joihinkin en tavallaan muuttanut kun kuitenkin postini tullut mun kotio. Opiskelu ja sitten yhdessä paikassa olin kolme kuukautta putkeen mutta en kääntänyt postianikaan sinnekään. Joissakin paikoissa oon myös ollut mutta en sielläkään asunut kun postini tuli silloinkin mun kotio.
7 krt elämän aikana, olen 50. Kaikki Hgin sisällä.