Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet Valo-deittisovellusta?

Vierailija
04.07.2022 |

Löytyykö sieltä mitään mielenkiintoista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaussivusto

Vierailija
2/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaussivusto

Millä tavoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman siistimpää porukkaa valossa kuin tinderissä, mutta löytyy niitä seksin vonkaajia valostakin.

Vierailija
4/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus viime vuonna vielä ihan hyvä. Nyt sinne on tullut kaikenmaailman huijareita eikä sovelluksen omat järjestelmät pysty heitä blokkaamaan.

Vierailija
5/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa ateisteille vastaava.

Vierailija
6/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin jarrua sinne menemisessä vaikka tiedän sen kautta mm. yhden ystäväpariskunnan omaksikin yllätyksekseen löytäneen toisensa. (Vähän aikaa aiemmin olisivat voineet löytää toisensa vaikka yliopistonkäytävältä).

Itse otin aika lisän "Valoon" menon kanssa kun se viime vai jo toissa kesänä oli näkyvästi esillä ja joka kerta mainittiin miten tai kuinka se on erityisesti kristillinen deittipalvelu; mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Mutta kun tätä (kiristillisyyttä) kovasti korostettiin niin tuli tunne, että kaltaiseni maltillisen ja verraten melko liberaalin kristityn kannattaa ainakin hetki malttaa.

Näin jo mielessäni kuinka palstalla kohatsin taatusti heitä, jotka joko yrittävät lyödä minua raamatulla päähän. Tai stten kohtelevat minua kuvitellen, että koska olen uskovainen, niin olen myös mahd. hyvin konseervatiivi (haluan tasa-arvoisen parisuhteen en niinkään olla "herra talossani" joka on naistaan ylempänä tms). Tai, jolle tieteellisesti perustelu olisi aina toissijaista jos se olisi ristiriidassa raamatun sanan kanssa. - Raamattu merkittävä kirja mutta ei ylin auktoriteettini.

Vierailija
7/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään siellä pyörii myös ei-uskiksia trollaamassa, joten ei välttämättä ole mukavaa tosissaan oleville.

Vierailija
9/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siellä pyörii myös ei-uskiksia trollaamassa, joten ei välttämättä ole mukavaa tosissaan oleville.

En alapeukuttanut mutta kysyn miten tuo ei uskovaisten trollaaminen käytännössä tapahtuu? - saatko esim. yhteydenottoja, joissa uksoasi halveiksitaan, tai joissa ateisti/ t yrittävt käännyttäää sinua. 

Itse olen uskovainen mutta ei minusta ole yhtä oikeaa tai väärää tapaa uskoa. - Onko tuolla soelluksella tilaa maltilliselle kristititylle, joka antaa arvoa myös mm. tieteellisesti saavutetulle tiedolle ja joka ei ole eritysien konservatiivi parisuhdekäsityksenä kanssa.

"6"

Vierailija
10/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo paria uskista pökkäämässä. T: Ateisti

Vierailija
11/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo paria uskista pökkäämässä. T: Ateisti

Taas tuli todistettua miten avointa ja ennakkoluulotunta porukkaa "uskisten" jouksota löytyy. - Mutta vain typerys leveilee tällaisellä teollaan.

12/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin sen tässä, kun kiinnostaisi erityisesti hyvin rintavat ja siveät keski-ikäiset neidot. Kuulun kyllä kirkkoon, mutta en ole mikään himouskovainen. Kymmenkunta tykkäämistä taitaa olla, mutta ne on kaikki vanhoilta mummoilta, jotka eivät ole tarpeeksi rintavia. Ja sitten oli yksi 22-vuotias neito, joka oli hoikka kuin heinäseiväs syysiltana.

Eli ei ainakaan vielä ole löytynyt sellaista, jota voisi pitää kädestä kiinni, kun ostaa torilta mansikoita ja ehkäpä uusia perunoita myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan