Miten ihmiset saavatkin pskottua pitkin seiniä julkisissa vessoissa??????
Miten se on mahdollista, että sitä ksta ja pskaa on pitkin seiniä? Menettekö sinne nurkkaan ja laitatte sen ahterinne kiinni siihen seinään ja annatte pskan lentää vai häh? Teettekö kotonakin niin? Onneksi ei tartte teillä kylässä käydä. Ihmiset ovat oksettavia elukoita.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Käsikakka niin roiskuuhan sitä. Siivoojat on sitä varten olemassa.
"Siivoojat on sitä varten olemassa". Säälin siivoojia, jotka joutuu teidän mt-ongelmaisten pskaoja siivoamaan. Itse teidät pitäisi ne laittaa siivoamaan. Ihan opetukseksi.
Ja lattialla tai seiniin liimattuna käytettyjä siteitä! Yäk!
Nämä sotkijat saisivat nuolla sontansa pois seiniltä ja kaikkialta pytyn sisäpinnan ulkopuolelta.
Mun työpaikan naisten vessassa on kyltti ettei pöntöllä saa seistä. Mä repesin täysin kun näin tän kyltin mutta ilmeisesti vessan pöntön renkaan hygieniataso ei tyydyttänyt jotain naista.
Jos on IBS, niin voi välillä vähän roiskua. Sori.
Siivojat on keksitty sitä varten! Pitäähän heitä työllistää!
Vierailija kirjoitti:
Jos on IBS, niin voi välillä vähän roiskua. Sori.
Eikö pysty tähtäämään pöllönsilmää pytyn rinkulaan? Mahtaa olla melkoinen ahteri sulla.
Varmaan sellaset tosi lihavat, jotka ei mahu pöntölle
Vaipat sellaisille, jotka eivät osaa pönttöön kakkia!
R*ssämuijat kai käy p*skalla pöntön reunalle kyykistyneenä. Siis tosiaan nousevat siihen seisomaan ja ruikkivat menemään. Vessat ovatkin sitten sen näköisiä, että on roiskeita pitkin poikin. Muuta selitystä en tuolle keksi.
Yleiseen vessaan mennään vain kun putkessa on räjähdyspaine.
Ei se ole kukaan, joka kusee lattialle vaan se, joka paskantaa kattoon!
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikan naisten vessassa on kyltti ettei pöntöllä saa seistä. Mä repesin täysin kun näin tän kyltin mutta ilmeisesti vessan pöntön renkaan hygieniataso ei tyydyttänyt jotain naista.
Venäläisten tapa olla kyykyssä pöntön päällä, ihan kenkineen nousevat siihen kyköttämään.
Autokoulun opettaja aikoinaan ihmetteli kun se "roikkuu katosta" ja vähän naurettiin luokassa.
Välillä roiskahtelee ennen kuin kerkiää pyllistämään pöntölle. Silloin kyllä seinät saa uutta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten tapa olla kyykyssä pöntön päällä, ihan kenkineen nousevat siihen kyköttämään.
Kiva varmaan, kun on kengät ja perse vyötäröä myöten sitten kusessa ja paskassa :)
Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskannat kattoon olet sankari.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä kakka 😳😅
Vessanseinästä luettua kirjoitti:
Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskannat kattoon olet sankari.
Kerran olen kännissä heittänyt kakan kattoon kiinni yhdellä ABC asemalla.