Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset saavatkin pskottua pitkin seiniä julkisissa vessoissa??????

Vierailija
04.07.2022 |

Miten se on mahdollista, että sitä ksta ja pskaa on pitkin seiniä? Menettekö sinne nurkkaan ja laitatte sen ahterinne kiinni siihen seinään ja annatte pskan lentää vai häh? Teettekö kotonakin niin? Onneksi ei tartte teillä kylässä käydä. Ihmiset ovat oksettavia elukoita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikan naisten vessassa on kyltti ettei pöntöllä saa seistä. Mä repesin täysin kun näin tän kyltin mutta ilmeisesti vessan pöntön renkaan hygieniataso ei tyydyttänyt jotain naista.

Venäläisten tapa olla kyykyssä pöntön päällä, ihan kenkineen nousevat siihen kyköttämään.

Kiva varmaan, kun on kengät ja perse vyötäröä myöten sitten kusessa ja paskassa :)

Meinasitko, että upottavat koppunsa veteen?? Älä unohda noiden ripaskaperinnettä.

Vierailija
22/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikan naisten vessassa on kyltti ettei pöntöllä saa seistä. Mä repesin täysin kun näin tän kyltin mutta ilmeisesti vessan pöntön renkaan hygieniataso ei tyydyttänyt jotain naista.

Esim. Venäjältä ja Afrikan maista tulevilla on tavallista seistä pöntöllä. Ilmeisesti ovat tottuneet reikään lattiassa ja Suomessa kiroavat että onpa hankalan korkealle laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikakka niin roiskuuhan sitä. Siivoojat on sitä varten olemassa.

Siis mikä kakka 😳😅

https://www.vauva.fi/keskustelu/1534446/ketju/mika_on_kasikakka

Vierailija
24/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessanseinästä luettua kirjoitti:

Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskannat kattoon olet sankari.

Kerran olen kännissä heittänyt kakan kattoon kiinni yhdellä ABC asemalla.[/quote

Olet säälittävä!

Vierailija
25/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan fetissi joillekin. Esim. ne housuun kakanneet toimittajat, Amber Heard...tuolta löytyy tällainen seinien sotkija:

https://www.femscat.com/store_view.php?id=33

Sottaisia naisia sanon minä

Vierailija
26/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskannat kattoon olet sankari.

Kerran olen kännissä heittänyt kakan kattoon kiinni yhdellä ABC asemalla.

💩😂😂

Vierailija
27/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikakka niin roiskuuhan sitä. Siivoojat on sitä varten olemassa.

Siis mikä kakka 😳😅

https://www.vauva.fi/keskustelu/1534446/ketju/mika_on_kasikakka

Ookkkeiii.....😳😵💫😶

Vierailija
28/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen kännissä heittänyt kakan kattoon kiinni yhdellä ABC asemalla.

💩😂😂

Kertoo jo paljon minkä tasoisesta ihmisestä on kysymys, jos heittää paskojansa kattoon.

Vierailija
29/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä seinille paskojat ovat suurin osa mielenterveysongelmaisia.On myös niitä jotka ovat niin bakteerikammmoisia etteivät voi koskea vessassa pöntön kanteen, painonappin jne, eli hoitavat homman kyykyssä. Samoin on myös näitä jotka eivät välitä kanssaihmisistä. Näitähän löytyy. Siivosin nuorena miehenä keesätöissä terveysasemalla ja yhden kerran piti pestä ulostetta jopa WCn katon rajasta. Onneksi oli pitkä letku jolla sai  homman hoidettua. Koko operaatio vei ainakin tunnin huuhteluineen, desifiointi, kuivaus jne. Kaikki työ on arvokasta. Nykyisin työskentelen insinöörinä ja tervehdin ja juttelen aina toimiston siistijän kanssa, jos on aikaa. Huomaan kyllä joistain kolleegoista, että heille siistijä on kuin ilmaa. Mutta moukkia nyt löytyy aina.

Vierailija
30/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivojat on keksitty sitä varten! Pitäähän heitä työllistää!

Joo niin on ja koko wc:n siivoukseen tarviketäydennyksineen on laskettu 3 min. Siivousaikaa vaikka pelkkä paskan liotus vie 5min. Eli sitä työtä kyllä piisaa mutta ei palkallista aikaa...

Vierailija
31/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivojat on keksitty sitä varten! Pitäähän heitä työllistää!

Joo niin on ja koko wc:n siivoukseen tarviketäydennyksineen on laskettu 3 min. Siivousaikaa vaikka pelkkä paskan liotus vie 5min. Eli sitä työtä kyllä piisaa mutta ei palkallista aikaa...

Nämä siivousmitoitukset kyllä näyttävät lähinnä huumorilta monessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme