Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori ( tori.fi)

Kaatis ja kirppari
04.07.2022 |

Nyt oli viimeinen kerta kun annan mitään ilmaiseksi torissa.
Tästä lähtien vien hyvänkin tavaran kaatopaikalle.

En jaksa tuota soutamista ja huopaamista, ensin sovitaan tietty päivä jolloin tullaan,
sitten sitä aikaistetaan ja minä muutan omat menoni siihen.
Sitten sovitaan esim klo 16- 17 välille .
Kun kyselen missä hakijat viipyy ? menee kuulemma vielä parituntia.
Olin varannut tuon tunnin hakuajaksi, päivystän sitten milloin hakija tulee.

Minulla olisi omakin elämä. Olisin voinut olla mökillä jo lämmittämässä saunaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, jos on luopumassa hyvästä huonekaluista, mutta se haku on päätöntä.

Kirppareillekaan ei oteta kuulemma sängynrunkoja ( Oulussa).

Eli , kaatikselle menee käyttökelpoista tavaraa.

Minua on ärsyttänyt torissa, kun kysellään onko xxxxx vielä myynnissä?

No, tottakai se on myynnissä niin kauan , kunnes ilmoitus poistetaan tai lisätään merkintä varattu.

Vierailija
2/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on, sinä määräät tarkan aikaikkuna milloin luovutat tavaran. Ja jos se ei sovi, niin se siitä.

Tuollainen huono kokemus, ei kannusta kierrättämään tavaroita, jos siitä tulee turhan vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh kirjoitti:

Harmillista, jos on luopumassa hyvästä huonekaluista, mutta se haku on päätöntä.

No, tottakai se on myynnissä niin kauan , kunnes ilmoitus poistetaan tai lisätään merkintä varattu.

Siinä kysytään (onko vielä myynnissä) myös tavaran statuksesta, onko joku ostamassa mutta kaupat vielä kesken.

Ap, laita joku aika ilmoitukseen milloin saa hakea kuka ehtii. Joku hakee jos hakee. Jos ei, muokkaa ilmoitukseen joku toinen sopiva aika. Ilmaisen tavaran hakijat ovat usein ihmeellistä kuspääporukkaa, enkä ymmärrä miksi. Ehkä he ovat niitä jotka ottaa mitä vaan jos ehkä tarvitsee joskus.. ja sitten kun ei ole oikeaa tarvetta, niin hakeminen vähä ihassssama

Vierailija
4/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh kirjoitti:

Tietäisitpä, kuinka paljon torissa on ilmoituksia jotka eivät ole ajan tasalla. Monta kertaa olen kysynyt onko tavara vielä ostettavissa, no eipä ole.

Vierailija
5/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen alkujaan tori. fi oli hyvä kauppapaikka. Nyttemmin ilmapiiri on muuttunut, ei välitetä, luvataan ja unohdetaan. Hirveetä säätämistä.

Oon kans saanut tarpeekseni.

Joskus oli minulla myytävänä huonekaluja ja ne meni helposti.

Nykyisin, kummastuttaa, kun ollaan niin leväperäisiä, ei pidetä luvatusta kiinni.

Vierailija
6/26 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Tietäisitpä, kuinka paljon torissa on ilmoituksia jotka eivät ole ajan tasalla. Monta kertaa olen kysynyt onko tavara vielä ostettavissa, no eipä ole.[/quote]

Tuokin on niiiiiiiiiiin totta !

Vierailija
7/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän ettei kirpparille huolita patjoja/runkosänkyjä,

mutta miksei huolita pelkkiä sänkyjä ?

Vievätkö liikaa tilaa ja jos ovat osina, kuka takaa että kaikki osat ja ruuvit on tallessa.

Yritin tarjota lastensänkyä konttiin. Eivät ota laisinkaan sänkyjä..

Kierrätyskeskus ei vastannut puhelimeen

Vierailija
8/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh kirjoitti:

No todella monet kyllä unohtavat laittaa varaustekstin tai poistaa ilmoituksen, viimeksi eilen 2 kolmesta kyselemästäni tuotteesta ei ollut suoraan vapaana. Eli jatkan kyselemistä, toki samaan hengenvetoon ilmoitan halukkuuteni ostaa ja mahdollisen hakuajankohdan.

Vierailija
9/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mahdollisuus nostaa noudettava, ilmainen tavara avoterassille. Saa hakea koska ehtii ja silloin myös haetaankin. Yhtäkään tavaraa ei ole jätetty hakematta.Voi mennä viikkokin, mutta silloin vain kysyn saako antaa eteenpäin vai tuletko hakemaan. 

Luulen, että suurin syy on ihmisten arkuus ja haluttomuus tavata vieraita ihmisiä kasvokkain. Mielellään viestitellään, mutta ei haluta kohdata livenä.

Voihan sen tavaran nostaa rappuunkin ja ilmoittaa, että se odottelee siinä. Et ota vastuuta lähteekö se jonkun muun matkassa, jolloin toinen voi päättää pitääkö kiirettä ja saako auton lainaksi yms. Tietysti tulee sanomista rapussa olevista tavaroista, mutta siihenkin sanomiseen menee muutama päivä. 

Vierailija
10/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toisinaan torista jotakin.

