Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väimeren etelänlomalla "flunssa"

Vierailija
04.07.2022 |

Eikä tartte puhua koronasta.
Johtuuko meri-ilmastosta vai mistä?
Lievää flunssaa, mikä jää päälle.
Pihalla helle ja illalla viimeistään ilmastoidussa hotellihuoneessa nenä menee tukkoon. Parvekkeella ei sen parempi, kun saunamainen ilma.
Pitkin päivää hengitystiet kuivat ja kutiavaa yskää.
Muutakin turisteja yskii ja aivastaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi.

Lentokoneessa, huoneessa, autossa, taksissa

Ei missään tapauksessa alle 23 astetta ja puhallus pois kun ollaan huoneessa. Itse käytimme ilmastointia vain pari tuntia ennen nukkumaanmenoa silläaikaa ku.n olimme itse poissa talosta/huoneesta.

Taksissa ja autossa laitan aina pois päältä. Lentokoneessa kaulahuivi

Vierailija
22/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointi.

Lentokoneessa, huoneessa, autossa, taksissa

Ei missään tapauksessa alle 23 astetta ja puhallus pois kun ollaan huoneessa. Itse käytimme ilmastointia vain pari tuntia ennen nukkumaanmenoa silläaikaa ku.n olimme itse poissa talosta/huoneesta.

Taksissa ja autossa laitan aina pois päältä. Lentokoneessa kaulahuivi

Ai jaa. Mulla on ilmastointi aina makuuhuoneessa päällä, +19C ja nukun hyvin. Autossa +20C.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sai viime talven matkallaan influenssan ja joutui yli kahdeksi viikoksi paikalliseen sairaalaan. Sairastui vaikeasti ja otti vielä aikaa ennen kuin sai lentää takaisin. Hän kärsii edelleen väsymyksestä.

Et on noita koviakin tauteja ollut.

Vierailija
24/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla jokin vakavampi tautikin, mutta itse sairastun aina, jos joutuu lomamatkoilla lämpimissä maissa olemaan jossain kaupoissa tms. missä ilmastointi puhaltaa täysillä. Olen oppinut jo sen, että kun muut heiluvat topeissa ja shortseissa menomatkalla lentokentällä ja -koneessa, itselläni on kunnon vaatteet päällä, muuten olen nuhassa jo hotelliin päästyä. Lentokentälläkin on yleensä todella kylmä, joku ilmastointi puhaltaa.