Sitä kuitenkin ihmettelen, että miksi monet ihmiset eivät halua antaa puh. numeroansa.  On niin paljon helpompi selvittää asia puhelimessa, kuin viestittelyllä.  Olisin juuri mennyt katsomaan pyöräilykypärää, jos olisi myyjä voinut antaa puh. nro.  Antoi kyllä osoitteensa, mutta ei p. numeroa. Minä aina annan numeroni, niin voi soittaa.  No pitäköön tavaransa, jos se puhuminen on niin vaikeaa ja pelottavaa.

Vierailija
11/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostaja kysyi voisinko tuoda myynnissä olevan tuotteen hänelle kotiin samaan hintaan. Matkaa olisi tullut useampi kymmenen kilsaa.  Olin pöyristynyt!

Vierailija
12/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ilmaiseksi annettavan tavaran voi vaan jättää saataville?

Vierailija
13/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laitan puhelinnumeron näkyviin ilmoitukseen kysellään vaan tyhmänä viesteillä jo ilmoituksessa mainittuja asioita ja onks kuvii.

Vierailija
14/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan toisinaan torista jotakin.

Sitä kuitenkin ihmettelen, että miksi monet ihmiset eivät halua antaa puh. numeroansa.  On niin paljon helpompi selvittää asia puhelimessa, kuin viestittelyllä.  Olisin juuri mennyt katsomaan pyöräilykypärää, jos olisi myyjä voinut antaa puh. nro.  Antoi kyllä osoitteensa, mutta ei p. numeroa. Minä aina annan numeroni, niin voi soittaa.  No pitäköön tavaransa, jos se puhuminen on niin vaikeaa ja pelottavaa.

Miten sillä puhelinnumerolla katsot kypärää? Sinulla on osoite mihin mennä katsomaan ja varmaan aikakin, milloin.

Sinulla voi olla helppo soittaa, pystyt itse valitsemaan itsellesi sopivan ajankohdan soittaa, mutta myyjä ei välttämättä helposti pysty vastaamaan. On vuorotöitä, tilanteita, missä ei voi käyttää puhelinta jne. Puhumattakaan mitä häiriköitä joskus on. Minä en nykyään koskaan laita numeroani näkyviin. Aikoinaan oli kerran ja olin tosiaan tyytyväinen, ettei sen perusteella saanut osoitettani selville. Tuli tekstareita ja puheluita mitä ihmeellisimpiin aikoihin.

Vierailija
15/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid-liittymät tilapäisissä tarpeellisia...

Vierailija
16/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että kannattaa laittaa tavaralle joku hinta, ilmaisen tai lähes ilmaisen perässä olevilla ei ole elämänhallinta sillä tavalla kunnossa, että heidän kanssaan saisi mitään sovittua.

Annoin pois kirjoja, ja neljänsien oharien jälkeen lähtivät kierrätykseen, ei pystynyt enää säätämään. Paras oli rouva, joka vaati minua tuomaan ne ilmaiset kirjat naapurikaupunkiin hänelle, koska oli itse pyörätuolissa.

Vierailija
17/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän ettei kirpparille huolita patjoja/runkosänkyjä,

mutta miksei huolita pelkkiä sänkyjä ?

Vievätkö liikaa tilaa ja jos ovat osina, kuka takaa että kaikki osat ja ruuvit on tallessa.

Yritin tarjota lastensänkyä konttiin. Eivät ota laisinkaan sänkyjä..

Kierrätyskeskus ei vastannut puhelimeen

Sänkyjä ei ole otettu oikein minnekään sen jälkeen kun joku oli ostanut Kontista sängyn, jossa oli ludeongelma. Ja nehän voivat jäädä jonnekin pelkkien puuosien väliinkin väijymään, eli sen takia ei kielletty vain runkopatjoja tms. Itse en koske nykyään pitkällä tikullakaan toisten käyttämiin huonekaluihin, sillä se luderuljanssi on niin kamala!

Vierailija
18/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en enää sovi ollenkaan noutoja, vain postitus niin että ostaja maksaa etukäteen.

Vierailija
19/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh kirjoitti:

Minä kirjoitan ilmoituksiin että myynnissä niin kauan kuin ilmoitus näkyy. Silti kyselevät, eivät ole edes sen vertaa kiinnostuneita että viitsisivät lukea ilmoituksen. En viitsi edes vastata näille turhan kyselijöille.

Vierailija
20/26 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh kirjoitti:

Siinä kysytään (onko vielä myynnissä) myös tavaran statuksesta, onko joku ostamassa mutta kaupat vielä kesken.

Ap, laita joku aika ilmoitukseen milloin saa hakea kuka ehtii. Joku hakee jos hakee. Jos ei, muokkaa ilmoitukseen joku toinen sopiva aika. Ilmaisen tavaran hakijat ovat usein ihmeellistä kuspääporukkaa, enkä ymmärrä miksi. Ehkä he ovat niitä jotka ottaa mitä vaan jos ehkä tarvitsee joskus.. ja sitten kun ei ole oikeaa tarvetta, niin hakeminen vähä ihassssama

Silloin ilmoitukseen lisätään sana "varattu" jos kaupat ovat jo tekeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä